Vakantiepark

29-06-2020 10:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier tips voor een leuk vakantiepark (voor met een kind van 7) omgeving Nederland/Duitsland/België? Frankrijk kan ook, maar dan niet te ver naar het Binnenland.

Het liefst geen Centerparcs of Landal ofzo....
Alle reacties Link kopieren
Wat spreekt je niet aan aan Landal of CP? Anders is het lastig adviseren. Sowieso hebben die ook al meestal een heel verschillend karakter.
Marveld in Groenlo
Alle reacties Link kopieren
Zoiets als dit 'Ferienhausdorf Tropical Islands' lijkt me heel tof, maar deze zit al behoorlijk vol. Dus tips als deze zijn heeel welkom
'Behoorlijk vol' is niet helemaal vol. Als het je leuk lijkt, boek je toch daar?
Alle reacties Link kopieren
Landal in de Ardennen is erg leuk hoor. Ook een hele andere sfeer dan Landalparken in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, de Landal-parken verschillen enorm. Wij zijn in de Ardennen geweest bij Landalpark Let Etoiles.

Ik moet ook denken aan een ander park, Hasseröder Ferienpark in de Duitse Harz, bij Wernigerode. Vonden wij heel aangenaam. Mooi zwembad erbij, sowieso een heel mooie en niet al te dure streek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
29-06-2020 12:27
Klopt, de Landal-parken verschillen enorm. Wij zijn in de Ardennen geweest bij Landalpark Let Etoiles.

Ik moet ook denken aan een park (niet Landal) waar wij geweest zijn in de Duitse Harz, Hasseröder Ferienpark, bij Wernigerode. Vonden wij heel aangenaam. Mooi zwembad erbij, sowieso een heel mooie en niet al te dure streek.
We zijn daar ook bij een wel-Landalpark geweest, in Bad Sachsaa. Ook mooi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven