Advies gevraagd door daten

21-10-2020 08:44 154 berichten
Goedemorgen, ik wil graag advies hebben. Ik wil mij binnenkort weer op het pad gaan begeven van daten, met als doel hier een mooie serieuze relatie in te vinden. Alleen ben ik als man heel erg seksueel ingesteld. Ik ben niet van de standaard dingetjes en hou van stoute dingen ook. Wat is nou de beste manier om hierin een match te vinden. Hoe kan ik zoiets nou goed brengen op een respectvolle manier, zonder dat ze denken dat ik puur seks uit ben, want dit is dus niet geval. Maar seks is een belangrijk onderdeel van een relatie en je moet elkaar hierin wel kunnen vinden zeg maar. Ik hoop dat ik dit zo goed kan verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Misiu77 schreef:
22-10-2020 09:47
Wow dit is letterlijk de spijker op zijn kop. Je hebt helemaal gelijk, bizar alsof je mij en de andere persoon kent, maar dit is echt waar alles wat je zegt klopt gewoon. Wow ik kan het niet anders zeggen.
Misschien omdat ik ook een man ben en dit ook ervaren heb. Niet dat ze vreemd ging, maar wel dat ze dacht dat ik haar problemen kwam oplossen.
LaCasa schreef:
22-10-2020 11:03
Misschien omdat ik ook een man ben en dit ook ervaren heb. Niet dat ze vreemd ging, maar wel dat ze dacht dat ik haar problemen kwam oplossen.
Ok bedankt voor de wijze woorden.
LAgirl82 schreef:
22-10-2020 10:22
Waarom ben je zo onzeker? Wat is de reden daarvoor?
Ik snap mijzelf soms werkelijk helemaal niet. Als je mij zou zien in het echt, dan zou je denken nou best leuke jongen. Lang slank supersportief, gezond eten, niet roken. Lief zorgzaam eerlijk op recht trouw, Al deze shit. Maar ik maak de fout in relaties om altijd maar mijn grenzen te verleggen en niet aan mij zelf te denken. Ik plaatst de vrouw op een voetstuk, en wil de allerbeste man voor haar zijn ten koste van mijzelf, en dan gaat het mis. Deze relatie had ik al veel eerder moeten zeggen tot hier en niet verder. Punt uit. Kies je mij of kies je slettenleven. Ik had veel eerder eruit moeten stappen. De relatie hiervoor was andersom, dit meisje was psychisch niet helemaal in orde, die had een 7 jaar durende strijd met haar ex en daar ging alle tijd in zitten, en ik accepteerde dit, en kwam volledig op de 30ste plek te staan, telkens een smoesje het komt goed. Ik heb gewoon veel pech, en ben zelf ook deels verantwoordelijk voor.
En waarom doe je dat? Waarom accepteer je dat?
Waar komt die onzekerheid nu vandaan? Want daar heb je nog altijd geen antwoord op gegeven.

Misschien zie je jezelf verkeerd en heb je een aantal blinde vlekken voor jezelf?
Waarom ga je voor drama? Waarom heb je moeite met grenzen aangeven?

Ik denk vooral dat je eerst aan jezelf en je zelfvertrouwen moet gaan werken en eens eerlijk in de spiegel durven kijken.
En dan pas aan daten gaan denken.

Seks lijkt me niet jouw probleem.
Heb je geen vriend waar je dit mee kan bespreken die jou misschien ook kan helpen met eventuele blinde vlekken?
Wanneer is je vorige relatie beëindigd en hoe serieus was deze, woonden jullie al samen?
Seks is ook eigenlijk niet het probleem. Ik heb gewoon angsten het niet goed te doen. Daarom stel ik die stomme vraag aan het begin met dat suffe stout enzo. Ik weet heel goed wat ik op dit gebied wil. Ik ben onzeker omdat ik denk dat ik niet goed genoeg meer ben. Dat ik niet meer ga kunnen vinden wat ik zo graag wil. Dat ik zelfvernietigend bezig ben ook met mijn gedrag naar mijn ex. We willen samen blijven werken en vrienden zijn, en ik doe alleen maar dom stom en negatief. Ik moet ook accepteren dat ze allang verder is, en zich blijkbaar gisteravond alweer heeft laten afneuken. Dit is blijkbaar wat haar gelukkig maakt, en niet aan stabiele relatie met een lieve trouwe en eerlijke man.
anoniem_63de64e2a6ea7 wijzigde dit bericht op 22-10-2020 16:06
1.56% gewijzigd
loisnvt schreef:
22-10-2020 12:00
Wanneer is je vorige relatie beëindigd en hoe serieus was deze, woonden jullie al samen?
geen idee meer, deze duurde 3,5 jaar, en we deden aan latten.
Alle reacties Link kopieren
Je moet eerst van jezelf gaan houden. Waar sta jij voor, wat wil je in het leven, wat maakt je blij? Als je daarnaar gaat leven, wordt je zelfverzekerder en voel je je fijner. Dat zien vrouwen ook. Alleen ik denk dat je nu te snel wilt, je bent nog aan het afkicken van je vorige relatie (stofjes in je hoofd). Je moet eerst weer jezelf zeg maar resetten, omdat je teveel gegeven hebt.
Alle reacties Link kopieren
LaCasa schreef:
22-10-2020 12:07
Je moet eerst van jezelf gaan houden. Waar sta jij voor, wat wil je in het leven, wat maakt je blij? Als je daarnaar gaat leven, wordt je zelfverzekerder en voel je je fijner. Dat zien vrouwen ook. Alleen ik denk dat je nu te snel wilt, je bent nog aan het afkicken van je vorige relatie (stofjes in je hoofd). Je moet eerst weer jezelf zeg maar resetten, omdat je teveel gegeven hebt.
Dit is precies wat ik wilde gaan intypen. Maar zie dat Lacasa mij voor is.

Ga van jezelf houden echt.......volgens mij bedoel je het hartstikke goed, maar je bent zo bezig om een vrouw te pleasen dat je jezelf volledig aan de kant schuift. Een vrouw vind een gelukkige man met grenzen veel aantrekkelijker. Doordat je jezelf zo opstelt, kom je al snel in de doelgroep van de vrouwen die je om wat voor reden dan ook gebruiken.

Je moet geen drama willen, er zijn genoeg vrouwen die hun zaakjes op orde hebben en daardoor een goede gelijkwaardige relatie aankunnen.
Alle reacties Link kopieren
Misiu77 schreef:
22-10-2020 12:04
geen idee meer, deze duurde 3,5 jaar, en we deden aan latten.
wist zij ook, dat jullie een relatie hadden?
en hadden jullie besproken, waar jullie grenzen liggen?
Ik zou, als ik jou was, eerst alles verwerken wat er is gebeurd met je ex, want zoals je hier over haar praat....de frustratie/boosheid spat er vanaf.

Is een zogenaamde " red flag". Voor mij tenminste wel.

Ik vind t wel goed dat je wel wat inzicht lijkt te hebben in je eigen aandeel. Maar ga eerst daarmee aan de slag voordat je überhaupt weer aan daten gaat denken. Want zoals je er nu instaat, ben je daar nog niet aan toe.
Alle reacties Link kopieren
Misiu77 schreef:
22-10-2020 12:03
Seks is ook eigenlijk niet het probleem. Ik heb gewoon angsten het niet goed te doen. Daarom stel ik die stomme vraag aan het begin met dat suffe stout enzo. Ik weet heel goed wat ik op dit gebied wil. Ik ben onzeker omdat ik denk dat ik niet goed genoeg meer ben. Dat ik niet meer ga kunnen vinden wat ik zo graag wil. Dat ik zelfvernietigend bezig ben ook met mijn gedrag naar mijn ex. We willen samen blijven werken en vrienden zijn, en ik doe alleen maar dom stom en negatief. Ik moet ook accepteren dat ze allang verder is, en zich blijkbaar gisteravond alweer heeft laten afneuken als de slet wat ze is. Dit is blijkbaar wat haar gelukkig maakt, en niet aan stabiele relatie met een lieve trouwe en eerlijke man.

Ten eerste: hoe weet je dat ze gisteren met een ander in bed lag?
Ten tweede: waarom maakt haar dat een slet?
Misiu77 schreef:
22-10-2020 12:03
Seks is ook eigenlijk niet het probleem. Ik heb gewoon angsten het niet goed te doen. Daarom stel ik die stomme vraag aan het begin met dat suffe stout enzo. Ik weet heel goed wat ik op dit gebied wil. Ik ben onzeker omdat ik denk dat ik niet goed genoeg meer ben. Dat ik niet meer ga kunnen vinden wat ik zo graag wil. Dat ik zelfvernietigend bezig ben ook met mijn gedrag naar mijn ex. We willen samen blijven werken en vrienden zijn, en ik doe alleen maar dom stom en negatief. Ik moet ook accepteren dat ze allang verder is, en zich blijkbaar gisteravond alweer heeft laten afneuken als de slet wat ze is. Dit is blijkbaar wat haar gelukkig maakt, en niet aan stabiele relatie met een lieve trouwe en eerlijke man.
Als ik het goed lees dan is ze nog steeds wie ze altijd was. Alleen dacht jij haar te kunnen binden door over je grenzen heen te laten gaan. Dit is wie ze is.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer het uit is dan mag ze toch doen wat zij wil. Waarom volg je haar nog?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom wil je vrienden blijven met je ex als je zo boos op haar bent? Enne, blijven? Je bent nu toch geen vrienden. Vrienden noem je geen slet en zo.
Misiu77 schreef:
22-10-2020 12:03
Seks is ook eigenlijk niet het probleem. Ik heb gewoon angsten het niet goed te doen. Daarom stel ik die stomme vraag aan het begin met dat suffe stout enzo. Ik weet heel goed wat ik op dit gebied wil. Ik ben onzeker omdat ik denk dat ik niet goed genoeg meer ben. Dat ik niet meer ga kunnen vinden wat ik zo graag wil. Dat ik zelfvernietigend bezig ben ook met mijn gedrag naar mijn ex. We willen samen blijven werken en vrienden zijn, en ik doe alleen maar dom stom en negatief. Ik moet ook accepteren dat ze allang verder is, en zich blijkbaar gisteravond alweer heeft laten afneuken als de slet wat ze is. Dit is blijkbaar wat haar gelukkig maakt, en niet aan stabiele relatie met een lieve trouwe en eerlijke man.

Ik denk dat je echt beter eerst aan jezelf kan werken.

Maar zoals anderen al zeiden, waarom ben je nog vrienden met haar maar noem je haar een slet?
Hoe weet je dat ze gisteravond met iemand anders in bed lag en waarom maakt dat haar een slet?

Je wil wel een vrouw die open-minded is over seks en een actief seksleven, maar je gaat ook vrouwen slutshamen omdat ze seks hebben?

Je hebt meer problemen denk ik. Ga eens eerst na waar die onzekerheid en het gebrek aan grenzen vandaan komen.
Ga desnoods met iemand praten.

Maar noem iemand zeker niet zomaar een slet.
Limo76 schreef:
22-10-2020 12:10
Dit is precies wat ik wilde gaan intypen. Maar zie dat Lacasa mij voor is.

Ga van jezelf houden echt.......volgens mij bedoel je het hartstikke goed, maar je bent zo bezig om een vrouw te pleasen dat je jezelf volledig aan de kant schuift. Een vrouw vind een gelukkige man met grenzen veel aantrekkelijker. Doordat je jezelf zo opstelt, kom je al snel in de doelgroep van de vrouwen die je om wat voor reden dan ook gebruiken.

Je moet geen drama willen, er zijn genoeg vrouwen die hun zaakjes op orde hebben en daardoor een goede gelijkwaardige relatie aankunnen.

Inderdaad.
CherokeeRose1977 schreef:
22-10-2020 12:24
Ik zou, als ik jou was, eerst alles verwerken wat er is gebeurd met je ex, want zoals je hier over haar praat....de frustratie/boosheid spat er vanaf.

Is een zogenaamde " red flag". Voor mij tenminste wel.

Ik vind t wel goed dat je wel wat inzicht lijkt te hebben in je eigen aandeel. Maar ga eerst daarmee aan de slag voordat je überhaupt weer aan daten gaat denken. Want zoals je er nu instaat, ben je daar nog niet aan toe.


Eens, met deze issues ben je geen relatiemateriaal en zul je dus meestal de kous opmde kop krijgen van leuke vrouwen.
Wat dan waarschijnlijk weer jouw issues versterkt.
Ik heb alles hierboven gelezen, en besef dat ik inderdaad aan mijzelf moet werken. De boosheid en woede en verdriet spat er nog vanaf, ik meen ook allemaal niet wat ik zeg. Ik ben gewoon boos op de hele situatie en op mijzelf en op alles. Ik besef ook dat ik eerst aan mijzelf moet gaan werken en niet op emotie moet varen en domme vermoedens als waarheid bestempelen. Zucht ik hebt het nog nooit zo moeilijk gehad.
Heel goed. Ga aan jezelf werken.

En noem een vrouw nooit meer een slet. Afgesproken?
LAgirl82 schreef:
22-10-2020 13:58
Heel goed. Ga aan jezelf werken.

En noem een vrouw nooit meer een slet. Afgesproken?
Ik doe dit normaal ook nooit, maar ik zit zo hoog in mijn emotie, ben zo extreem verdrietig, heb al paar keer achter mijn monitor zitten huilen.
Alle reacties Link kopieren
Misiu77 schreef:
22-10-2020 14:04
Ik doe dit normaal ook nooit, maar ik zit zo hoog in mijn emotie, ben zo extreem verdrietig, heb al paar keer achter mijn monitor zitten huilen.
Niet gaan daten hoor, je gaat jezelf nog meer beschadigen. Geef het de tijd, zoek het geluk voorlopig even in familie, vrienden, werk, sport en hobby's.
LaCasa schreef:
22-10-2020 14:46
Niet gaan daten hoor, je gaat jezelf nog meer beschadigen. Geef het de tijd, zoek het geluk voorlopig even in familie, vrienden, werk, sport en hobby's.

En niet alleen zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven