Tips BARCELONA uitgaan/shoppen/eten

30-05-2015 19:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een maandje ga ik voor het eerst naar Barcelona. Hebben jullie nog tips mbt winkels/eten etc.?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso voor shoppen de nauwe straatjes van de Barrio Gotic, eten in El Born (ook een wijk). Ik vond het boekje 100% Barcelona fijn om te hebben ivm de stadswandeingen en leuke tips die er in staan. Ik ben vaak in Barca geweest stuk of 5x.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
De foc you bij Barceloneta of de Gran Foc in de buurt van het Placa de Catalunya, echt lekker eten en de cocktails zijn er veel goedkoper dan op het strand zelf!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Nog meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Ja sla de Ramblas over als je iets wilt eten,en sowieso vind ik het niet de moeite waard.



Ik was met een vriendin en in plaats van echt uit eten gaan doken we verschillende barretjes/restaurantjes in El Borne en Barrio Gotic in en dronken een glaasje wijn met 1 of 2 tapas en dan wandelden weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, hoor idd negatieve verhalen over de Ramblas. Welke stranden zijn echte aanraders en welke plekjes om te shoppen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is altijd een superleuke site voor insider tips: http://www.spottedbylocals.com/barcelona/ > even naar beneden scrollen, en zie het menu aan de linkerkant.



(er zitten ook veel andere steden in, dus onthouden voor je volgende stedentrip... en zelfs Rotterdam zit er bijvoorbeeld in, onwijs leuke cafeetjes heb ik daaruit gehaald)
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven