Verplicht inchecken handbagae

20-09-2020 11:20 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg binnenkort naar het buitenland. Ivm een versneld onboarding proces wil de luchtvaartmaatschappij dat iedereen de handbagage/trolleys incheckt. Dus geen kleine koffertjes mee het vliegtuig in.

Betekent dit dat ik wat meer vloeistoffen mee kan nemen? Ik hoef er immers niet meer mee door de scan! Of blijft de regel gelijk; Max 100 ml per verpakking in een doorschijnend tasje?
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
20-09-2020 17:52
Je reist een paar dagen en je hebt niet genoeg aan 100 ml shampoo?!

Sorry, geen antwoord op je vraag, maar ik kreeg hier vraagtekens van.
Nou nee maar het gaat verder dan dat. Ik wil graag m’n bodylotion meenemen en m’n gezichtswater enz.
Ik heb er ook niet altijd zin in om de producten over te gieten in kleine flesjes.
Overigens is het mijn ervaring dat het niet uitmaakt of je 2 weken weg gaat of 3 dagen.... Je hebt dezelfde spullen nodig,
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
21-09-2020 11:13
Nou nee maar het gaat verder dan dat. Ik wil graag m’n bodylotion meenemen en m’n gezichtswater enz.
Ik heb er ook niet altijd zin in om de producten over te gieten in kleine flesjes.
Overigens is het mijn ervaring dat het niet uitmaakt of je 2 weken weg gaat of 3 dagen.... Je hebt dezelfde spullen nodig,
Maar toch niet in dezelfde hoeveelheden?

Bij "mijn" parfumerie (geen keten, nog één van de weinige particuliere zaken) hebben ze heel veel producten in kleinere verpakkingen, speciaal bedoeld voor op reis. Ideaal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
21-09-2020 13:27
Maar toch niet in dezelfde hoeveelheden?

Bij "mijn" parfumerie (geen keten, nog één van de weinige particuliere zaken) hebben ze heel veel producten in kleinere verpakkingen, speciaal bedoeld voor op reis. Ideaal.
Alleen als je niet zo veel eisen stelt aan merk/kwaliteit,
Alle reacties Link kopieren
Lacuba schreef:
21-09-2020 16:04
Alleen als je niet zo veel eisen stelt aan merk/kwaliteit,
Die hebben ze van allerlei merken. Maar daar betaal je dan gewoon voor. Maar normaal gesproken kan ik het best een paar dagen uithouden met de (doorgaans van goede kwaliteit zijnde) badproducten en shampoos die door een hotel ter beschikking worden gesteld. Echt niet dat ik dan opeens eczeem krijg, of haaruitval, of schilfers, of wat dan ook.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
21-09-2020 16:18
Die hebben ze van allerlei merken. Maar daar betaal je dan gewoon voor. Maar normaal gesproken kan ik het best een paar dagen uithouden met de (doorgaans van goede kwaliteit zijnde) badproducten en shampoos die door een hotel ter beschikking worden gesteld. Echt niet dat ik dan opeens eczeem krijg, of haaruitval, of schilfers, of wat dan ook.
Zo zie je maar. Iedereen is anders en stelt andere eisen t.a.v. kwaliteit!
Alle reacties Link kopieren
Lacuba schreef:
21-09-2020 16:26
Zo zie je maar. Iedereen is anders en stelt andere eisen t.a.v. kwaliteit!
Waar het om gaat, is dat je nette badproducten hebt waar je je lijf en leden mee schoon kunt houden. Best mogelijk dat jij spontaan uitslag krijgt van ieder ander merk dan je eigen merk, maar dat geldt niet voor de meeste mensen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
21-09-2020 17:03
Waar het om gaat, is dat je nette badproducten hebt waar je je lijf en leden mee schoon kunt houden. Best mogelijk dat jij spontaan uitslag krijgt van ieder ander merk dan je eigen merk, maar dat geldt niet voor de meeste mensen.
Dát zal het zijn :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven