Vakantie 2019 al geboekt?

06-12-2018 12:02 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor ons is december altijd de tijd dat je denkt, zoekt en boekt voor de vakantie in 2019 (zomer in ons geval).

Gelukkig kunnen mijn partner en ik al vroeg op het werk vrij krijgen, in tegenstelling tot sommige vrienden die daardoor pas in januari kunnen boeken.

Wij hebben gisterenavond (al) geboekt, aangezien we onlangs een kindje hebben gekregen (eerste) hebben we nu gekozen voor een weekje allinn in een groot lux resort met een swim up kamer (ik kende het nog niet eerder maar lijkt me ideaal met een jong kindje). normaal zijn we niet van de allinn vakanties en gaan we liever veel zien en doen maar als eerste vakantie met de kleine lijkt het ons heerlijk.

Wie hebben er nog meer al geboekt en wat is het geworden? Ben benieuwd :)
Wij hebben nog niet geboekt, maar op de planning staat Zweden. 1,5 jaar terug naar Zweden en Noorwegen geweest. Hoewel Noorwegen spectaculairder is voelde Zweden echt als thuiskomen.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
08-12-2018 16:44
Wij gaan 3 weken naar Zweden in de vakantie. Met camper. Ik ben zeer benieuwd hoe de kinderen het vinden. Anders staan we altijd 2 weken op een camping. Ze hebben daar veel vriendjes en vriendinnetjes. Nu gaan we echr rond reizen.

Zijn jullie al vaker in Zweden geweest. Hoe oud zijn jullie kinderen?
Camper net verkocht dus gaan met 2 auto's. Veelal tegenvallers gehad op campings in Europa en het is gewoonweg duurder dan een veel comfortabeler huisje en beetje luxe is nooit weg op vakantie.

Nooit in Zweden, Noorwegen geweest dus zijn erg benieuwd.Kids zijn 15,13,8,7.
Ik boek eigenlijk nooit zo vroeg, maar als je iets specifieks wil misschien wel handig.

Ik kijk meestal op dat moment wat betaalbaar is. (Een maand ervoor ongeveer). Vorig zo in Nepal geweest, maar was niet lang van tevoren gepland.

Met kinderen is dat waarschijnlijk wel handig of als je naar een populaire plek wil.

Volgende week naar Berlijn:)
Ik werk in het onderwijs en mijn vriend niet. Probleem is wel dat hij lastig vrij krijgt in die tijd. Hij heeft jarenlang toen hij vrijgezel was zijn collega's voor laten gaan, maar nu verwachten ze dat nog steeds.
Ik heb voor april al geboekt, 15 dagen Thailand.

Later in het jaar wil ik nog 'ergens' naar de UK, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
06-12-2018 15:50
Alleen in januari een weekje Tenerife geboekt, verder zien we nog wel. Hangt een beetje af van de eventuele festivals die we in de zomer gaan boeken. Doen we dat niet gaan we waarschijnlijk in juni naar Spanje. Andalusië of Baskenland. Wil naar beiden.
En dan waarschijnlijk ook nog in november. Dan wil ik naar de zon, Kaapverdië of Antillen.

:cheer2:


:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-12-2018 08:49
:cheer2:


:proud:
:yes: heb net serieus voor tickets zitten zoeken :)
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
09-12-2018 09:05
:yes: heb net serieus voor tickets zitten zoeken :)

:thumbsup: :cheers:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
slobberbone schreef:
08-12-2018 17:03
Camper net verkocht dus gaan met 2 auto's. Veelal tegenvallers gehad op campings in Europa en het is gewoonweg duurder dan een veel comfortabeler huisje en beetje luxe is nooit weg op vakantie.

Nooit in Zweden, Noorwegen geweest dus zijn erg benieuwd.Kids zijn 15,13,8,7.
Wat voor tegenvallers heb je gehad op de campings?
Ik heb de afgelopen weken een aantal Zweedse films gezien en zou er ook wel weer eens heen willen. Wat meer naar het Noorden, hoewel ik ook graag eens naar Stockholm wil. Voor volgend jaar is al geboekt, safari in Kenia en strand op Zanzibar, onze eerste echte verre reis. Het jaar erop wilde ik eigenlijk naar de Kanaaleilanden, lijkt me ook enorm leuk.
Met dit weer is het wel heel verleidelijk om met 1 druk op de knop te gaan boeken zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Straks man zijn verlof maar aan laten vragen en dan doe ik dat ook en dan in elk geval de tickets boeken deze week als zijn verlof is goedgekeurd. Dat van mij duurt altijd eeuwen, daar ga ik niet op wachten met boeken. Zo zijn me al eens goedkope tickets door de neus geboord terwijl ik weken op goedkeuring zat te wachten.
Ben wel aan het rondkijken....zou graag eens maar Italië willen maar we hebben een joekel van een tent...lees overal dat de plekken zo klein zijn. Komen we toch weer op Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie? Wat is dat?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
09-12-2018 12:00
Wat voor tegenvallers heb je gehad op de campings?
Niet schoon genoeg, vol,te vol en bovendien de prijs is veel te veel.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat zijn jullie er op tijd bij.
Ik heb wel wat dingen op de planning, of nouja planning.. waar ik sowieso heen wil dit jaar maar zie nog wel wanneer:
- weekendje berlijn
- weekendje wenen
- weendje leipzig
(met de bus qua prijzen goed te doen dus kan goedkoop)

- weekje spanje
en hoop nog een weekje te kunnen gaan skien maar dat is op dit moment meer een droom dan iets wat daadwerkelijk gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet geboekt, doe ik wel wat weken ervoor.
Waar we naar toe gaan weten we nog niet ik wil niet te lang in t vliegtuig zitten.
Vorig jaar naar Cuba was een lange reis maar die vakantie was fantastisch!
Wie weet naar Portugal of Canarisch eiland of Duitsland, dat is helemaal dichtbij 😄
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
09-12-2018 14:39
Nou inderdaad. Straks man zijn verlof maar aan laten vragen en dan doe ik dat ook en dan in elk geval de tickets boeken deze week als zijn verlof is goedgekeurd. Dat van mij duurt altijd eeuwen, daar ga ik niet op wachten met boeken. Zo zijn me al eens goedkope tickets door de neus geboord terwijl ik weken op goedkeuring zat te wachten.
Na 2 weken heb je automatisch goedkeuring ;)
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
09-12-2018 17:26
Vakantie? Wat is dat?
Vakantie is afgeleid van vacatio (Latijns werkwoord vacare) dat staat voor vrij zijn van verplichtingen. Het is een periode waarin een persoon zijn gewoonlijke dagelijkse activiteiten staakt, zoals naar school of het werk gaan.
:P
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
10-12-2018 07:21
Na 2 weken heb je automatisch goedkeuring ;)
Ja daar ga ik tegenwoordig maar van uit.
Dit jaar waren er wat planningsproblemen omdat ik en nog 2 anderen overlap hadden en er iemand ziek werd. Nu moeten we met elkaar goed opletten dat er niet teveel tegelijk weg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend een week naar Lanzarote geboekt, in januari. Heel veel zin in!

In juni willen we een tent/caravan huren in Italië (richting gardameer), Ervaring van afgelopen zomer leert om dat een week van te voren pas te boeken. Dus voor nu maak ik een wensenlijstje welke campings me het meeste aanspreken.

Wil in maart/april met man een dag of 3 naar Budapest. Deze week maar eens oppas regelen en vrij vragen. Voor het eerst langer als 1 nachtje/ 2 dagen zonder zoon.

Misschien in najaar nog een midweekje weg in een huisje in NL. Afgelopen 2 jaar naar Texel geweest, wat erg goes beviel, maar zijn ook in NL nog zoveel streken waar we nog nooit zijn geweest. Dus wellicht dat we naar omgeving Deventer/Zwolle gaan, of naar Drenthe.
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die plannen te lezen 😊 valt me op dat er echt veel mensen toch een paar keer per jaar weg gaan! Heerlijk vind ik dat ook, dan heb je echt meerdere momenten om naartoe te leven en voorpret te beleven.
Alle reacties Link kopieren
* Februari 3 weken Mexico City
* April weekje Belgie / Nederland
* Juni Weekendje Nederland
* September 2 weken Mexico

Dit is het enige wat tot nu toe gepland is. Maar ik zit ongeveer 2 a 3 keer per maand in het buitenland voor werk, dat ik er soms een paar dagen aan vast plak als het een nieuwe plek is, maar verder wel graag thuis ben.
Zoals eerder gezegd nog geen zomervakantie geboekt, maar we gaan wel in februari een weekje skiën in Oostenrijk. Dat ligt al maanden vast.
Alle reacties Link kopieren
nog niet geboekt maar willen eigenlijk in februari of maart wel weer naar Azie toe, ben nu e.e.a. aan het uitzoeken. Wordt denk ik combinatie Filipijnen en Thailand.

We gaan in september ook weer en Mexico staat ook nog op de lijst maar dat is weer niet zo`n goede keuze in die periode. Wat een luxeproblemen...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven