5 maanden chatten

20-10-2019 15:23 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Nieuwe gebruiker die wat raad en advies zoekt.

Ik heb namelijk volgende situatie voor,

Een jaar of 4/5 geleden een tinder match gehad, we schreven toen ook al vonden elkaar wel leuk , elkaar op fb en insta geadd, een keer met elkaar gebeld maar verder niets ook al vonden (vinden) we elkaar wel leuk.

Nu 4j later sterft een maat van me en stuurt ze me een bericht waarin ze haar medeleven betuigd.
Ik vraag haar hoe het met haar is (ik weet dat ze sinds een jaar of 3 nu een relatie heeft).
Ze zegt dat het allemaal niet goed gaat, dat ze nog samenwonen maar de liefde is weg, hij behandelt haar slecht, al 2 jaar geen sex meer, een heel verhaal..
Anyway I kben het luisterend oor en heb wel medelijden sympathie voor haar situatie.
Ze blijft schrijven, goedemorgen, slaap Lekker etc vliegen me om de oren.
Ook begint ze met troetelnaampjes.
Ik zeg haar ik vind dat wel erg leuk maar ik ga me niet openstellen voor iemand die ik per slot van rekening nooit ontmoet heb.
Ze begrijpt het maar ze vind me echt erg leuk, lief en ze garandeerd me dat ze me
wil zien nog voor haar vakantie eind September.
Eind September nadert, ze blijft sturen en ik vraag haar nogmaals wanneer gaan we een keertje wat drinken?
Ja ik weet het maar ik heb druk met werk, en moet nog bij mijn ouders langs voor de vakantie.. Ik laat merken dat ik het niet leuk vind ze bevestigd dat ze dat ook snapt maar als ik wil spreken we zeker af na haar vakantie.
18 oktober word als datum gezet,
De week erna worden de berichten minder en minder ook geen slaap Lekker zoetje, schatje etc meer...
Tijdens haar vakantie stuurt ze me een bericht dat ze in tranen in is uitgebarsten die dag en dat alles duidelijk was voor haar nu en dat het er op neerkomt me beter niet te zien.
Ze heeft tijd nodig om alles te verwerken, en dat ik mijn ding moet doen en alles loslaten.
Dus ik vraag haar je wil me niet zien?
Jawel maar now is not the time.
Ik heb erna nog een paar gevraagd om toch eens te overwegen om gewoon ff wat te gaan drinken. Ik wou haar gewoon 1 keertje zien that's all. Want ik heb respect voor iemands relatie hoe slecht die ook is.
Ze kan het emotioneel niet aan zegt ze.
Ik vraag haar of ze iets meende van wat ze zei, maar telkens ontwijken de wazige antwoorden, sorry ik heb me laten meelslepen, was het enige antwoord dat een klein beetje duidelijk was.
Terwijl ze ervoor laaiend enthousiast was om me te zien, ze zij zelfs ik kan verliefd op je worden.
Dus wat moet ik hier allemaal mee? Jullie tips of ervaringen?
Mij lijkt het meer alsof ik aan het lijntje ben gehouden een beetje aandacht meer niet. Zij heeft me gevoelens aangepraat en eens het echt op een afspraakje aankomt, ik weet het echt niet...
Ze komt eigenlijk heel lief, volwassen over een heel veel raakvlakken maar wat ik van dit moet denken ik weet het.
Ze is wel echt, geen catfish, ze bestaat zeker, dus die optie, gedachtenpistes mogen jullie uitsluiten

Maar...

Wat denken jullie?
Dat je haar met rust moet laten. Ze wil niet.
Mensen kunnen en mogen van gedachten veranderen, toch?
Heel gauw vergeten deze tante. Ze had afleiding nodig van haar slechte relatie en in plaats van dat ze daarmee bezig was, ging ze bij jou bedelen om aandacht en bevestiging. Nu het te dichrbij komt haakt ze af. Dat was niet de bedoeling. Kortom, ze komt niet volwassen of stabiel over. En jij hebt hier niks aan, je weet nu wat je er aan hebt. Niks.
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde gewoon even wat positieve aandacht in haar dramatische relatie. En nu ze merkt dat jij meer wil dan alleen wat aandacht geven haakt ze af.
Op zoek gaan naar iemand die wel met je wil afspreken en je niet gebruikt voor de aandacht. Want dat is wat ze doet.

Als ze een slechte relatie heeft, dan is t aan haar om die te beëindigen en die eerst te verwerken voordat ze überhaupt weer gaat daten.

Ik zeg niet dat ze een slecht persoon is maar het is meer dan duidelijk dat jullie niet hetzelfde willen. Ze vindt je aandacht en interesse heel fijn maar op een afstand. Meer wil ze niet.
CherokeeRose1977 schreef:
20-10-2019 16:13
Op zoek gaan naar iemand die wel met je wil afspreken en je niet gebruikt voor de aandacht. Want dat is wat ze doet.

Als ze een slechte relatie heeft, dan is t aan haar om die te beëindigen en die eerst te verwerken voordat ze überhaupt weer gaat daten.


Ik zeg niet dat ze een slecht persoon is maar het is meer dan duidelijk dat jullie niet hetzelfde willen. Ze vindt je aandacht en interesse heel fijn maar op een afstand. Meer wil ze niet.
Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Je bent en soort dagboek/kindertelefoon/lieve Mona voor haar.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Overal ontvrienden en lekker verder gaan met je leven.
Ze is een rare labiele dame die helemaal niets serieus met jou wil. Waarom laat je je zo gebruiken?
Stop het contact, want dit gaat nooit iets worden.
Alle reacties Link kopieren
Ze is het typische persoon dat contact met je zoekt zodra de relatie niet goed loopt. Lekker veilig op afstand een beetje praten en zich geliefd voelen. Laat je niet door haar gebruiken hiervoor, die relatie gaat ze niet verbreken en jij zit je tijd te verdoen.

Blokkeren, deleten en next!
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Wat de reden ook is: ze wil niet en ze heeft op dit moment een relatie. Vergeet haar.
Ik denk niet dat er seks in zit, zoetje.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren, doei, next.

Als ze een relatie met jou zou hebben en het gaat even niet goed dan gaat ze blijkbaar andere jongens appen. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk hoeft een leuke vrijgezel(in) maar aan 3 voorwaarden te voldoen. Sexy, single en sane.

Al die drama is niet sexy, single is ze ook niet...en jij bent niet sane dat je hier steeds weer intrapt...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zit echt zo met dat gevoel dat ik niet weet wat te geloven... Heb enkele malen gezegd praat erover wat er scheelt en gevraagd maar wat wil je nou? Als ik vraag moet ik je laten, geen probleem hoor maar zeg het dan en dan is het enige antwoord telkens ik heb nu rust nodig en moet tot mezelf komen...
Alle reacties Link kopieren
Trouw en eerlijk zijn is zeg maar niet echt haar ding, dat snap je toch zelf ook wel inmiddels. Waarom moet ze dat spellen? Ze houdt van aandacht maar niet van vreemdgaan en jij houdt van vrouwen met problemen die een beetje niet sporen....
viva-amber wijzigde dit bericht op 20-10-2019 17:54
32.23% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
20-10-2019 17:47
Eigenlijk hoeft een leuke vrijgezel(in) maar aan 3 voorwaarden te voldoen. Sexy, single en sane.

Al die drama is niet sexy, single is ze ook niet...en jij bent niet sane dat je hier steeds weer intrapt...
Je hebt natuurlijk een punt dat ik er ook zo lang in ben blijven geloven.
Nou wat ik niet sane vind is dat mensen zo insane zijn iemand 5 maanden aan het lijntje te houden. Dat is het enige dat wringt weet je...
Alle reacties Link kopieren
Ze is je niets verplicht.....Je wist dat zij niet vrij was. Je doet het zelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je haalt het in je OP zelf al aan en je vermoeden wordt enkel bevestigd.
Alle reacties Link kopieren
Ze gebruikt je, en jij laat dat toe.
ik geef mn bek ook maar een douw
Shawn schreef:
20-10-2019 17:50
Zit echt zo met dat gevoel dat ik niet weet wat te geloven... Heb enkele malen gezegd praat erover wat er scheelt en gevraagd maar wat wil je nou? Als ik vraag moet ik je laten, geen probleem hoor maar zeg het dan en dan is het enige antwoord telkens ik heb nu rust nodig en moet tot mezelf komen...
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en geloof mij, het gaat niet veranderen. Dus kies voor jezelf en verbreek al het contact. Nummer verwijderen, ontvrienden op Facebook. Beste is nog om haar overal te blokkeren.

Je kan blijven speculeren maar het gaat niet veranderen. Nu niet, nooit niet. En jij verspilt ondertussen je tijd en dat niet alleen, je staat ook niet open voor iemand die wél voor jou gaat.

Wat ik eerder zei, ze is geen slecht persoon maar dit zijn háár issues. Ze moet ermee dealen. Zij moet ze oplossen. Je bent niet haar hulpverlener of haar uitlaatklep.

Ik spreek uit ervaring. Echt, kies voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wie hier wie gebruikt.....To hoeft zo ook nooit echt moeite te doen of een relatie aan te gaan. Misschien die gaan voor niet beschikbaar willen zelf misschien ook wel helemaal geen vaste relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Cherokee denk inderdaad dat dat het beste is... Maar eenvoudig is het allesbehalve.

En viva amber van je laatste post snap ik even echt niet wat je bedoelde...
viva-amber schreef:
20-10-2019 18:16
Ik weet niet wie hier wie gebruikt.....To hoeft zo ook nooit echt moeite te doen of een relatie aan te gaan. Misschien die gaan voor niet beschikbaar willen zelf misschien ook wel helemaal geen vaste relatie.
Mee eens.
Shawn schreef:
20-10-2019 18:29
Thanks Cherokee denk inderdaad dat dat het beste is... Maar eenvoudig is het allesbehalve.

En viva amber van je laatste post snap ik even echt niet wat je bedoelde...
Dat je zelf kiest voor deze situatie omdat je zelf ook geen serieuze/vaste relatie wil. Dus op een of andere manier voelt t een soort van veilig voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven