5 maanden chatten

20-10-2019 15:23 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Nieuwe gebruiker die wat raad en advies zoekt.

Ik heb namelijk volgende situatie voor,

Een jaar of 4/5 geleden een tinder match gehad, we schreven toen ook al vonden elkaar wel leuk , elkaar op fb en insta geadd, een keer met elkaar gebeld maar verder niets ook al vonden (vinden) we elkaar wel leuk.

Nu 4j later sterft een maat van me en stuurt ze me een bericht waarin ze haar medeleven betuigd.
Ik vraag haar hoe het met haar is (ik weet dat ze sinds een jaar of 3 nu een relatie heeft).
Ze zegt dat het allemaal niet goed gaat, dat ze nog samenwonen maar de liefde is weg, hij behandelt haar slecht, al 2 jaar geen sex meer, een heel verhaal..
Anyway I kben het luisterend oor en heb wel medelijden sympathie voor haar situatie.
Ze blijft schrijven, goedemorgen, slaap Lekker etc vliegen me om de oren.
Ook begint ze met troetelnaampjes.
Ik zeg haar ik vind dat wel erg leuk maar ik ga me niet openstellen voor iemand die ik per slot van rekening nooit ontmoet heb.
Ze begrijpt het maar ze vind me echt erg leuk, lief en ze garandeerd me dat ze me
wil zien nog voor haar vakantie eind September.
Eind September nadert, ze blijft sturen en ik vraag haar nogmaals wanneer gaan we een keertje wat drinken?
Ja ik weet het maar ik heb druk met werk, en moet nog bij mijn ouders langs voor de vakantie.. Ik laat merken dat ik het niet leuk vind ze bevestigd dat ze dat ook snapt maar als ik wil spreken we zeker af na haar vakantie.
18 oktober word als datum gezet,
De week erna worden de berichten minder en minder ook geen slaap Lekker zoetje, schatje etc meer...
Tijdens haar vakantie stuurt ze me een bericht dat ze in tranen in is uitgebarsten die dag en dat alles duidelijk was voor haar nu en dat het er op neerkomt me beter niet te zien.
Ze heeft tijd nodig om alles te verwerken, en dat ik mijn ding moet doen en alles loslaten.
Dus ik vraag haar je wil me niet zien?
Jawel maar now is not the time.
Ik heb erna nog een paar gevraagd om toch eens te overwegen om gewoon ff wat te gaan drinken. Ik wou haar gewoon 1 keertje zien that's all. Want ik heb respect voor iemands relatie hoe slecht die ook is.
Ze kan het emotioneel niet aan zegt ze.
Ik vraag haar of ze iets meende van wat ze zei, maar telkens ontwijken de wazige antwoorden, sorry ik heb me laten meelslepen, was het enige antwoord dat een klein beetje duidelijk was.
Terwijl ze ervoor laaiend enthousiast was om me te zien, ze zij zelfs ik kan verliefd op je worden.
Dus wat moet ik hier allemaal mee? Jullie tips of ervaringen?
Mij lijkt het meer alsof ik aan het lijntje ben gehouden een beetje aandacht meer niet. Zij heeft me gevoelens aangepraat en eens het echt op een afspraakje aankomt, ik weet het echt niet...
Ze komt eigenlijk heel lief, volwassen over een heel veel raakvlakken maar wat ik van dit moet denken ik weet het.
Ze is wel echt, geen catfish, ze bestaat zeker, dus die optie, gedachtenpistes mogen jullie uitsluiten

Maar...

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Stel dat het wel was gelukt en je had deze dame aan de haak geslagen en was in een relatie beland. Op een dag krijg je een meningsverschil...wat doet deze dame: ze schrijft zich in op een datingsite, chatsite en gaat aan 1 of andere vreemde man zitten schrijven dat haar vriend gemeen is of een appt een oud vriendje: ja ik zit een relatie maar het gaat helemaal niet goed en zo een type zou jij willen?

Je wil helemaal geen relatie. Je wil gewoon een beetje spannend doen met iemand die niet vrij is en iemand die niet eerlijk is, want deze mevrouw is helemaal geen relatiemateriaal. Wat snap je daar niet aan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komen jullie erbij dat ik geen relatie zou willen?
Ik wou haar heel graag beter leren kennen, erg graag zelfs.
Maar een keer iets gaan drinken is daarom nog niet een relatie...
Haar eigen woorden ik kan beter nu niet met je afspreken want ik weet dat ik verliefd op je kan worden.
En 2 weken erna doose stilte... En geloof me ik heb alle moeite gedaan die een man maar kan doen om het duidelijk te maken.
Ze is een aandachtshoer denk ik
Alle reacties Link kopieren
Of je bent gewoon echt niet slim, kan ook....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Chinue schreef:
20-10-2019 17:32
Ik denk niet dat er seks in zit, zoetje.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
20-10-2019 18:16
Wat ik eerder zei, ze is geen slecht persoon maar dit zijn háár issues. Ze moet ermee dealen. Zij moet ze oplossen. Je bent niet haar hulpverlener of haar uitlaatklep.
Dit, waarschijnlijk. Ook wel eens zoiets meegemaakt, met het verschil dat ik de persoon in kwestie wel kende en ontmoette.

Hoe graag je het anders wilt zien, dit koste wat kost doorzetten gaat je alleen maar (meer) ellende opleveren. Laat het gaan en over een jaar lach je erom dat je jezelf zo ver hebt laten meeslepen.
Shawn schreef:
20-10-2019 17:54
Je hebt natuurlijk een punt dat ik er ook zo lang in ben blijven geloven.
Nou wat ik niet sane vind is dat mensen zo insane zijn iemand 5 maanden aan het lijntje te houden. Dat is het enige dat wringt weet je...
stel je aan, je hebt er zelf toch ook lol van gehad?
Het is nooit een goed idee om op iemand te wachten. Dat betekent dat de ander niet ( graag genoeg) wil. Ik heb nooit ervaren dat dat positief uitpakte.
Hopen mag, maar iemand die je echt ziet zitten pakt meteen door. En anders is er iets anders aan de hand. Ook ik ben ervaringsdeskundige, tegen wil en dank.
"5 maanden chatten" klinkt een beetje als de sequel van 12 Years a Slave
Alle reacties Link kopieren
Dumpen dat kind. Kind heeft duidelijk borderline.
Alle reacties Link kopieren
Shawn schreef:
20-10-2019 18:37
Hoe komen jullie erbij dat ik geen relatie zou willen?
Ik wou haar heel graag beter leren kennen, erg graag zelfs.
Maar een keer iets gaan drinken is daarom nog niet een relatie...
Haar eigen woorden ik kan beter nu niet met je afspreken want ik weet dat ik verliefd op je kan worden.
En 2 weken erna doose stilte... En geloof me ik heb alle moeite gedaan die een man maar kan doen om het duidelijk te maken.
Echt? Zou jij met zo iemand een relatie willen? Die gaat er niet komen want die wil zij niet. Ze houdt je voor de gek. Als ze eens wat wil spelen stuurt ze jou een berichtje.
Doe jezelf een plezier en verbreek elk contact, overal blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-10-2019 19:45
Het is nooit een goed idee om op iemand te wachten. Dat betekent dat de ander niet ( graag genoeg) wil. Ik heb nooit ervaren dat dat positief uitpakte.
Hopen mag, maar iemand die je echt ziet zitten pakt meteen door. En anders is er iets anders aan de hand. Ook ik ben ervaringsdeskundige, tegen wil en dank.
Jij begrijpt het!
Shawn schreef:
20-10-2019 17:54
Je hebt natuurlijk een punt dat ik er ook zo lang in ben blijven geloven.
Nou wat ik niet sane vind is dat mensen zo insane zijn iemand 5 maanden aan het lijntje te houden. Dat is het enige dat wringt weet je...
Het is juist raar van jou dat je hier intrapt. Je doet het jezelf aan. Je laat je graag aan het lijntje houden blijkbaar. Waarom klagen wanneer je de keuze hebt om hiermee te stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Update: knoop idd doorgehakt sinds enkel dagen doorgehakt, overal geblokkeerd en klaar mee, jullie hadden 100% gelijk want uiteraard is ze 'terug' samen met hem....
Lesson learned.
anoniem_391785 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 16:17
Reden: Woordspelling
8.43% gewijzigd
Mosterd
Alle reacties Link kopieren
Ze zet haar back-up in. Pas op dat je niet haar rebound wordt. Zoekt ze soms ook nog woonruimte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven