wie heeft een pareltje in Griekenland als tip? Niet te duur

22-10-2019 11:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil volgend jaar een weekje of misschien twee naar Griekenland. Ben ooit naar een van de grotere eilanden geweest all inclusive. Dat vond ik heerlijk maar ook heel erg duur. Als ik dan 's middags de kleinere dorpjes in wandelde voelde ik de echte griekse sfeer en vond dat ook zalig.

Weet iemand een leuk hotelletje/appartementje?

Eisen :-)

- Niet te duur
- Schoon
- Aan het strand
- Goed ontbijt
- Liefst wel met een zwembad of een zwembad vlakbij
- In een leuk dorpje waar je lekker kunt wandelen en kunt eten

Liefs haal en breng service naar het vliegveld maar hoeft niet.

Op zoover zie ik door de bomen het bos niet meer en niet alles staat op zoover natuurlijk.

Een huisje zo ook nog een optie zijn, dus dan zonder ontbijt etc.
Alle reacties Link kopieren
Magda's in Parga
wat is 'niet te duur' en in welke periode wil je?
Alle reacties Link kopieren
ligt dat aan zee? Wat betaal je dan per week en zit de vlucht erbij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een favoriet adresje (appartementcomplexje) op Kreta. Niet aan het strand, wel met zwembad. Het dorpje is heel leuk. Ontbijt is verkrijgbaar maar binnen 2 minuten lopen heb je ook 2 bakkers.

En als je het een pakketreis boekt zit er toch altijd een transfer bij?

Voor Griekenland raad ik all inclusive niet aan trouwens, je struikelt er over de leuke restaurantjes.
Alle reacties Link kopieren
Rivermoana schreef:
22-10-2019 11:29
ligt dat aan zee? Wat betaal je dan per week en zit de vlucht erbij?
Google is your friend
https://www.tui.nl/magda-s-509520746/?g ... lsrc=aw.ds
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees, hoe heet het?
Alle reacties Link kopieren
Maar jij kijkt dus eerst via Zoover i.p.v. met een reisorganisatie?

Mijn tip: open subweb, tui, whatever, kies een datum waarop je weg wil en kies een land. Selecteer dan op prijs en als je iets leuks ziet, kijk dan op Zoover naar recensies.
Alle reacties Link kopieren
IIs een auto huren niet een optie? Dan kan je zelf op zoek naar de plekjes, dorpjes en stranden. Ik hou van de ionische eilanden.
Molivos op Lesbos zou ook een dorp naar je keuze kunnen zijn.

Om wel door de bomen het bos te zien, zou ik eerst meer specifiek kijken naar welk soort eiland je wilt en pas zoeken op accomodatie.
Palmera beach, Kreta. Recht aan het strand en uiteraard met zeezicht. Nieuw en modern hotel.

Of zakynthos.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ook Parga zeggen, maar weet niet hoe het weer daar nu is.

Wij zaten in een hotel aan zee (letterlijk aan de achterkant terras aan het strand). Hebben 8 dagen regen/rotweer gehad waardoor we niet konden varen, geen huurauto en ons toch goed vermaakt. Tip: trip naar de meteora! Als het weer beter was geweest waren we ook zeker nog een dagje naar corfu gevaren.
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
22-10-2019 11:57
Ik wilde ook Parga zeggen, maar weet niet hoe het weer daar nu is.

Dat maakt niet uit, TO wil volgend jaar pas :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kijk op airnb, lees de beschrijving g en recensies en boek zelf een vlucht via Skyscanner ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bitzarro palace op Zakynthos. Zee is paar minuutjes lopen.
Alle reacties Link kopieren
Google hotel Angela Parga, eerste resultaat. Fijn kleinschalig hotel pal aan het strand, fijne eigenaar.
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
22-10-2019 13:08
Google hotel Angela Parga, eerste resultaat. Fijn kleinschalig hotel pal aan het strand, fijne eigenaar.
Ook hele mooie plek inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Even over Parga zelf...ziet er erg leuk uit op de foto's maar hoe vonden jullie in het echt? Ik had er nog nooit van gehoord. Ik hou van leuke strandjes waar je ook echt de zee in kan gaan. Op het strand de optie om wat te eten of te drinken, een leuk dorpje waar je ook wat kleine dingen kan kopen zoals ijsje of souvenirtjes en waar je ook lekker (echt grieks!!!) kan eten...
Alle reacties Link kopieren
Zakynthos is heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zijn deze zomer voor 280e pp 8 dagen naar Petra-Lesbos geweest. Dat was inc vlucht, transport en overnachting in appartement.
Aan het strand en je kan een scootertje huren om hele eiland rond te gaan. Een diner met z’n 2en inc drankjes was er 25e in totaal. De economie daar heeft een enorme klap gehad door de vluchtelingen crisis dus alle prijzen zijn onwijs gedaald.
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet duur Mappie en was het er schoon/
Alle reacties Link kopieren
was echt een koopje idd! (via vakantiediscounter). Het was mega schoon, ze zijn erg blij dat er überhaupt weer toeristen willen komen dus doen erg hun best, is eigenlijk best sneu. Het is echter wel echt een dorp dorp dus verwacht geen drukte of echt centrum oid ;). Je kan wel met een scootertje binnen 15min bij een stuk toeristischer stuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoe heette het hotel?
Alle reacties Link kopieren
Rivermoana schreef:
22-10-2019 14:42
Even over Parga zelf...ziet er erg leuk uit op de foto's maar hoe vonden jullie in het echt? Ik had er nog nooit van gehoord. Ik hou van leuke strandjes waar je ook echt de zee in kan gaan. Op het strand de optie om wat te eten of te drinken, een leuk dorpje waar je ook wat kleine dingen kan kopen zoals ijsje of souvenirtjes en waar je ook lekker (echt grieks!!!) kan eten...
Skala kalloni voldoet hier ook aan. Dan heb je in de buurt ook nog kalloni zitten.
Maar in skala kalloni zelf kun je elke avond in een ander restaurant gaan eten rond een pleintje en aan het pleintje
Alle reacties Link kopieren
Rivermoana schreef:
22-10-2019 14:42
Even over Parga zelf...ziet er erg leuk uit op de foto's maar hoe vonden jullie in het echt? Ik had er nog nooit van gehoord. Ik hou van leuke strandjes waar je ook echt de zee in kan gaan. Op het strand de optie om wat te eten of te drinken, een leuk dorpje waar je ook wat kleine dingen kan kopen zoals ijsje of souvenirtjes en waar je ook lekker (echt grieks!!!) kan eten...
Ik was 3 weken geleden in Parga, het plaatsje is echt leuk. Maar in het hoogseizoen wil je er niet zitten, dan loop je er over de hoofden.
En hoe leuk het ook was, ik mis het eilandgevoel daar.

Wanneer wil je gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk mei volgend jaar

eilandgevoel vind ik idd ook erg belangrijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven