Reizen
alle pijlers
Tips voor 10dagen Taiwan
zaterdag 2 november 2024 om 15:45
Fo Guang Shan vond ik erg indrukwekkend.
Verder Sun Moon Lake, Tainan, Kening. Leuk met de scooter. Er is ergens een prachtige botanische tuin. Meerdere nationale parken waarvan Taroko misschien wel de mooiste.
Ik vond Taiwan sowieso geweldig. We waren er 3 weken en ik had er nog 3 kunnen vullen dus 10 dagen lijkt me persoonlijk wat aan de korte kant. Die kun je alleen al vullen in Taipei.
Verder Sun Moon Lake, Tainan, Kening. Leuk met de scooter. Er is ergens een prachtige botanische tuin. Meerdere nationale parken waarvan Taroko misschien wel de mooiste.
Ik vond Taiwan sowieso geweldig. We waren er 3 weken en ik had er nog 3 kunnen vullen dus 10 dagen lijkt me persoonlijk wat aan de korte kant. Die kun je alleen al vullen in Taipei.
vaiana wijzigde dit bericht op 02-11-2024 15:51
36.21% gewijzigd
zaterdag 2 november 2024 om 16:20
Zoek op Engelse woorden bij google. Dan krijg je o.a. https://www.petitfute.co.uk/v41681-alis ... or=SEC-247
zondag 3 november 2024 om 10:57
Waarom wil je naar een land waar je niets van weet? Hoe valt de keuze dan op Taiwan?
Je gaat toch ergens heen omdat het je interessant, leuk, fijn lijkt?
Niet godweet hoeveel uren vliegen naar een plek waar je eigenlijk niks over kunt vinden.
De mens, het blijft een bijzonder wezen .
Je gaat toch ergens heen omdat het je interessant, leuk, fijn lijkt?
Niet godweet hoeveel uren vliegen naar een plek waar je eigenlijk niks over kunt vinden.
De mens, het blijft een bijzonder wezen .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 3 november 2024 om 11:26
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in