35+ mannen: saai, kleurloos en onaantrekkelijk

16-07-2017 12:09 1382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat het topic van een andere TO een beetje te vervuilen maar ik vind dit wel een leuk onderwerp, dus maar even een nieuw topic.

Het valt mij in zijn algemeenheid op dat mannen van boven de 35 a 40 ongeveer eigenlijk voor het grootste deel bere-onaantrekkelijk zijn. Maar toch hebben ze, zeker als ze vrijgezel zijn en daten, enorm veel noten op hun zang. Maar ook mannen die niet vrijgezel zijn en relaties hebben, lijken enorme eisen aan hun partners te stellen, terwijl ze zelf minimale moeite doen.

Het valt mij irl op dat de meeste vrouwen die ik ken van 35+ eigenlijk enorm leuk zijn. Veel van die vrouwen zijn goed verzorgd, kleden zich leuk aan, verven hun haar en hebben een leuk kapsel, gebruiken make-up, trekken een leuk jurkje of een kek hakje aan, zorgen er voor dat ze enigszins presentabel blijven door niet helemaal dicht te groeien, hun benen te scheren, hun oksels te scheren, hun tanden te verzorgen, een lekker luchtje op te doen, etc.

Daarnaast combineren ze meestal een baan met het leeuwendeel van de zorg voor kinderen en huishouden, organiseren het gezinsleven, zorgen dat ze leuke vriendinnen en dochters zijn, onderhouden sociale contacten, etcetera.

Na een scheiding hebben vrouwen vaak ook vrij snel hun boel weer op de rit. Ze hebben meestal vrij snel een gezellig huis, doen al snel al die dingen die ze in de relatie ook deden weer maar nu alleen, kortom: ik vind vrouwen van rond de veertig over het algemeen hele leuke, complete mensen met veel rijke schakeringen.

Van de mannen in dezelfde leeftijdscategorie vind ik dat dus helemaal niet. Over het algemeen vind ik ze er onverzorgd uitzien, ik kom irl zelden mannen van zeg een jaar of 42 tegen dat ik denk "goh, leuke outfit / cool kapsel / leuke schoenen / wat ruik je lekker / mooie tanden / leuke bril" of iets in die geest. Daarnaast vind ik ze ook niet sprankelend of interessant. En als ze gescheiden zijn is het helemaal kommer en kwel. Ik zie echt zelden een man die gescheiden is die zonder dat er een nieuwe vrouw in het spel is die hem dan weer opkalefatert, die gewoon op eigen kracht een leuk, rijk leven leidt.

Herkenbaar?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens! Veel nl. 35+ ers zijn helaas niet om aan te gluren. Mocht ik ooit vrijgezel worden dan emigreer ik.
fashionvictim schreef:
16-07-2017 12:23
Even illustreren met wat plaatjes. Irl is dit ook een beetje het beeld wat ik zie.

Vrouw van 43:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Man van 43:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Walgelijk echt, zo ziet voor mij de viva man die hier mee forumt ook uit... brrr... En sorry blijf het zeggen de nederlandse vrouw/man wordt gewoon niet mooi oud...

Als je kijk naar zuid amerikaanse, spanjaarden, fransen, italiaanse tc vrouwen worden die zo mooi oud. mooie huiden etc, NL krijgen gewoon hele lelijke grouwe huid vol rimpels. En meteen zo saai kort haar of het niet kunnen accepteren van leeftijd en als 40 zich kleden als een tiener.. Zowel man als vrouw...
Helemaal mee eens met TO dus ;)
Alle reacties Link kopieren
watmoetikhiervandenken schreef:
16-07-2017 12:34
Vrouwen hebben over het algemeen ook meer middelen om zichzelf uiterlijk te verzorgen. Ga maar eens na hoe die vrouwen op de foto's eruit zouden hebben gezien als ze niet gezegend waren met een mooie bos haar waar ze een mooi model in kunnen laten knippen en zonder poedertjes en kleurtjes.
Maar een man kan zichzelf toch ook een kapsel laten aanmeten? Valt me op mijn werk bijvoorbeeld op dat alle mannen van onder de 35 echt kapsels hebben, dat er dus echt een model in is geknipt dat ze ook stylen, terwijl alles boven de 35 alleen een berg gel in slechtzittend haar doen en dat is het dan. En dat verschil zie ik trouwens ook bij hun kleding.
Am Yisrael Chai!
Wat me opvalt aan de drie mannen op de foto's is dat ze zo glazig uit hun ogen kijken.

Verder ben ik van mening dat mannen boven de veertig juist aantrekkelijker worden maar dan moeten ze inderdaad geen onverzorgd gebit hebben of vreemde kleding gaan dragen zoals bijvoorbeeld een knalrode broek en nog wel meer van zulks. Van opgedirkte ijdele mannen word ik ook niet warm of koud trouwens.
Strip die vrouwen van hun make-up en je schrikt je dood.
Alle reacties Link kopieren
Voor mannen is het best moeilijk, wat moet je doen als je bijna geen haar hebt een toepetje dan maar? Je kan je als man nog zo leuk aankleden maar ben je niet mooi kun je er verder ook niets aan doen. Wij vrouwen hebben make-up (je moet mij ook niet 's morgens vroeg zonder make-up zien, als ik ben opgemaakt zie ik er weer goed uit).
Vind het weer zeuren om het zeuren. Kijk liever naar karakter dat is veel belangrijker.
Wat heb je aan een mooie vent die vreemdgaat of een klootzak is.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Kvoel me totalimente niet aangesproken... (Wel enigszins begrip want ik schrik me ook rot van m'n leeftijdsgenoten en jongere kerels ) Ok misschien toch m'n afkomst, Anyway, er zijn meer mannen dan je in je cafe op de hoek , je buurtsuper, op je kantoor of braderie tegenkomt denk ik dan...
anoniem_65494a726b7e3 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 12:57
3.37% gewijzigd
Kijk gewoon niet naar onaantrekkelijke mannen en zie door de maskerade van vrouwen heen.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 12:49
5.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2017 12:32
in het andere topic ging het over seksuele sleur of opwinding en tja, het oog wil ook wat. Natuurlijk val ook ik naast het fysieke op een aantal karaktereigenschappen die iemand aantrekkelijk maken, maar mij valt dus op dat het sowieso op het eerste oog al allemaal drama is. Ik zie nu nooit een man van boven de 40 met een beetje fatsoenlijk kapsel, bijvoorbeeld. Terwijl vrouwen boven de 40 wel aandacht aan dat soort dingen besteden. Veel slechte tanden ook in die leeftijdscategorie, bijvoorbeeld.
Daarnaast vind ik dat slim, gepassioneerd en grappig ook bar tegenvallen. Ik kan me eigenlijk niet heugen wanneer ik voor het laatst een man van boven de 40 ben tegengekomen die me met zijn tekst wist te boeien.
Mja, dan nog niet herkenbaar. Misschien bof ik wel met de mannen in mijn omgeving, of heb jij pech. Dat kan natuurlijk..
Maar ik zie toch veel leuke, intelligente mannen die mij wel boeien, ookal hebben ze niet het perfecte kapsel. :)
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
16-07-2017 12:48
Mja, dan nog niet herkenbaar. Misschien bof ik wel met de mannen in mijn omgeving, of heb jij pech. Dat kan natuurlijk..
Maar ik zie toch veel leuke, intelligente mannen die mij wel boeien, ookal hebben ze niet het perfecte kapsel. :)
Doe eens wat plaatjes van het soort mannen dat jij aantrekkelijk vindt, dan?

ik zie namelijk serieus nooit écht aantrekkelijke mannen in die leeftijdscategorie.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met fv eens. Maar.... ik vind dat niet alleen opgaan voor bovengenoemde categorie maar voor alle leeftijden bij mannen. Het begint al in de pubertijd. Ik snap dan niet hoe die meisjes verliefd moeten worden op die slungelige knullen. Ik signaleer op alle leeftijden dat vrouwen er wat verzorgder uit zien gemiddeld dan mannen. En vrouwen doen wat meer moeite ook om er goed uit te zien. dat komt omdat zij ook harder op het uiterlijk beoordeeld worden.

Vrouwen hebben het veel moeilijker om op het juiste gewicht te blijven, doch komt overgewicht vaker bij mannen voor. Dat vind ik nou een typisch teken van gebrek aan moeite bij mannen.

En wat betreft middeltjes, het enige wat vrouwen kunnen gebruiken is make up. Maar mannen zouden ook qua kleding net zo goed meer moeite kunnen doen, en qua haarverzorging.
Alleen doen de meesten het niet. Mannen die half kaal zijn, zijn niet aantrekkelijk. Maar dat lossen ze op door zich helemaal kaal te scheren alla Kojack. Dan kunnen ze weer wél heel aantrekkelijk zijn.

Ik zou willen dat bij mensen het net zo was als bij de dierenwereld, dat mannetjes mooier zijn dan de vrouwtjes.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2017 12:38
Maar een man kan zichzelf toch ook een kapsel laten aanmeten? Valt me op mijn werk bijvoorbeeld op dat alle mannen van onder de 35 echt kapsels hebben, dat er dus echt een model in is geknipt dat ze ook stylen, terwijl alles boven de 35 alleen een berg gel in slechtzittend haar doen en dat is het dan. En dat verschil zie ik trouwens ook bij hun kleding.
Als een man nog (voldoende) haar heeft kan dat zeker. De kans dat een man onder de 35 nog voldoende haar heeft is groter. Logisch dus ook dat zij vaker een leuk kapsel hebben. Gewoon, omdat het kan.

Voor wat betreft de kleding is er natuurlijk geen excuus. Overigens zegt mijn moeder nog altijd tegen mij dat hoe je haar zit het belangrijkste is. Als je haar nergens naar zit, maakt de kleding die je aan hebt ook niet zoveel meer uit. Iets met apen en gouden ringen.
anoniem_329199 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 12:51
1.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
16-07-2017 12:16
Goh, waar komen jullie die aantrekkelijke 35+ mannen dan tegen?

Dit vraag ik mij ook af. Graag even regio vermelden. Dan weet ik waar ik kan zoeken. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hangt heel erg van de persoon ook af..
Mijn man is 48 maar ziet er niet zo uit als die pappige, uitgebluste kerels op de foto's, sommige van zijn vrienden wel trouwens.

Vrouwen van 35+ met kort pittig kapsel en bijpassende sjaaltjes vind ik net zo verschrikkelijk overigens.. en dikke lagen schmink die de rimpels juist accentueren ipv camoufleren. Vind ik echt een schrikbeeld en hoop er nooit zo bij te gaan lopen!
Alle reacties Link kopieren
Het valt me overigens ook bij BN'ers op, hoor, dat die mannen er niet uit zien terwijl de vrouwen nog echt leuk en aantrekkelijk zijn. Laten we eerlijk zijn, zo'n Mathijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld is toch gewoon een vieze, slonzige vent? Het is dat ie rijk en beroemd is en waarschijnlijk daardoor wel iets te melden zal hebben, maar als hij de plaatselijke man achter de balie van de bank was zou je het er als zichzelf respecterende aantrekkelijke vrouw toch nooit op kunnen?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
16-07-2017 12:52
En vrouwen doen wat meer moeite ook om er goed uit te zien. dat komt omdat zij ook harder op het uiterlijk beoordeeld worden.
Dit is in het verleden misschien zo geweest. Anno 2017 worden mannen ook steeds meer op hun uiterlijk beoordeeld en veroordeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie overigens ook genoeg vrouwen hoor waarvan ik denk :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
16-07-2017 12:52
Ik ben het helemaal met fv eens. Maar.... ik vind dat niet alleen opgaan voor bovengenoemde categorie maar voor alle leeftijden bij mannen. Het begint al in de pubertijd. Ik snap dan niet hoe die meisjes verliefd moeten worden op die slungelige knullen. Ik signaleer op alle leeftijden dat vrouwen er wat verzorgder uit zien gemiddeld dan mannen. En vrouwen doen wat meer moeite ook om er goed uit te zien. dat komt omdat zij ook harder op het uiterlijk beoordeeld worden.

Vrouwen hebben het veel moeilijker om op het juiste gewicht te blijven, doch komt overgewicht vaker bij mannen voor. Dat vind ik nou een typisch teken van gebrek aan moeite bij mannen.

En wat betreft middeltjes, het enige wat vrouwen kunnen gebruiken is make up. Maar mannen zouden ook qua kleding net zo goed meer moeite kunnen doen, en qua haarverzorging.
Alleen doen de meesten het niet. Mannen die half kaal zijn, zijn niet aantrekkelijk. Maar dat lossen ze op door zich helemaal kaal te scheren alla Kojack. Dan kunnen ze weer wél heel aantrekkelijk zijn.

Ik zou willen dat bij mensen het net zo was als bij de dierenwereld, dat mannetjes mooier zijn dan de vrouwtjes.
Ja, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Al hebben jongere mannen nog wel het voordeel dat ze door hun jeugd nog in ieder geval enthousiast en aanstekelijk kunnen zijn qua inhoud. Maar ook die inhoud houdt rap op bij mannen.
Am Yisrael Chai!
Oh dan zou je mijn man (51) leuk vinden.
Heeft meer schoenen en vooral mooie Italiaanse in de kast dan de gemiddelde vrouw.
Besteedt aandacht aan zijn kleding .
Verzorgt zichzelf en zijn gebit goed .
Altijd een luchtje op , gaat naar een goede kapper
Ik begrijp dat ik trots mag zijn op mijn exemplaar :)
Alle reacties Link kopieren
Pretzel66 schreef:
16-07-2017 12:58
Oh dan zou je mijn man (51) leuk vinden.
Heeft meer schoenen en vooral mooie Italiaanse in de kast dan de gemiddelde vrouw.
Besteedt aandacht aan zijn kleding .
Verzorgt zichzelf en zijn gebit goed .
Altijd een luchtje op , gaat naar een goede kapper
Ik begrijp dat ik trots mag zijn op mijn exemplaar :)
Klinkt zeker leuk! Wees er maar zuinig op want het is zeer uitzonderlijk :) .
Am Yisrael Chai!
Misschien zijn mannen niks voor TO... De 'voorbeeldige' vrouwen vind ik echt niks, stralen alle drie saaiheid uit, op de laatste misschien na, die houdt wel van een feestje, maar gaat voornamelijk naar white parties.
Alle reacties Link kopieren
Tja, die mannen op de voorbeeld foto's zijn gewoon geen knappe mannen, maar ik kan niet zeggen dat ik ze er onverzorgd en slonzig uit vind zien.
Ze worden kaal, ja dat hebben veel mannen. Wat moeten ze daar aan doen?
Ik raak van alledrie niet opgewonden, maar ik zie ook niets waar ik ze op kan veroordelen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
watmoetikhiervandenken schreef:
16-07-2017 12:52
Als een man nog (voldoende) haar heeft kan dat zeker. De kans dat een man onder de 35 nog voldoende haar heeft is groter. Logisch dus ook dat zij vaker een leuk kapsel hebben. Gewoon, omdat het kan.

Voor wat betreft de kleding is er natuurlijk geen excuus. Overigens zegt mijn moeder nog altijd tegen mij dat hoe je haar zit het belangrijkste is. Als je haar nergens naar zit, maakt de kleding die je aan hebt ook niet zoveel meer uit. Iets met apen en gouden ringen.
Precies dit dus, je moet maar mooi haar hebben, de meeste mannen hebben dat gewoon niet. Kaal vind ik alleen leuk als je er ook de kop voor hebt.
Ik heb ook geen mooi haar (dun) dus gebruik ik haarstukken en clip in extensions en zie er daardoor stukken beter uit, mannen kunnen dat toch niet doen.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
watmoetikhiervandenken schreef:
16-07-2017 12:34
Vrouwen hebben over het algemeen ook meer middelen om zichzelf uiterlijk te verzorgen. Ga maar eens na hoe die vrouwen op de foto's eruit zouden hebben gezien als ze niet gezegend waren met een mooie bos haar waar ze een mooi model in kunnen laten knippen en zonder poedertjes en kleurtjes.
Das zeker ook waar!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-07-2017 12:23
Even illustreren met wat plaatjes. Irl is dit ook een beetje het beeld wat ik zie.

Vrouw van 43:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Man van 43:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nummer 3 is niet mijn type maar verder toch best een leuke vent?

Ik zat onlangs in het zwembad tijdens het familiezwemuurtje. In een regio met veel Marokkaanse Nederlanders(even voor t beeld dat t niet alleen de autochtone Nederlandse man is die verslonst). Zat zo al die papa's te bekijken en buiten t feit dat ik het leuk vond dat ze massaal met hun kinderen aan t zwemmen waren: wat waren ze allemaal fors. allemaal mannen van begin 30 met enorme buiken. De vrouwen die er waren zagen er inderdaad een stuk beter uit.

Ik ben zelf ook wat mollig daar niet van, maar dit was echt opvallend. Ik waarschuwde vriend ook al dat hij echt moest oppassen voor zo'n buik nu hij wat ouder wordt. Een buikje met de leeftijd: oke prima. Dat kan nog hartstikke aantrekkelijk zijn. Maar echt zo'n buik die over de zwembroek heen hangt...brrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven