Vakantie met hond

08-12-2019 18:10 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik een jonge hond. Superleuk en ik ben alvast een beetje aan het rondkijken naar de zomervakantie. Ik ben gebonden aan de schoolvakanties en wil graag samen met de hond 1 of 2 weken weg. De hond houdt van lekker rondrennen en met de bal spelen. Het liefst loopt hij los want hij wil alles zien en ruiken.
Heeft iemand ervaring met een goed vakantieadres of camping oid waar ook faciliteiten voor honden zijn? Fijne uitlaatplekken of veel natuur waar de hond los mag lopen? Een meer waar de hond kan zwemmen etc?
Ik ben al aan het googlen maar vind het niet altijd duidelijk hoe hondvriendelijk een plek is. Op veel vakantieparken zijn honden toegestaan maar ik vermoed dat honden dan wel aangelijnd moeten zijn en ik zou nou juist een vakantie willen waarbij de hond zich ook lekker kan uitleven.
Ik kijk een beetje rond in Nederland, België en Duitsland. De hond is niet erg dol op autorijden dus ik blijf graag een klein beetje in de buurt.
Wie heeft tips?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken allemaal, erg fijn.
De facebook site wordt vooral gebruikt door mensen die op zoek zijn naar een huisje. Blijf ik toch de informatie missen of honden ook in de omgeving los mogen lopen.
Een camping zoals die van Camping Mesles lijkt goed te passen bij wat ik zoek. Zag dat er ook zo een in Duitsland is. Ook een Nederlands echtpaar dat een terrein heeft voor honden. Ziet er erg leuk uit.
Ik blijf me er verder in verdiepen. Als er nog meer leuke ideeën zijn, dan blijven die erg welkom :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven