Wat lijkt jou de meest vreselijke vakantie ?
zaterdag 6 juni 2026 om 16:27
Ik zelf vind veel soorten vakanties leuk : van een weekje luxe all in in Egypte tot en met een slaaptent op het dak van je 4x4 op safari en alles daar tussen in.
Maar er zijn ook dingen die me vreselijk lijken , met zoiets als dit met stip op 1.
Echt,…ik vind het meer dan afschuwelijk klinken. Waarschijnlijk ben ik niet aards, spiritueel , alternatief en niet aardig genoeg voor zulks.
https://vakantieanders.nl/zomerweken/?g ... 1ZJVHIOZlN
Wat zou jij absoluut de hel vinden ? En waarom ? ( liefst met linkje )
Maar er zijn ook dingen die me vreselijk lijken , met zoiets als dit met stip op 1.
Dagelijks workshops
Centraal is het ‘plein’. Hier is de gezellige etenstent voor ontbijt, lunch en diner.
. Workshops en activtiteiten zoals yoga, massage, djèmbé, theatersport,
dreamtime, dans, zang, cacao-ceremonie, rituelen, tarot, NLP, Human Design, schilderen, dans, vuurloop, rituelen, familieopstellingen, EFT, samen eten, kampvuur …
En nog veel meer om je te laten inspireren.
Echt,…ik vind het meer dan afschuwelijk klinken. Waarschijnlijk ben ik niet aards, spiritueel , alternatief en niet aardig genoeg voor zulks.
https://vakantieanders.nl/zomerweken/?g ... 1ZJVHIOZlN
Wat zou jij absoluut de hel vinden ? En waarom ? ( liefst met linkje )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 6 juni 2026 om 16:42
Oooo ja, skivakantie, brrrr.
Toevallig zijn wij nu op Kreta. Ik klaagde een beetje tegen mijn man dat ik de activiteiten die we overwogen om te doen eigenlijk best passief vond. Rondrijden, eten, oké ook wel een beetje zwemmen en snorkelen. We besloten de 'grot van Zeus' te gaan bekijken. Hahaha, ik met mijn passief... Mama mia wat een klim te voet was dat zeg, vanaf de parkeerplaatsen. Ik hoef een maand niet naar de sportschool. Bergop lopen hoort voor mij dus ook wel in de categorie 'vreselijk'. Omlaag prima, maar omhoog...
Toevallig zijn wij nu op Kreta. Ik klaagde een beetje tegen mijn man dat ik de activiteiten die we overwogen om te doen eigenlijk best passief vond. Rondrijden, eten, oké ook wel een beetje zwemmen en snorkelen. We besloten de 'grot van Zeus' te gaan bekijken. Hahaha, ik met mijn passief... Mama mia wat een klim te voet was dat zeg, vanaf de parkeerplaatsen. Ik hoef een maand niet naar de sportschool. Bergop lopen hoort voor mij dus ook wel in de categorie 'vreselijk'. Omlaag prima, maar omhoog...
zaterdag 6 juni 2026 om 16:50
zaterdag 6 juni 2026 om 16:50
Ook al zou ik het cadeau krijgen: NIET naar een resort in Turkije! Dagenlang liggen op een ligbedje aan het zwembad waar je 's ochtends heel vroeg al jouw handdoek moet neerleggen om verzekerd te zijn van een plek aan het zwembad. De hele dag in de zon en alleen maar liggen en eten, vreselijk. Natuurlijk kun je tussendoor een excursie doen maar toch zou ik nooit zo'n vakantie boeken, dan blijf ik liever gewoon thuis.
Oh ja, en groepsreizen vallen ook af. Iedere dag in de bus met al die mensen. Ik zag laatst een verhaal over een groepsreis op Polar Steps, staat er: vandaag een dagje vrij. Hoezo een dag vrij, je bent toch op vakantie? Je ziet natuurlijk wel heel veel onderweg maar voor mij is dit geen ontspannen vakantie.
Oh ja, en groepsreizen vallen ook af. Iedere dag in de bus met al die mensen. Ik zag laatst een verhaal over een groepsreis op Polar Steps, staat er: vandaag een dagje vrij. Hoezo een dag vrij, je bent toch op vakantie? Je ziet natuurlijk wel heel veel onderweg maar voor mij is dit geen ontspannen vakantie.
e-biker wijzigde dit bericht op 06-06-2026 16:55
26.89% gewijzigd
zaterdag 6 juni 2026 om 16:54
De influencerreis van New York pizza.
De types, het gevlog, het zichzelf zo belangrijk vinden en dan blijkbaar ook nog dronken gepest.
https://www.nu.nl/achterklap/6398396/ne ... d-tbs.html
De types, het gevlog, het zichzelf zo belangrijk vinden en dan blijkbaar ook nog dronken gepest.
zaterdag 6 juni 2026 om 17:03
Wauw ! Da’s ook next level k*t vakantie !KittyFantastic schreef: ↑06-06-2026 16:54De influencerreis van New York pizza.
zaterdag 6 juni 2026 om 17:07
Kamperen op de camping.
Dan heb ik het niet over in een tent slapen omdat je bijvoorbeeld een mooie trektocht maakt, of omdat je wil overnachten bij een festival of een natuurpark.
Maar ik snap niet dat je voor je lol ‘s avonds in een tent of caravan kruipt, op klapstoeltjes gaat zitten, met de wc rol moet lopen en als ultieme dieptepunt koken op een gas flesje. En dat tussen allemaal andere mensen die hetzelfde doen.
Als je per se de ‘sfeer’ van een camping wil dan snap ik een stacaravan nog wel, maar met de prijzen van de meeste campings zou ik het echt never nooit verkiezen boven een huisje.
Dan heb ik het niet over in een tent slapen omdat je bijvoorbeeld een mooie trektocht maakt, of omdat je wil overnachten bij een festival of een natuurpark.
Maar ik snap niet dat je voor je lol ‘s avonds in een tent of caravan kruipt, op klapstoeltjes gaat zitten, met de wc rol moet lopen en als ultieme dieptepunt koken op een gas flesje. En dat tussen allemaal andere mensen die hetzelfde doen.
Als je per se de ‘sfeer’ van een camping wil dan snap ik een stacaravan nog wel, maar met de prijzen van de meeste campings zou ik het echt never nooit verkiezen boven een huisje.
zaterdag 6 juni 2026 om 17:10
Ik snorkel graag, dan zit je prima in zo’n soort hotel in Egypte. Beetje snorkelen, lekker lezen, heel veel dutjes,… Ik vind een week ook lang zat, hoor. ( en het entertainment afgrijselijk )
Sommige mensen worden heel blij van al het entertainment op dat soort resorts. Anderen komen hun bedje niet af en proberen egaal bruin te worden.
zaterdag 6 juni 2026 om 17:11
Een cruise lijkt me niets.
Het idee dat je zo op de zee dobbert vind ik niet prettig (beetje eng zelfs
). De entertainment lijkt me vreselijk. Als je ergens aanmeert heb je beperkt de tijd om de plaats te bezoeken.
En dan lijkt me dit cruiseschip een echte nachtmerrie:
https://www.d-reizen.nl/inspiratie/groo ... ter-wereld
Overigens lijkt me het voorbeeld uit de OP ook afschuwelijk.
Het idee dat je zo op de zee dobbert vind ik niet prettig (beetje eng zelfs
En dan lijkt me dit cruiseschip een echte nachtmerrie:
https://www.d-reizen.nl/inspiratie/groo ... ter-wereld
Overigens lijkt me het voorbeeld uit de OP ook afschuwelijk.
Hier = 136 km ten noorden van Zelhem. Hemelsbreed.
zaterdag 6 juni 2026 om 17:14
In de (sub)tropen, waar je met z'n allen een bloedhete bus in en uit gaat, dicht op elkaar staat, het snikheet en vochtig is en niet iedereen fris en gedoucht is.blijfgewoonbianca schreef: ↑06-06-2026 16:50En wat voor soort groepsreis zou je het allerergste vinden ?
Al zou ik gratis mee mogen, zou ik nog niet gaan. Sterker nog, al zou ik geld toe krijgen, dan nog niet.
zaterdag 6 juni 2026 om 17:14
zaterdag 6 juni 2026 om 17:19
AnAppleADay schreef: ↑06-06-2026 17:07Kamperen op de camping.
Oh ja eens. Vooral gedeeld sanitair vind ik echt een nachtmerrie.
Ik hou niet van drukte maar zou nog liever naar een all inclusive resort gaan dan naar zo'n primitieve camping.
Hier = 136 km ten noorden van Zelhem. Hemelsbreed.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in