Wie heeft een leuke tip voor aanstaand weekend?

14-06-2021 10:43 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben komend weekend ineens onverwacht een lang weekend vrij en wil graag samen met mijn kleuter een spontaan weekendje weg. Liefst voor een zacht lastminute prijsje, maar ik heb geen idee waar te beginnen met zoeken. Dus ik dacht ik vraag hier om tips, misschien heeft iemand hier zelf net een leuk weekendje weg achter de rug.

Wat ik zoek; eigen huisje, stacaravan of een leuk hotel of B&B. Geen tent, want ik hou niet van kamperen en wil mijn eigen sanitair. Liefst in de buurt van een strand(je, mag ook een meer zijn) en met wat leuke bezienswaardigheden of activiteiten in de buurt. Wie weet een leuke accomodatie?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij ‘een zacht prijsje’? En het maakt niet uit of je er vanuit (bijvoorbeeld) Maastricht naar (bijvoorbeeld) Den Helder moet rijden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
StayOkay Domburg of Gorssel. Bij die laatste ben ik geweest, met o.a. een kleuter, en was erg leuk. Die in Domburg stond nog op mijn lijstje, maar nu zijn ze er te oud voor.
Je kunt nog gezellig in een mini-caravan naast mij vlak aan zee. Maar idd...wat is een zacht prijsje? Dit kost 270 euro voor 3 nachten.
Je kan hier kijken naar de mogelijkheden:

https://www.bungalows.nl/
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
14-06-2021 11:29
Je kunt nog gezellig in een mini-caravan naast mij vlak aan zee. Maar idd...wat is een zacht prijsje? Dit kost 270 euro voor 3 nachten.
Ja, dit vind ik wel een zacht prijsje. Rond de 100 euro per nacht.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
14-06-2021 10:53
Wat vind jij ‘een zacht prijsje’? En het maakt niet uit of je er vanuit (bijvoorbeeld) Maastricht naar (bijvoorbeeld) Den Helder moet rijden?
Nee, dat maakt niet uit.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
14-06-2021 11:07
StayOkay Domburg of Gorssel. Bij die laatste ben ik geweest, met o.a. een kleuter, en was erg leuk. Die in Domburg stond nog op mijn lijstje, maar nu zijn ze er te oud voor.
Nou, wat een goede tip! Had nog nooit van Stayoke gehoord maar die in Domburg ziet er ook helemaal leuk uit! Echt geweldige tip.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
14-06-2021 11:54
Ja, dit vind ik wel een zacht prijsje. Rond de 100 euro per nacht.

Je hebt een PB.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-06-2021 11:57
Nou, wat een goede tip! Had nog nooit van Stayoke gehoord maar die in Domburg ziet er ook helemaal leuk uit! Echt geweldige tip.
Dat heette vroeger jeugdherberg.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Is Berg en Dal een optie? Het Weylerbergmeer is erg mooi. Pannenkoeken eten op de duivelsberg, het kabouterpad lopen https://www.visitnijmegen.com/routes/32 ... outerrouteheuvels beklimmen, Tivoli bezoeken. De draisine fietsen van Groesbeek naar de Duitse grens.
Noetselerberg of de campings van Molecaten zijn dacht ik niet zo duur. Ik probeer zelf altijd zo goedkoop mogelijk, dus kwam toen hierop uit.
En leuke campings!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook Natuurvriendenhuizen, door heel Nederland, ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
To wil geen sanitair delen. Dan wordt een Natuurvriendenhuis lastiger Vivamensje.

(ik had 3 wkn terug in Krikkenhaar mijn eigen sanitair ivm covidmaatregelen, maar wel op de gang)
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
14-06-2021 11:29
Je kunt nog gezellig in een mini-caravan naast mij vlak aan zee. Maar idd...wat is een zacht prijsje? Dit kost 270 euro voor 3 nachten.
Ik heb je ook een pb-tje gestuurd. Uiteraard alleen als fashion dit niet doet hoor..
Alle reacties Link kopieren
Giethoorn? Daar is het nu onwijs rustig. Lekker bootje varen en zwemmen. Ik zie nog een paar vrije hotelkamers als ik google.

Of Terschelling? Op FB is een pagina met last minute vakantiehuisjes op Terschelling.
blub
angelfish schreef:
14-06-2021 14:41
Giethoorn? Daar is het nu onwijs rustig. Lekker bootje varen en zwemmen. Ik zie nog een paar vrije hotelkamers als ik google.

Of Terschelling? Op FB is een pagina met last minute vakantiehuisjes op Terschelling.

Nou... ik was op Koningsdag nog in Giethoorn....rustig is niet bepaald de juiste omschrijving.
2020Suzuki schreef:
14-06-2021 14:39
Ik heb je ook een pb-tje gestuurd. Uiteraard alleen als fashion dit niet doet hoor..

Je hebt er eentje terug.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
14-06-2021 14:45
Nou... ik was op Koningsdag nog in Giethoorn....rustig is niet bepaald de juiste omschrijving.
Kan me voorstellen dat dan heel NL die kant op gaat idd. Maar ik was er een paar weken geleden en toen was er geen hond. Als in: tijdens 2 uur varen zijn we letterlijk minder dan 10 andere bootjes tegengekomen. En dan deden we de standaard route die iedereen doet.
blub
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-06-2021 11:57
Nou, wat een goede tip! Had nog nooit van Stayoke gehoord maar die in Domburg ziet er ook helemaal leuk uit! Echt geweldige tip.
En dan in Middelburg naar Miniatuur Walcheren, echt zo leuk, lokaal Madurodam, zonder veel toeristen.
En de beste boekwinkel van NL (officieel) met brasserie De drvkkerij ook een uitje.
Veel plezier, waar dan ook.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-06-2021 11:57
Nou, wat een goede tip! Had nog nooit van Stayoke gehoord maar die in Domburg ziet er ook helemaal leuk uit! Echt geweldige tip.
Mooi is hij hè?! Ik heb net ook weer even gekeken. Helaas gaat het er voor mij niet meer van komen, maar voor jongere kinderen is een StayOkay echt superleuk. Wij hadden er destijds ook diner bij genomen. Dat was toen 11 euro voor een driegangenmenu. Dat compenseert het redelijk prijzige verblijf weer een beetje :)
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
14-06-2021 22:53
Mooi is hij hè?! Ik heb net ook weer even gekeken. Helaas gaat het er voor mij niet meer van komen, maar voor jongere kinderen is een StayOkay echt superleuk. Wij hadden er destijds ook diner bij genomen. Dat was toen 11 euro voor een driegangenmenu. Dat compenseert het redelijk prijzige verblijf weer een beetje :)
Helaas is hij volgeboekt voor komend weekend maar ik heb hem opgeslagen voor de toekomst. Ik denk dat mijn prinsesje het fan-tas-tisch vindt om in een heus kasteel te slapen. Dus nogmaals dank!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Stayokay is echt heel leuk! Die op Texel is ook geweldig, maar waarschijnlijk ook vol.

KamilleT, waarom vind jij het alleen voor kleine kinderen geschikt, vraag ik me af? Voor mij is juist de Stayokay voor alle soorten publiek en alle leeftijden leuk.
Alle reacties Link kopieren
Stayokay is echt top!! Die op de Veluwe is ook heel erg gaaf! Domburg is wel het hoogtepunt, prachtige omgeving ook en het eten is erg lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven