Toch ineens 1 week vakantie volgende week, waar naar toe?

27-07-2024 12:06 48 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben de gelegenheid om volgende week toch een weekje vrij te nemen en ik zoek me suf, want ik wil graag toch nog ergens naar toe.
Ik ben me bewust dat het vrij last minute is dus mijn verwachtingen zijn niet hoog.. maar toch, ik kom er niet uit, er zal toch vást iets te vinden zijn?

We gaan met onze dochter van 5 jaar en we hebben een tent tot onze beschikking ( nog niet eerder gedaan).
We kunnen met de auto gaan en mijn vriend rijdt het liefst max 8 uur.
Ik ken alleen zuid-frankrijk van vakanties van vroeger, dus in mijn hoofd ben ik steeds daar naar op zoek, maar voor een week is dat wat ver rijden.
Ik hou van fotografie en zoek dat ook tijdens mijn vakantie, wat mooie plaatjes schieten.
De afgelopen jaren hebben we Griekenland en Italië aangedaan met mooie idyllische stadjes met gezellige steegjes en mooie plaatjes.
Wie heeft er nog een tip waar ik naar kan gaan zoeken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien is het park Normandy Garden nog beschikbaar? Dat is een goede uitvalsbasis voor Normandië.
Alle reacties Link kopieren Quote
Normandie, mooie stadjes en dorpen, mooie stranden, mooie natuur. En goed weer volgende week dacht ik.

Maar er is zoveel moois binnen 8 uur rijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frankrijk is een goed idee hoor
In een uur of 8 ben je in de buurt van Poitiers (of je moet in Veendam wonen, dan niet)
Daar in de buurt is het mooi en lekker weer

Richting de Alpen kan ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijk eens op websites als www.travelhunter.nl www.travelwhale.nl www.vakantiepiraten.nl
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Normandie is prachtig en niet verzengend heet....
Alle reacties Link kopieren Quote
Luxemburg
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben nu een aantal keer een vakantie in Nederland gedaan. Friesland/Groningen/Limburg, en je bent er zo!

Voordeel; je weet nu al welk weer je volgende week kan verwachten. :-)
bouwwaus wijzigde dit bericht op 27-07-2024 13:11
24.83% gewijzigd
Ik ga sterrenlopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou lekker een camping op de Veluwe zoeken. Ergens midden in de bossen dus fotogeniek,

Zuid Frankrijk rijd je echt niet aan in 8 uur, zeker niet op drukke dagen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren Quote
Bitje93 schreef:
27-07-2024 13:07
L

Zuid Frankrijk rijd je echt niet aan in 8 uur, zeker niet op drukke dagen.
Normandie wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Denemarken. Dat haal je van bijna elke locatie in Nederland in 8 uur volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Loire streek : leuke stadjes, wijnvelden, kastelen
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn in larochette in Luxemburg geweest. Wordt ook wel klein zwitserland genoemd. Echt verrassend mooi en leuke camping met zwembad. Luxemburg-stad ook prachtig.

De moezelstreek / Eifel in Duitsland heeft ook prachtige sprookjesachtige dorpjes met vakwerkhuisjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Normandië inderdaad. Of de Duitse Eifel. :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
MiNi schreef:
27-07-2024 14:12
Wij zijn in larochette in Luxemburg geweest. Wordt ook wel klein zwitserland genoemd. Echt verrassend mooi en leuke camping met zwembad. Luxemburg-stad ook prachtig.

De moezelstreek / Eifel in Duitsland heeft ook prachtige sprookjesachtige dorpjes met vakwerkhuisjes.
Welke camping was je? Mag ook pb.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het wordt mooi weer dus waarom het land uit? Ik zou voor Zuid-Limburg kiezen. Prachtige omgeving, je kunt er uren wandelen en fietsen, leuke dorpjes, lekker eten, geen massatoerisme en toch het gevoel dat je in het buitenland bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Normandie, Vogezen, Jura, Loirestreek. Of Luxemburg, ook prachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het wordt prachtig weer in Nederland volgende week. Ik zou voor de Veluwe of zuid-limburg gaan, of juist ergens aan het water, bv een Waddeneiland!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mocht je wel voor Normandië gaan: het Bentveld van Camping Le chant des oiseaux heeft prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan en qua locatie zit je perfect tussen de leuke stadjes/dorpjes in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Normandië, Elzas, Moezel, Eiffel, Harz, en in Denemarken Zuid-Jutland of Funen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mangogo schreef:
27-07-2024 13:21
Denemarken. Dat haal je van bijna elke locatie in Nederland in 8 uur volgens mij.

Dit! En nog veel beschikbaar wat kamperen betreft. Wij waren ook op zoek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Camping La Roche Cadillac
Camping Le Soustran
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
27-07-2024 14:27
Welke camping was je? Mag ook pb.
Hu birkelt village
Alle reacties Link kopieren Quote
MiNi schreef:
27-07-2024 15:22
Hu birkelt village
Ga ik ook heen. Hoe was het?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zuidoost Engeland. Vier uur rijden, half uurtje met de trein of anderhalf uur met de pont en je bent in een prachtige omgeving. Genoeg te fotograferen: krijtrotsen, oude gebouwen en cottages, veel bloemen, schattige dorpjes, konkel weggetjes en paden door het graan (mooie lijnen in je fotos!).

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven