Transfer Newark naar Timesquare

17-10-2021 16:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een goede tip voor de (snelste en goedkoopste) transfer van Newark naar Timesquare? We zijn met 6 personen.
Find people who will make you better (M. Obama)
De bus?
Alle reacties Link kopieren
Bus
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie deze bus ook genomen?
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Er gaan bussen, die zijn behoorlijk goedkoop. De trein zou ik eerder aanbevelen. Als je met wat meer mensen bent is het ook het overwegen waard om een private transfer te boeken. Pak em beet 100-120 dollar als je een busje huurt en dan ben je gewoon voor de deur waar je zijn moet.

Bussen stoppen vooral in lower manhattan en dan moet je dus nog met de metro naar mid-town. Het is maar waar je zin in hebt met al je koffers na 7 uur vliegen.
michelleobama schreef:
17-10-2021 17:27
Hebben jullie deze bus ook genomen?
Nee, maar je werd zolang genegeerd, dat ik dacht, laat ik eens een gooi wagen. Dat zet meestal een topic wel in gang.
Alle reacties Link kopieren
michelleobama schreef:
17-10-2021 17:27
Hebben jullie deze bus ook genomen?
Als ik een vlucht heb genomen wil ik geen gezeur. Dus of een bus die me voor de deur van het hotel afzet, of een taxi die dat doet. Dus neem in NY altijd de taxi. Heb een keer de metro genomen vanaf JFK en dat was echt een hel.

Gaan slepen door een stad als NY met je koffers al dan niet die metro trappen op is gewoon ellende. Daar heb je helemaal geen zin in. Weet ook niet wanneer je gaat, maar in de winter liggen er hopen sneeuw en is het er behoorlijk guur. In de zomer is het er bloedheet, vooral ook in de metro.
stampertje12 wijzigde dit bericht op 17-10-2021 17:42
8.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-10-2021 17:34
Nee, maar je werd zolang genegeerd, dat ik dacht, laat ik eens een gooi wagen. Dat zet meestal een topic wel in gang.
Dank je wel dan :-D
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
17-10-2021 17:33
Er gaan bussen, die zijn behoorlijk goedkoop. De trein zou ik eerder aanbevelen. Als je met wat meer mensen bent is het ook het overwegen waard om een private transfer te boeken. Pak em beet 100-120 dollar als je een busje huurt en dan ben je gewoon voor de deur waar je zijn moet.

Bussen stoppen vooral in lower manhattan en dan moet je dus nog met de metro naar mid-town. Het is maar waar je zin in hebt met al je koffers na 7 uur vliegen.
Dan klinkt de bus inderdaad wel minder aantrekkelijk….
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
https://gowithus.com/

Je deelt het busje met anderen en het is daardoor niet duur.
Alle reacties Link kopieren
michelleobama schreef:
17-10-2021 17:27
Hebben jullie deze bus ook genomen?
Ja, stopt bij port authority
Alle reacties Link kopieren
michelleobama schreef:
17-10-2021 17:41
Dan klinkt de bus inderdaad wel minder aantrekkelijk….
Check eens of Groupon geen transfers aanbiedt in NYC. Zo doe ik het altijd in Londen. Kost me nog geen 40 euro en heerlijk zorgeloos.
Alle reacties Link kopieren
Uber.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, na aankomst wil je zo snel mogelijk naar je hotel. Dat gesleep met die koffers, uitzoekwerk voor bus en/of metro: helemaal geen zin in joh, na zo’n lange vlucht. Die reis is toch al duur, dus dan kan die taxi er ook nog wel af.
Later onthoud je niet meer hoeveel die kostte, wél hoe fijn het was dat je snel bij je hotel was.
Ter indicatie: Wij betaalden voor 4 personen een yellow cab van JKF naar hotel bij Times Quare $ 72,= (2 jaar geleden).
Met zes personen, gewoon met de bus
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
17-10-2021 18:03
Check eens of Groupon geen transfers aanbiedt in NYC. Zo doe ik het altijd in Londen. Kost me nog geen 40 euro en heerlijk zorgeloos.
Vanaf welke luchthaven dan? Vanaf City en Heathrow ben je met trein/metro goedkoper en comfortabeler in de stad.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
17-10-2021 19:43
Inderdaad, na aankomst wil je zo snel mogelijk naar je hotel. Dat gesleep met die koffers, uitzoekwerk voor bus en/of metro: helemaal geen zin in joh, na zo’n lange vlucht. Die reis is toch al duur, dus dan kan die taxi er ook nog wel af.
Later onthoud je niet meer hoeveel die kostte, wél hoe fijn het was dat je snel bij je hotel was.
Ter indicatie: Wij betaalden voor 4 personen een yellow cab van JKF naar hotel bij Times Quare $ 72,= (2 jaar geleden).
JFK - Manhattan is een fixed fee. Ergens in de 50 usd, komt wat toll en fooi bij en dan ben je inderdaad tussen 70-75 usd overal in Manhattan. Ideaal!

Naar Newark is een stuk korter en daar is die fee niet vast, sommige taxichauffeurs proberen dat wel, maar dan ben je duurder uit.
Alle reacties Link kopieren
Pollux schreef:
17-10-2021 19:45
Met zes personen, gewoon met de bus
Juist met 6 personen pas je mooi in taxibusje.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties. Als we met de taxi zouden gaan, is het dan nodig om van te voren te reserveren?
En ja, het kost al veel geld. Vind ook niet erg om hier wat meer aan uit te geven, maar kijk wel waar ik kan besparen. Gemak mag ook wat kosten….
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Times Square ;) Enne, nee taxis hoef je niet te reserveren, je komt in een rij buiten te terminal en stapt dan gewoon in de taxi die voor je klaarstaat als jij aan de beurt bent. Enorm makkelijk en echt wel de moeite waard met alle koffers, de rest van de trip kan je alles te voet doen of met de metro, dus qua transportkosten zul je verder niet veel uit te hoeven geven.
Alle reacties Link kopieren
Oh en als je allemaal samen wil sowieso, bestel dan een UberXL. Uber mag ophalen op Newark, gewoon de bordjes "ground transportation" volgen en daarna "passenger pickup/ rideshare." Net als Uber hier hoef je dit niet van tevoren te reserveren.
Alle reacties Link kopieren
Maar hotel aan Times Square 😅

Je bent iig niet bang voor toeristen 😂
De bus naar Manhattan en dan de metro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd de bus genomen. Prima verbinding en kost zo goed al niks. Er is een halte vlak bij Times Square. Paar honderd meter lopen.
Alle reacties Link kopieren
snoopy1983 schreef:
17-10-2021 23:26
Oh en als je allemaal samen wil sowieso, bestel dan een UberXL. Uber mag ophalen op Newark, gewoon de bordjes "ground transportation" volgen en daarna "passenger pickup/ rideshare." Net als Uber hier hoef je dit niet van tevoren te reserveren.
Dit ook gedaan. Beviel me prima.
Airbnb naar manhatten ook met bus of uber gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven