Ziektekostenverzekering lange tijd reizen

10-05-2020 16:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu nog expats, maar waarschijnlijk komt hier binnen afzienbare tijd een eind aan. Het plan was om rond te gaan reizen, dat wordt lastig door Corona. Maar we gaan zeker niet weer in Nederland wonen. Wellicht telkens op een plek iets huren, en daar een tijdje verblijven. En dan weer door naar een andere plek/land. Slow travel.

Ik ben aan het inventariseren wat we moeten gaan regelen. We zullen ons niet inschrijven in Nederland, maar hebben we echt een woonadres nodig? Bij Oom Verzekeringen kunnen we een ziektekostenverzekering afsluiten. Of heeft er iemand tips voor andere opties?

Ik heb hier wel vaak verhalen gelezen over langdurige trips, maar meestal blijft diegene dan ingeschreven in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Hiervoor zaten we in Portugal, geweldig land! We stonden op het punt richting Iran (en verder) te gaan toen de lockdown begon. Tja, nu maar afwachten wanneer we weer op pad kunnen.
Alle reacties Link kopieren
mayou schreef:
12-05-2020 07:05
Hiervoor zaten we in Portugal, geweldig land! We stonden op het punt richting Iran (en verder) te gaan toen de lockdown begon. Tja, nu maar afwachten wanneer we weer op pad kunnen.
Ik hoop op het beste voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven