35 en nog nooit een relatie gehad.

26-05-2007 17:29 434 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al  aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een  vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.

Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2019 19:45
Reden: trollen
98.94% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2019 19:45
Reden: quote en reactie verwijderd
98.85% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
_phantast_ schreef:
04-12-2019 13:52
Groot probleem bij mij is ... bla bla bla ....... 100 van de 100 vrouwen ..... bla bla bla ......
Biertje doen?
Dat biertje gaat helaas niet lukken, hij kan hier niet meer schrijven.
Een ban?
Sjulia schreef:
21-12-2019 10:33
Een ban?
Permaban zelfs, zie ik in het bantopic.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ja, voor altijd. Wel jammer maar hij kwam ook niet verder hier.
Hopelijk vind hij een andere uitlaatklep om zijn gevoelens te bespreken.
Ga je naar de sportschool?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven