Tips gevraagd hotel in New York

17-02-2019 16:32 43 berichten
Ik ga samen met een aantal vriendinnen een lang weekend naar New York. Een accommodatie moet nog geboekt worden.
Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Belangrijk is dat het betaalbaar is en goed bereisbaar. Wie heeft er tips?
Alle reacties Link kopieren
Moet het een hotel zijn? Van wanneer tot wanneer? Welke wijk?
viva-amber wijzigde dit bericht op 17-02-2019 16:44
43.53% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Extreem betaalbaar was het YMCA hostel. Perfecte locatie aan de west side van central park. Maar ja, je krijgt ook wel echt waar je voor betaald (niet veel dus).
viva-amber schreef:
17-02-2019 16:41
Moet het een hotel zijn? Van wanneer tot wanneer?
Wij hebben nog geen periode. Dat is afhankelijk van de ticketprijzen.
Het hoeft geen hotel te zijn. Het mag ook een appartement zijn. Wel graag iets luxer dan een hostel.
Met hoeveel personen wil je een kamer delen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien THe Riverside Town Hotel. Pod 39 Beide via booking
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
redbulletje schreef:
17-02-2019 16:48
Met hoeveel personen wil je een kamer delen?
Het mogen 2x 2 persoonskamer zijn of 1 x 4 persoonsappartement
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je doen in New York? En wat is jullie budget?
Wat vinden jullie belangrijk. Ik ben in december in New York geweest en heb vele vele hotels bekeken. Ook redelijk goedkope. Het nadeel bij veel van die hotels vond ik het feit dat er geen prive badkamer was. Die moet je dus delen met andere gasten. Dat is voor mij een no GO, dus uiteindelijk een duurdere gekozen op een geweldige locatie. Binnen 10 minuten lopen was ik in Central Park, op Times Square of Rockefeller Centre!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Al op airbnb gekeken naar 'n appartement?
Lekker zeg, de New Yorkse hotels zijn berucht om hun bedwantsen. Bijna niemand komt er onderuit als ze in New York zijn geweest.
biol schreef:
17-02-2019 16:54
Wat wil je doen in New York? En wat is jullie budget?
Wat vinden jullie belangrijk. Ik ben in december in New York geweest en heb vele vele hotels bekeken. Ook redelijk goedkope. Het nadeel bij veel van die hotels vond ik het feit dat er geen prive badkamer was. Die moet je dus delen met andere gasten. Dat is voor mij een no GO, dus uiteindelijk een duurdere gekozen op een geweldige locatie. Binnen 10 minuten lopen was ik in Central Park, op Times Square of Rockefeller Centre!
Welk hotel was dit?
Cateautje schreef:
17-02-2019 16:55
Lekker zeg, de New Yorkse hotels zijn berucht om hun bedwantsen. Bijna niemand komt er onderuit als ze in New York zijn geweest.
Gadverdamme...
Alle reacties Link kopieren
dolopchips schreef:
17-02-2019 16:57
Welk hotel was dit?
Wij verbleven in Hotel Park Central.

https://www.parkcentralny.com/hotel-dea ... vYQAvD_BwE

Hou er rekening mee dat de prijs die je ziet en betaalt niet je eindprijs is. Je betaalt altijd nog een fee per persoon per nacht. Bij ons kwam er nog zo'n 150 dollar bij als ik me niet vergis. Ze hebben geen ontbijt, maar er is wel een soort van Corner waar je zaken kan kopen. Ik zou het echter niet doen want je loopt de straat op en er is plek zat om te ontbijten.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Yotel Times Square wel goed te doen qua prijs! Dus die wil ik zeer zeker aanraden :)
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen dinsdag teruggekomen uit New York en verbleef in The Moderne Hotel. Niet supergroot, maar wel een eigen badkamer en erg gunstig gelegen. Vlakbij central park en Times Square. Vanaf daar ook erg makkelijk om met de metro richting Brooklyn, Chelsea en andere wijken te gaan. Ik vind het altijd belangrijk dat een hotel schoon is en dat was dit hotel zeker. Absoluut een aanrader.

Op Booking wordt er geklaagd over het feit dat er wel een raam is in de kamer, maar dat je dan uitkijkt op een muur. Dit klopt, maar vonden wij niet storend omdat wij toch hele dagen op pad waren. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij waren voor 5 nachten 700 euro totaal kwijt.
anoniem_181667 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 17:23
Reden: Toevoegen prijs
3.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
17-02-2019 17:16
Wij verbleven in Hotel Park Central.

https://www.parkcentralny.com/hotel-dea ... vYQAvD_BwE
Hier heb ik ook gezeten! Fijn hotel op en perfecte locatie. Ik had een kamer met 2x 2-pers bed voor 200 euro per nacht volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben wij 10 jaar geleden ook gezeten Loppy. Ik geloof dat het hotel inmiddels wel is opgeknapt( en een stuk duurder) maar de locatie is geweldig. En dat raam ja, wij waren er ook alleen om te slapen en douchen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan met ons gezin komende zomer naar The Gallivant. Ligt om de hoek bij Times Square, dus een toplocatie. En ook dicht bij de metro,
Hebben met ons viertjes een familiekamer geboekt, van 35 m2 (dus relatief groot voor New Yorkse begrippen !) met 2x tweepersoonsbed én een stapelbed.
Dus lekker ruim en de kinderen hebben ook elk een eigen bed, dikke prima denk ik, zeker voor die prijs. Ik vond nl. een geweldige deal voor € 552,= voor 4 nachten (+ nog resort fee).
Alle reacties Link kopieren
Dribbel9 schreef:
17-02-2019 17:21
Hier heb ik ook gezeten! Fijn hotel op en perfecte locatie. Ik had een kamer met 2x 2-pers bed voor 200 euro per nacht volgens mij...
wij net iets minder, maar hebben toen geboekt via Secret Escapes dus hadden een behoorlijke korting. Ideale plek. ( En de Diner aan de overkant van de straat is zo leuk.)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hotel Pensylvannia, niet te duur en best grote kamers met eigen badkamer. Ik ben daar 2 keer geweest en is echt prima, ondanks dat de recencies op zoover niet zo geweldig zijn, maar wij vonden het goed te doen. Ligt tegenover Pennstation en vlakbij Times Square.
Metro dichtbij.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar Martinique hotel (Hilton groep). Is redelijk betaalbaar en in goede wijk. Wij hebben rechtstreeks geboekt en hadden leuke aanbieding. Beter dan booking.com dit keer
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
17-02-2019 18:17
Ik ga naar Martinique hotel (Hilton groep). Is redelijk betaalbaar en in goede wijk. Wij hebben rechtstreeks geboekt en hadden leuke aanbieding. Beter dan booking.com dit keer
Een maand geleden ben ik daar geweest, prima hotel en de locatie is ook perfect. Je bent zo op time square, achter het hotel ligt the Empire State Building. Top locatie en prima hotel.
Ik ga naar the leo house
Alle reacties Link kopieren
sauvignonblanc schreef:
17-02-2019 17:45
Hotel Pensylvannia, niet te duur en best grote kamers met eigen badkamer. Ik ben daar 2 keer geweest en is echt prima, ondanks dat de recencies op zoover niet zo geweldig zijn, maar wij vonden het goed te doen. Ligt tegenover Pennstation en vlakbij Times Square.
Metro dichtbij.

De locatie van dit hotel is idd ideaal, maar het zijn wel hele oude uitgeleefde kamers. Ik vond het de eerste keer ook goed genoeg, want je komt er echt alleen om te douchen en te slapen, en verder ben je de deur uit, en deze keer was de kamer best schoon. Helaas hadden we de tweede keer een kamer die zo ongelofelijk goor en stoffig was, dat we er niet durfde te douchen en blij waren dat het maar voor 1 nacht was.
Hotel beacon! Heerlijke bedden en heel netjes. Aan central park, maar dat is heel groot. Je loopt door central park zo door naar het drukkere gedeelte.
Ik zou hier echt nog een keer heen gaan en hoorde dat reisleiding ook regelmatig gebruik maakt van dit hotel toen ik boekte.

https://www.tui.nl/beacon-50941107/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven