Tips voor 10dagen Taiwan

02-11-2024 15:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan zoveel vinden over bijv Japan en Zuid Korea hier maar niet zo veel over Taiwan.

Iemand wel eens geweest? Wij denken eraan om zo’n 10dagen te gaan in het voorjaar.
Fo Guang Shan vond ik erg indrukwekkend.

Verder Sun Moon Lake, Tainan, Kening. Leuk met de scooter. Er is ergens een prachtige botanische tuin. Meerdere nationale parken waarvan Taroko misschien wel de mooiste.

Ik vond Taiwan sowieso geweldig. We waren er 3 weken en ik had er nog 3 kunnen vullen dus 10 dagen lijkt me persoonlijk wat aan de korte kant. Die kun je alleen al vullen in Taipei.
vaiana wijzigde dit bericht op 02-11-2024 15:51
36.21% gewijzigd
Hoe geweldig ook, 1x is genoeg.
Zo groot is het eiland niet, dus met de reisgidsen kom je een heel eind!
Such fun!1
Zoek op Engelse woorden bij google. Dan krijg je o.a. https://www.petitfute.co.uk/v41681-alis ... or=SEC-247
Taipei is leuk. Hualien en uiteraard Taroko Gorge
Super, bedankt allemaal!
Je weet dat eerder dit jaar zware aardbevingen zijn geweest he? Taroko is grotendeels infrastructureel vernietigd/ontoegankelijk.
Waarom wil je naar een land waar je niets van weet? Hoe valt de keuze dan op Taiwan?

Je gaat toch ergens heen omdat het je interessant, leuk, fijn lijkt?

Niet godweet hoeveel uren vliegen naar een plek waar je eigenlijk niks over kunt vinden.

De mens, het blijft een bijzonder wezen ;-) .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Taiwan stond hier ook al een poos op de wensenlijst van dochter maar met de oplopende agressie van China tegen Taiwan toch maar van de lijst geschrapt. En ja het is nog groen op de site van Nederlandwereldwijd maar die neem ik al een tijd niet meer serieus.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven