vakantie in de Provence of italie

03-05-2019 22:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

We zijn voor de komende zomervakantie op zoek naar een leuke reisbestemming. we hebben twee jonge kinderen 5 en 7. Nu denken we aan
de Provence of Italië. We zoeken mooie natuur, leuke stadjes/dorpjes, zwem mogelijkheid en gezelligheid, maar niet te massaal. Hebben er mensen goede tips qua omgeving?
Hartstikke bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
29-05-2019 10:43
Waar je wel op voorbereidt moet zijn wanneer je de Italiaanse kust bezoekt: vrijwel alle stranden zijn gepacht door beachclubhouders, waardoor op het strand zijn vaak al een prijzige aangelegenheid is. Je krijgt er dan wel een lekker bedje voor en een mooie zandharker om naar te kijken.. Slechts kleine stukken zijn gemeentestranden waar je gratis op kan, maar dan zit je vaak hutjemutje wel tussen de rokende jeugd met grote radio's.
wat raar, wij gaan er altijd naar de kust (ik haaaaat meren...) en herken dat helemaal niet
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-05-2019 12:51
wat raar, wij gaan er altijd naar de kust (ik haaaaat meren...) en herken dat helemaal niet
Ik vond het echt opvallend! Was vooral aan de Middellandse zeekust. Bij Viareggio, Rapallo en Genua was het overal. Wel heel leuk, maar ik heb het onthouden omdat het steeds zo was.
Nou ja, blijkbaar toch minder algemeen dan ik dacht. :)
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
29-05-2019 14:56
Ik vond het echt opvallend! Was vooral aan de Middellandse zeekust. Bij Viareggio, Rapallo en Genua was het overal. Wel heel leuk, maar ik heb het onthouden omdat het steeds zo was.
Nou ja, blijkbaar toch minder algemeen dan ik dacht. :)
ken de streek, en herken het niet.
Wel heeeeel veeeel bedelaars en sieraadverkopers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven