Wintersport 2019/2020 tips and tricks

23-09-2019 16:32 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien is er nog geen wintersporttopic, dus dan bij deze?!

Ik ben voor ons op zoek naar een goede wintersportlocatie en ik heb een paar jaar niet gezocht en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
We gaan sowieso buiten de schoolvakanties om zo de drukte te vermijden.

Ik weet niet welke zoeksites goed zijn, dus wie kan me een goede zoeksite aanbevelen?

Ik wil graag dit keer naar de Dolomieten. We zijn ervaren skiërs en hebben en paar wandelaars bij ons. We hebben geen ambitie om te aprés skiën maar we willen wel een gezellig en knus centrum. Alles het liefst op loopafstand. Niet te duur maar het hoeft ook geen super goedkope plek te zijn. Liefst niet te zuidelijk en als het kan in de buurt van vliegveld of treinstation. Minstens 60 km piste en mogelijkheid om makkelijk in andere gebieden te komen(verbinding piste of korte rit met gratis bus bijv).
Qua onderkomen ligt het er een beetje aan wat we kunnen vinden, 2 appartementen bijv, of een leuk hotel mag ook. 1 groot huis mag ook, voor 8 tot 10 personen. Dus eigenlijk van alles :P

Alternatieven buiten deze omgeving mogen ook, maar dan is een harde eis wel dat het een mooie omgeving is waar wat te doen is en waar genoeg pistes zijn voor ervaren skiërs.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Tip: plaats dit bericht op het wintersport forum!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Kijk gewoon op https://www.wintersport.nl/skigebieden welk gebied het meest past bij jullie wensen qua type piste (ervaren), wandelgebieden en niet teveel een feest oord. Maak dan een top 5 en check vervolgens waar je het mooiste onderkomen kunt vinden voor de beste prijs. Hier is meer informatie te vinden dan wat forummers je adviseren obv eigen ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven