Zomer vakantiebestemming gezocht voor vakantie met moeder

08-02-2019 21:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn fijne bestemmingen voor een zomervakantie met moeders. Ze heeft nog nooit gevolgen. Door overlijden van mijn vader wil ik haar eens verrassen met vakantie maar waar? Frankrijk, Spanje, Griekenland, Kroatië, Portugal ....?

Aan de zee is een must. Beetje centrale ligging t.o.v. natuur/cultuur heeft de voorkeur.
Lekker zwemmen en een zandstrand vinden wij fijn voor de afwisseling.
Disco bestemmingen zoals in Chersonissos, Ibizza daar pas ik voor. Ben meer het persoon voor Rethemno in Kreta, Plakias.

Waarom is jouw bestemming-tip een goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Vraag je moeder wat ze zelf wil. Ze heeft vast wel ideeën over waar ze wel eens naar toe zou willen.

Als ik mocht kiezen dan zeg ik andalusie.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een paar keer met schoonouders weg geweest. 1x Fuengirola , 1x Torremolinos . Vanuit daar is het fijn om met de auto rond te rijden.
En 1x naar Tenerife dat vonden ze ook heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
08-02-2019 21:19
Vraag je moeder wat ze zelf wil. Ze heeft vast wel ideeën over waar ze wel eens naar toe zou willen.

Als ik mocht kiezen dan zeg ik andalusie.
Heb ik al gedaan. " Zee en zonnig en natuur".
Mijn vader regelde altijd de vakantie. Gaat niet meer omdat hij overleden is, vandaar de vraag ter inspiratie.
Alle reacties Link kopieren
San Sebastian, Spanje. Vlieg op Bilbao, bekijk de stad (zonnig, heerlijk eten), rijd langs de groene baskische kust (stranden en natuur!) naar SS, daar ga je zwemmen in de morgen en verder slenteren cultuur en meer heerlijk eten.
Portugal, en dan aan de kust van Caiscais.
Dagje Lissabon.
Dagje Sintra (kastelen)

Echt mooie natuur, stranden en steden.
Goede treinverbinding.
yajes schreef:
08-02-2019 21:45
Portugal, en dan aan de kust van Caiscais.
Dagje Lissabon.
Dagje Sintra (kastelen)

Echt mooie natuur, stranden en steden.
Goede treinverbinding.
Min of meer wat ik ook wilde voorstellen! Ik heb deze vakantie ongeveer gedaan met mijn tante twee jaar terug. Portugal is ook een erg vriendelijk land in mijn ervaring; heel geschikt voor vakantie-beginners. Is je moeder wel nog redelijk goed ter been? Anders worden Lissabon en Sintra wel een stuk lastiger.
Alicante. Heerlijk.
Madeira. Mooie mix van cultuur, natuur, zee en lekker eten.
Alleen weinig zandstranden. Wel fijne accomodaties met zwembad.
Alle reacties Link kopieren
Rhodos is mij erg bevallen! Veel bezienswaardigheden en erg mooi eiland! Corfu is ook schitterend. Een heel groen eiland met prachtige natuur, leuke dorpjes en mooie stranden/baaitjes.
Alle reacties Link kopieren
Griekenland! De westkust van Kreta, zo mooi! Rhodos, Centraal Kreta, het vastenland, één van de andere eilanden,... Zoveel keuze.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven