Reizen
alle pijlers
Toeristische vakantiebestemming Europa
zondag 8 september 2024 15:56
Het is nog heel vroeg, maar met het einde van de zomer in zicht zit droom ik al een beetje over de vakantiebestemming van volgend jaar.
Al jaren neem ik mijn moeder elk jaar een weekje mee op vakantie. We doen die week het liefst niets anders dan kletsen, zwemmen en langs winkeltjes struinen. Nu we al best veel plekken hebben bezocht die aan onze wensen voldoen, zijn mijn ideeën een beetje op.
Onze wensen zijn:
- De belangrijkste: heel veel winkeltjes en terrasjes, het liefst in één gedeelte gecentreerd zoals bij een boulevard;
- Samenhangend met punt 1: veel toerisme;
- Bij voorkeur vlakbij zee of een meer;
- Geen "sjieke" plaats zoals Saint Tropez oid;
- Goede kans op mooi weer in mei;
Onze favoriete plekken tot nu toe waren Torremolinos, Playa de Palma en Cala D'or.
Heeft iemand misschien een leuke tip voor een vergelijkbare plek?
Al jaren neem ik mijn moeder elk jaar een weekje mee op vakantie. We doen die week het liefst niets anders dan kletsen, zwemmen en langs winkeltjes struinen. Nu we al best veel plekken hebben bezocht die aan onze wensen voldoen, zijn mijn ideeën een beetje op.
Onze wensen zijn:
- De belangrijkste: heel veel winkeltjes en terrasjes, het liefst in één gedeelte gecentreerd zoals bij een boulevard;
- Samenhangend met punt 1: veel toerisme;
- Bij voorkeur vlakbij zee of een meer;
- Geen "sjieke" plaats zoals Saint Tropez oid;
- Goede kans op mooi weer in mei;
Onze favoriete plekken tot nu toe waren Torremolinos, Playa de Palma en Cala D'or.
Heeft iemand misschien een leuke tip voor een vergelijkbare plek?
zondag 8 september 2024 16:15
zondag 8 september 2024 17:27
zondag 8 september 2024 19:59
Ohh, dit ziet er ook heel leuk uit!
zondag 8 september 2024 20:31
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in