Vakantie 2019 al geboekt?

06-12-2018 12:02 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor ons is december altijd de tijd dat je denkt, zoekt en boekt voor de vakantie in 2019 (zomer in ons geval).

Gelukkig kunnen mijn partner en ik al vroeg op het werk vrij krijgen, in tegenstelling tot sommige vrienden die daardoor pas in januari kunnen boeken.

Wij hebben gisterenavond (al) geboekt, aangezien we onlangs een kindje hebben gekregen (eerste) hebben we nu gekozen voor een weekje allinn in een groot lux resort met een swim up kamer (ik kende het nog niet eerder maar lijkt me ideaal met een jong kindje). normaal zijn we niet van de allinn vakanties en gaan we liever veel zien en doen maar als eerste vakantie met de kleine lijkt het ons heerlijk.

Wie hebben er nog meer al geboekt en wat is het geworden? Ben benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
slobberbone schreef:
03-02-2019 16:53
Je geeft aan dat er niks goedkopers was en dat het hopelijk niet gaat vervelen in het hotel.
Goedkopers heb ik niet geschreven en zo goedkoop mogelijk weg is ook absoluut geen streven.
Alle reacties Link kopieren
In Juli 3 weken Bora Bora met gezin. Daarna 2 weken Nederland alleen met de kinderen om vervolgens weer terug naar Dubai te gaan.
Alle reacties Link kopieren
We gaan overwinteren! 5 maanden de kou hier ontwijken en ondertussen de Caraïben en Zuid Amerika verkennen.

En, maar dat hangt af van of ik verlof krijg of niet, een maand of anderhalf fietsen door Europa deze zomer.
Ik ben me aan het inlezen over Groenland in juli of augustus. Vorig zomer naar de Faeröer geweest, dus Groenland past daar mooi bij als opvolger.
Nectarinepit schreef:
05-02-2019 17:16
Ik ben me aan het inlezen over Groenland in juli of augustus. Vorig zomer naar de Faeröer geweest, dus Groenland past daar mooi bij als opvolger.
Hoe lang ben je op de Faeröer geweest? Staat bij mij ook op het verlanglijstje namelijk. Ik zit ook te denken om dat te combineren met IJsland. (Eigen auto op de boot, tussenstop op de Faeröer en daarna IJsland).
Niet voor dit jaar overigens want met een week in de voorjaarsvakantie, drie weken in mei (camper in Canada), misschien nog een dag of tien Denemarken in Augustus (nog niet zeker)en een week in oktober (met familie in België) zit het jaar al ‘vol’.
siska74 schreef:
06-02-2019 09:50
Hoe lang ben je op de Faeröer geweest? Staat bij mij ook op het verlanglijstje namelijk. Ik zit ook te denken om dat te combineren met IJsland. (Eigen auto op de boot, tussenstop op de Faeröer en daarna IJsland).
Niet voor dit jaar overigens want met een week in de voorjaarsvakantie, drie weken in mei (camper in Canada), misschien nog een dag of tien Denemarken in Augustus (nog niet zeker)en een week in oktober (met familie in België) zit het jaar al ‘vol’.

Vijf dagen. Dat was eigenlijk net iets te kort. Wij hebben het gecombineerd met Kopenhagen (één dag ervoor en één dag erna) omdat dat goedkoper was qua vluchten en we net in IJsland waren geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hier 1 week Frankrijk op de camping en 1 week logeren in nederland op de boerderij. Iedereen kijkt er al enorm naar uit.
Alle reacties Link kopieren
EssentialBliss schreef:
06-01-2019 09:30
Ik ben afgelopen jaar naar Georgië geweest. En zo verliefd op het land geworden, wat een mooie, sympathieke en knotsgekke plek is het. Ik overweeg zelfs om dit jaar ook weer een weekje te gaan.
Als in, polonaises , bier, tieten en fopneuzen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-01-2019 13:14
Daar zijn we al eens geweest dus dit jaar Sevilla, Cadiz en Jerez en omgeving.
Jerez vonden we bloedsaai. Cadiz fantastisch! Verdere aanraders; Vejer de la Frontera en last but not least Tarifa. Staat in mijn top 3 van leukste vakantieplaatsen ever.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in mei naar Zuid Kreta, wat n stuk pittoresker en authentieker is dan de noordkust. En in september willen we een autotocht langs Portugese pousada's maken. Nu al zin in.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al terug...Florida en Puerto Rico. Ik wil nog mijn familie bezoeken in Genève en Portugal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Fietsvakantie, maar weet nog niet waar...
Alle reacties Link kopieren
Leuk te lezen waar iedereen heen gaat, Ons werk laat t niet toe om langer dan een week weg te gaan. Ook kunnen we alleen buiten het seizoen gaan
Daardoor kunnen we niet ver.
We gaan altijd in januari, mei en oktober.
Winter naar Oostenrijk en komende 2 vakanties zijn Dubai.
Ik wilde ook een Swim up in een grieks eiland maar begin mei weet ik niet of ik dan het weer heb wat ik liefste wil en dat is heet!
Alles wat ik had uitgezocht was in verhouding te duur met wat ik in Dubai dan krijg. Dus wederom naar Dubai.
Maar ik heb er zin in!
Suhke schreef:
06-02-2019 15:00
Leuk te lezen waar iedereen heen gaat, Ons werk laat t niet toe om langer dan een week weg te gaan. Ook kunnen we alleen buiten het seizoen gaan
Daardoor kunnen we niet ver.
We gaan altijd in januari, mei en oktober.
Winter naar Oostenrijk en komende 2 vakanties zijn Dubai.
Ik wilde ook een Swim up in een grieks eiland maar begin mei weet ik niet of ik dan het weer heb wat ik liefste wil en dat is heet!
Alles wat ik had uitgezocht was in verhouding te duur met wat ik in Dubai dan krijg. Dus wederom naar Dubai.
Maar ik heb er zin in!
Ook voor een week kun je prima naar de Antillen vliegen. Ben een keer 8 dagen naar St. Maarten geweest en dat was prima te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in maart 8 dagen naar IJsland en in april 2 weken naar Cuba.
De echte zomervakantie is nog niet gepland, dan wil ik in september/oktober nog 2-3 weken ergens heen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
06-02-2019 15:26
Ook voor een week kun je prima naar de Antillen vliegen. Ben een keer 8 dagen naar St. Maarten geweest en dat was prima te doen.
Wij zijn ooit voor 8 dagen naar Mexico, Playa del Carmen , gevlogen. Was ook goed te doen.
Je stelt je er op in.
Warom mensen naar Dubai willen/gaan is mij echt een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
06-02-2019 12:23
Jerez vonden we bloedsaai. Cadiz fantastisch! Verdere aanraders; Vejer de la Frontera en last but not least Tarifa. Staat in mijn top 3 van leukste vakantieplaatsen ever.
Jerez saai ja? Hm als ik foto’s op internet kijk lijkt het me wel mooi. Maar misschien is iets anders inderdaad leuker.
Tarifa zijn we ooit geweest, de andere plaats ken ik niet dus sla ik op en zoek ik op.
Wij hebben in mei een weekje naar Disneyland Parijs geboekt. Buiten de school vakanties dus hopelijk lekker rustig en dan kunnen we ook nog even echt Parijs in.

Willen in het najaar ook nog weg maar weten nog niet waarheen. Denk dat we dat pas bijsluiten na de vakantie in mei.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
06-02-2019 16:14
Warom mensen naar Dubai willen/gaan is mij echt een raadsel.
voor mij ook.. Dubai lijkt me echt helemaal niets aan. Leuk voor een keertje maar dat is het dan ook wel
Pipistrello schreef:
06-02-2019 16:14
Warom mensen naar Dubai willen/gaan is mij echt een raadsel.

Ieder z'n ding, toch? Ik vond er ook niks aan, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het geweldig vinden.

Ik ga graag naar onbekendere bestemmingen of plekken waar men niet snel naar toe gaat (Groenland, de Faeröer) en dat zal voor velen ook wel een raadsel zijn. Ik vind het dan weer een raadsel waarom men naar hete bestemmingen gaat.
Nectarinepit schreef:
06-02-2019 16:49
Ieder z'n ding, toch? Ik vond er ook niks aan, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het geweldig vinden.

Ja uiteraard, ieder zijn ding.
Maar daarom mag ik me dat wel afvragen toch?
Ik hoop dat een enorme Dubailiefhebber komt vertellen wat er zo geweldig is daar. Omdat ik het me dus niet kan voorstellen.
Pipistrello schreef:
06-02-2019 17:07
Ja uiteraard, ieder zijn ding.
Maar daarom mag ik me dat wel afvragen toch?
Ik hoop dat een enorme Dubailiefhebber komt vertellen wat er zo geweldig is daar. Omdat ik het me dus niet kan voorstellen.

Ja, natuurlijk mag dat. Ik zeg toch ook niet dat het niet mag?
anoniem_64cfde2573b58 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 17:41
13.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
06-02-2019 17:07
Ja uiteraard, ieder zijn ding.
Maar daarom mag ik me dat wel afvragen toch?
Ik hoop dat een enorme Dubailiefhebber komt vertellen wat er zo geweldig is daar. Omdat ik het me dus niet kan voorstellen.
Ik woon sinds een halfjaar in Dubai.

Toen ik 6 jaar geleden hier een weekje op vakantie was vond ik er eerlijk gezegd ook niet veel aan.
Nu heb ik inmiddels de mindere en onbekende kanten van Dubai gezien en het is echt wel interresssanter dan de welbekende promotie filmpjes die ze laten zien. Je moet de speciale en leuke plekjes gewoon weten. Maar als toerist vind je die gewoon niet!

Zou zeggen, kom een keer langs en ik ben je gids😁
Pipistrello schreef:
03-02-2019 12:41
Na veel puzzelen is het hier 12 dagen Schotlnd geworden. Met de nachtboot naar Newcastle (auto mee) en vandaar uit gaan we rijden.
2 nachten boot (heen en terug dus) en 10 nachten in Schotland zelf.
Ik heb 7 verschillende hotels/Inns geeboekt.

In Edinburg, Inveness en Stirling zijn we 2 nachten. En verder overal 1 nacht (oa Aberfeldy, Oban, Kilmelford)
Leuk, wanneer ga je? Oban zijn wij vorig jaar in mei geweest. 1 nichtje omdat wij op doorreis waren naar de Outer Hebrideas. Mooie kust daar! Het licht vond ik daar geweldig! Stadje zelf stelt niet heel veel voor

Ik heb mijn vriend weten over te halen. En we gaan eerst aar Edinburgh voordat we naar het Lake District gaan. Gisteren kaarten gescoord voor de Edinburgh Militairy Tattoo. Nu nog even kijken wat we willen en kunnen zien van het Fringe Festival!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven