Aan de kant gezet - voel me zo slecht

26-09-2021 09:41 176 berichten
Hallo,

Ik moet even van me afschrijven.

Ruim vijf maanden geleden heb ik iemand ontmoet waar het leuk mee klikte. We zagen elkaar regelmatig en het was heel fijn. Onlangs werd hij super druk wat me natuurlijk aan het denken zetten. Ik had het gevoel dat hij wat afstandelijker was ( in manier van appen ook). Ik heb dat vorige week gevraagd (app): wil je me eerlijk nog zien? Toen hebben we heel gesprek gehad waarin hij aangaf 'natuurlijk, sorry als het anders overkomt' hij zegt dat die me mist , dat die zo blij is dat ik geduld heb blabla. Dat het echt druk is met werk en dochter dat dat alles is etc.

Daarna heb ik hem afgelopen maandag gezien. Samen gewerkt (hij moest half drie weg ik ben daar in zijn huis gebleven gebleven). Twee Keer seks gehad, hij zei dat het goed was me weer te zien. Aangezien we elkaar wat minder zagen soms hebben we wel is pikante fotos verstuurd. Afgelopen maandag vinden we t wel leuk om hem een lapdance te geven en dit heeft hij gefilmpt. Gewoon kus knuffel toen hij weg moest en we spreken elkaar. Ik had een briefje achtergelaten daar heeft die me nog over geappt 'your the best'

Hij organiseert vandaag een event en ik had gezegd idd misschien wel even te Komen kijken. Toen krijg ik donderdag ( via Instagram) een bericht: als je gaat Komen is er wel iets dat je moet weten. Er gaat iemand zijn die ik heb ontmoet.

Ik voelde me zo misselijk, zo voor de gek gehouden. Hij heeft hier maandag niets over gezegd. Natuurlijk wilde ik hem spreken en heb ik hem geappt ( niet belachelijk veel maar meer Dan ik misschien had gewilt maar goed) . Hij zou t vrijdag uitleggen maar ik wil liever face to face maar meneer heeft geen tijd . Volgende week misschien. Ik voel me zo zo slecht zo gebruikt en weggegooid ( vooral na maandag) . Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken.

Ik hoop hem volgende week nog te spreken want ik heb zo veel vragen.
Ps. We hebben t duidelijk over gehad dat we niet wilde scharrelen / hook up.
Bosrozen schreef:
26-09-2021 15:42
Ok. Je verhaal komt mij best bekend voor. Recent iets soortgelijks meegemaakt alleen heb ik een filmpje geweigerd (niet dat ik er wat van vind dat jij het wel hebt gedaan). Dochter, druk met werk blablablabla.
Hij wilde ook nog een keer praten omdat hij mij toch wel leuk vond blabla. Alleen toen ik zei dat dat prima was alleen niet bij iemand thuis wilde niks meer gehoord haha.

Komt hij toevallig uit Nieuwegein? Zou wel erg toevallig zijn…..
Ha nee deze is uit Amsterdam ;)
meisje22 schreef:
26-09-2021 13:46
Maar niet als ruilmiddel, omdat je zo hoopt iemand aan je te binden. En al helemaal niet met een seksueel trauma reeds op zak.
Ik heb toch nooit gezegd dat ik het deed als ruilmiddel of om mezelf te binden?
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met filmpjes enzo. Alleen zorg er in het vervolg voor dat je niet herkenbaar bent.

Ik vind het ook leuk, met de juiste persoon. Met die recente man geweigerd omdat hij zelf wilde filmen en dat doe ik dus nooit omdat ik dan geen controle heb over mijn herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Oh en nog wat.
Misschien ben je inderdaad wat naïef geweest “so be it”. Leer ervan.

Maar Ik vind hem vooral zielig dat hij zo emotioneel arm is. Sneu toch als je 30+ bent en nog steeds infantiele puber spelletjes speelt. Te treurig.

Sta er niet van te kijken als hij over een maand of 2 weer contact opneemt.
Ja en ik moet een soa test doen omdat we onbeschermd seks hadden :/ denk wel handig in dit geval
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog naar het event geweest TO? Ik zou juist zijn gegaan, just to make it awkward. Met een beetje geluk kon je hem voor het blok zetten. Maar ja, beter is waarschijnlijk om hem voor de rest te negeren.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
26-09-2021 12:34
Waarschijnlijk wil hij een intelligentere vriendin.

Hem laten filmen terwijl jij hem een Lapdance geeft. Pikante foto's naar hem sturen. De gemiddelde 14 jarige is nog minder naïef.
Niet aardig dit.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
alongwiththesunshine schreef:
26-09-2021 16:29
Ben je nog naar het event geweest TO? Ik zou juist zijn gegaan, just to make it awkward. Met een beetje geluk kon je hem voor het blok zetten. Maar ja, beter is waarschijnlijk om hem voor de rest te negeren.
Het begint om vijf uur maar nee ik ga niet ;). Het zou tof zijn maar ik ga geen drama maken daar en ik weet niet of ik het zonder tranen kan. En wil me daar niet laten kennen
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
26-09-2021 12:52
Hij vindt je gewoon niet leuk. Dat is de uitleg. Anders laat hij je niet gaan.
Hou op met dat schermen met dat trauma en pak de verantwoordelijkheid terug.
Eens. Ook met je andere reacties. Het lijkt me heel rot to, maar probeer hier van te leren. Zorg dat dit niet weer gebeurt. Tuurlijk heb je pech met deze klootzak, maar er is ook stukje eigen verantwoordelijkheid.
zusjevanlady_day wijzigde dit bericht op 26-09-2021 16:44
0.23% gewijzigd
Bosrozen schreef:
26-09-2021 16:24
Oh en nog wat.
Misschien ben je inderdaad wat naïef geweest “so be it”. Leer ervan.

Maar Ik vind hem vooral zielig dat hij zo emotioneel arm is. Sneu toch als je 30+ bent en nog steeds infantiele puber spelletjes speelt. Te treurig.

Sta er niet van te kijken als hij over een maand of 2 weer contact opneemt.
Is het zo naief om iemand op zijn woorden te geloven? Omdat ik in een wereld wil leven waarin dat kan?
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 16:17
Ik heb toch nooit gezegd dat ik het deed als ruilmiddel of om mezelf te binden?
Je vond anders wel dat hij rekening had moeten houden met je seksuele trauma nav die pikante foto's en filmpjes. Dat wekt de indruk dat jij, doordat je jezelf op zo'n manier heb vast gelegd en hebt laten vast leggen, daarmee een bepaalde verwachting had.
meisje22 schreef:
26-09-2021 16:34
Je vond anders wel dat hij rekening had moeten houden met je seksuele trauma nav die pikante foto's en filmpjes. Dat wekt de indruk dat jij, doordat je jezelf op zo'n manier heb vast gelegd en hebt laten vast leggen, daarmee een bepaalde verwachting had.
Nee niet door eerdere fotos op filmpjes hoor sorry als ik die indruk heb gewekt. Wel om maandag ja als je twee dagen daarna een ander hebt ja Dan voel ik me gebruikt
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 16:33
Is het zo naief om iemand op zijn woorden te geloven? Omdat ik in een wereld wil leven waarin dat kan?
Helaas kan dat niet. Ben er ook genoeg “ingetrapt” . Het is niet dat ik nu niemand vertrouw maar ik probeer op woorden en daden te letten. Veel mensen zijn mooi praters maar als je puur naar hun daden kijkt komt dat niet overeen met hun woorden.
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
26-09-2021 14:27
Wat een hufterige opmerking
Eens, niet aardig en niet nodig. Niks van aantrekken To.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
26-09-2021 13:30
Ja ik vind dat raar. Ik heb me nog nooit lten filmen door iemand. En al helemaal niet door iemand waarmee ik alleen maar een beetje aanrommel. Je draait het nu zo alsof jullie al jaren een innige relatie hdden en je van de een op amdere dag gedumpt bent, maar dat is niet zo. Je houdt jezelf voor de gek.
Voor iemand met een seksueel trauma vind ik het eerlijk gezegd helemaal gekkigheid dat je pikante foto's stuuet en filmpjes van jezelf laat maken.

Ik denk dat het goed is dat je leert sterker in je schoenen te gaan staan en meer zelfvertrouwen te kweken.
Dit is een rot ervaring en daar mag je best over sippen, maar leg niet alle verantwoordelijkheid voor jouw leven en jouw ervaringen in de handen van iemand anders. Dan zal dit namelijk nog veel vaker gebeuren.
Schouders eronder, drol doorslikken en verder gaan met je leven lijkt me het beste.
Helemaal dit!
Leg niet alles bij hem. Ja, hij is een oetlul, maar jij bent de enige beschermer van jezelf. Dat is jóuw taak, niet die van iemand anders. Jezelf in zo'n pril stadium laten filmen en foto's sturen en dan beginnen over dat dat extra lullig is van hem, want jij hebt een trauma. Maar doe dat dan gewoon niet! Of alleen in een echt stabiele, langdurige relatie. Ik zou eens wat beter gaan nadenken over waar je nu je grenzen hebt liggen.

Een gesprek gaat je niet verder helpen. Je wil weten waarom hij je voorgelogen heeft, maar daar gaat hij échte geen eerlijk antwoord op geven. Hou de eer aan jezelf. Negeren, blokkeren en je niet meer zo makkelijk laten verleiden tot filmpjes en pikante foto's.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 16:38
Nee niet door eerdere fotos op filmpjes hoor sorry als ik die indruk heb gewekt. Wel om maandag ja als je twee dagen daarna een ander hebt ja Dan voel ik me gebruikt
Maar waarom scherm je dan nu met je seksuele trauma? Juist als je seksueel getraumatiseerd bent, ben je toch op je hoede voor dit soort dingen?

Je hebt 6 maanden geheel vrijblijvend iets met hem gehad. Een sooet seksrelatie oid meer zal het niet geweest zijn anders zeg je dat wel in je op. Je zegt dat jullie elkaar regelmatig zagen, maar toch ook soms lange tijd niet en dat jullie dan maar pikante foto's uit gingen wisselen.

Begrijp me niet verkeerd, die kerel lijkt me een lul en meniggeen die hier reageert is weleens in dit soort dingen getrapt.
Voor jou lijkt het me echter verstandig dat je ook je eigen aandeel en vwrantwoordelijkheid ziet. Je bent er zelf allemaal bij geweest.
Als je na zes maanden omgaan met iemand het nog geen relatie kan noemen dan is het dat ook niet.

Sip er over maar ga dan alsjeblieft verder. Hij is het niet waard en er zijn echt wel hele leuke mannen die het wel met je menen, maar als een man afstandelijk gaat doen en geen moeite voor jou doet dan is hij 'just not that into you'. Als je dat leert herkennen (bijv door naar daden te kijken en niet naar woorden te luisteren), hoef je je ook niet meer gebruikt te voelen.

Haal wat lekkers voor jezelf, zet een fijne filmp op, zwelg en dan weer door.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
26-09-2021 16:34
Je vond anders wel dat hij rekening had moeten houden met je seksuele trauma nav die pikante foto's en filmpjes. Dat wekt de indruk dat jij, doordat je jezelf op zo'n manier heb vast gelegd en hebt laten vast leggen, daarmee een bepaalde verwachting had.
Praat dat mens niet zo'n schuldgevoel aan. Achteraf is het supermakkelijk lullen, wetende dat hij niet eerlijk was en voor hem de relatie weinig voorstelde. Maar dat werd pas duidelijk toen de date van TO opbiechtte dat er nog iemand anders in het spel was.
Je kunt letterlijk altijd bedrogen worden, ook als je in een 10-jarig huwelijk zit. Op een gegeven moment is het gewoon logisch (én gezond) dat je iemand gaat vertrouwen (vooral als er geen aanleiding is om iemand te wantrouwen).
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 16:11
Dit inderdaad het was onderdeel van ons seksleven en ik schaam me er eigenlijk ook niet voor. Ik heb er ook geen spijt van perse. Behalve van maandag omdat het toen blijkbaar Al klaar was en dat voelt stom.
Eh, er was geen ons seksleven. Je scharrelde met hem. Probeer je lijf en trauma’s niet in de strijd te gooien voor het verkrijgen van een relatie. Spendeer geen woord of gedachte aan hem.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft seksfilmpjes en onbeschermde seks: daar zou ik absoluut wel wat terughoudender in worden, TO. De gevolgen zijn te groot als het misloopt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
26-09-2021 16:58
Praat dat mens niet zo'n schuldgevoel aan. Achteraf is het supermakkelijk lullen, wetende dat hij niet eerlijk was en voor hem de relatie weinig voorstelde. Maar dat werd pas duidelijk toen de date van TO opbiechtte dat er nog iemand anders in het spel was.
Je kunt letterlijk altijd bedrogen worden, ook als je in een 10-jarig huwelijk zit. Op een gegeven moment is het gewoon logisch (én gezond) dat je iemand gaat vertrouwen (vooral als er geen aanleiding is om iemand te wantrouwen).
Ik praat "dat mens" helemaal geen schuldgevoel aan. Ik probeer haar eigen verantwoordelijkheid bij te brengen. Ze is niet bedrogen. Ze had geen relatie met hem. Dat werd niet pas duideljjk toen hij aan kwam kakken met het verhaal dat hij iemand ontmoet had. Anders staat er wel in de op dat ze een relatie met hem had. Ze heeft het over iemand regelmatig zien. Dat is vrijblijvend scharrelen zolang er geen afspraken zijm gemaakt en ze elkaar niet vriend en vriendin noemen. Er waren geen afspraken over exclusivitwit want ook dat staat niet in de op.
Ze had alleen te hoge verwachtingen en ja daar heb je zelf óók een verantwoordelijkheid in.
meisje22 wijzigde dit bericht op 26-09-2021 17:06
19.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 16:11
Dit inderdaad het was onderdeel van ons seksleven en ik schaam me er eigenlijk ook niet voor. Ik heb er ook geen spijt van perse. Behalve van maandag omdat het toen blijkbaar Al klaar was en dat voelt stom.
Ja dat snap ik. Ik zou hem dan ook wel in het echt opzoeken en dan gelijk vragen of hij waar ik bij ben de filmpjes even verwijderd.
En dan ook met de tekst: want ik dacht dat we een relatie hadden en je hebt me gewoon in de zeik genomen. Ik kijk er niet met plezier op terug.

Wat een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
26-09-2021 16:58
Eh, er was geen ons seksleven. Je scharrelde met hem. Probeer je lijf en trauma’s niet in de strijd te gooien voor het verkrijgen van een relatie. Spendeer geen woord of gedachte aan hem.
Dit dus
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
26-09-2021 17:02
Ik praat "dat mens" helemaal geen schuldgevoel aan. Ik probeer haar eigen verantwoordelijkheid bij te brengen. Ze is niet bedrogen. Ze had geen relatie met hem. Dat werd niet pas duideljjk toen hij aan kwam kakken met het verhaal dat hij iemand ontmoet had. Anders staat er wel in de op dat ze een relatie met hem had. Ze heeft het over iemand regelmatig zien. Dat is vrijblijvend scharrelen zolang er geen afspraken zijm gemaakt en ze elkaar niet vriend en vriendin noemen. Er waren geen afspraken over exclusivitwit want ook dat staat niet in de op.
Ze had alleen te hoge verwachtingen en ja daar heb je zelf een verantwoordelijkheid in.
Ze is wel degelijk bedrogen. Hij heeft haar duidelijk op het verkeerde been gezet:
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 09:41
(...) Ps. We hebben t duidelijk over gehad dat we niet wilde scharrelen / hook up.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan is het helemaal raar dat ze het in de op geen relatie noemt, maar 'regelmatig iemand zien' ;-)

En is het ook vrij apart dat dit topic niet heet 'mijn vriend maakt het na 6 mnd uit via Instagram'.
Alle reacties Link kopieren
Pek en veren!
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven