Vakantie/camping in Nederland met peuter tips?

25-02-2021 16:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

omdat ik al vaker goed geholpen ben hier...:)

Ik ben aan het zoeken naar een geschikte vakantieplek voor deze zomer voor met z'n drieën. (Man, kind van dan net 2, en ik.)
Nu kom ik er niet echt uit. (En ik ben al best laat kwam ik achter....)
We zijn enkele jaren geleden met familie naar een lodge geweest in Beerze Bulten. Dit was perfect, maar zit nu helaas al vol begin augustus.

Onze wensen zijn een chalet of lodge met eigen buitenplekje + minimaal 2 slaapkamers waarvan de deuren dicht kunnen. (Ivm zoon die nogal snel wakker wordt) Liefst ook met een grasveldje oid voor de deur. Liever niet in Limburg, Zeeland, Noord Brabant.
Mocht iemand nou denken, ik weet precies wat, ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Beerenkuil Grollo?
Well behaved women rarely make history.
Als je graag in de omgeving van de Beerze Bulten wat zoekt; wij zijn wel eens bij Camping Zandman geweest, dat ligt er naast. Zij hadden destijds in ieder geval een chalet te huur.
Wij zijn vorig jaar in Dwingeloo (Drenthe) geweest op het RCN park. Wij stonden echt op de camping, maar ze hebben ook caravans te huur en huisjes. Superieure animatie ook voor dochter van 3, binnen speeltuin, leuk spetterbad (echt zwembad zit wat verderop) en heel veel te doen in de omgeving
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
25-02-2021 17:07
Beerenkuil Grollo?
Daar zijn wij afgelopen september geweest ( zonder kinderen) mooie camping hoor!
Ommen: camping de Roos, licht antroposofisch, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Een landal park is altijd leuk; zeker die die gericht zijn op kleintjes; zoals Landal Sluftervallei, Landal Rabbit Hill, Coldenhove, Milligenberg, Land van Bartje etc etc
Camping ter Spegelt is ook erg leuk, wel Brabant, maar echt erg geschikt voor kleintjes. Marveld misschien?
Alle reacties Link kopieren
Het helpt als je precieze periode aangeeft waarin je weg wilt en hoe lang.

Ik denk ook dat je al behoorlijk laat bent, de populaire campings zitten al snel vol.
Maar ik zie nog beschikbaarheid voor de eerste week augustus bij Ackersate, Sprookjescamping en Beringerzand.

Je kunt ook nog kijken bij de Zandstuve, de Berenkuil, De Pampel, de Heldense Bossen, de Belten, Witterzomer, Marveld.
En ook kijken via aanbieders als Roompot, Vacansoleil, Eurocamp, Suncamp etc.
Hartje Groen is een leuke camping met ook accomodaties.
Maar het is maar net waar je van houdt hè.
Waarom in augustus als je kind pas 2 is en je nog niet gebonden bent aan schoolvakanties?
Alle reacties Link kopieren
HolyGirl schreef:
25-02-2021 20:51
Waarom in augustus als je kind pas 2 is en je nog niet gebonden bent aan schoolvakanties?
Waarschijnlijk omdat ze zelf aan schoolvakanties gebonden zijn? Bijvoorbeeld omdat ze in het onderwijs werkt?
Alle reacties Link kopieren
https://www.europarcs.nl/vakantiepark/r ... ids=360401

Hier hebben wij voor gekozen. Zand, bos in de buurt. Animatie team, kinderboerderij en geen mega grote camping. Plus verschillende soorten huisjes.
Alle reacties Link kopieren
Marveld in Markelo.
De Molenhof in Reutum.
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
25-02-2021 17:07
Beerenkuil Grollo?
Ja die is leuk!
Hertshoorn Garderen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ik zie er heel leuke dingen tussen staan! Nu even kijken of we in ‘onze’ periode kunnen.

Idd gebonden aan schoolvakantie ivm werk helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven