Advies nodig na verbreken relatie met agressieve man.

18-09-2023 20:28 215 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Edit; ik heb genoeg voedsel geregeld. Bedankt allemaal. Wel zou ik graag in contact blijven.


Hallo allemaal,

Anoniem account for obvious reasons.

Ik heb van de week na jaren van mishandeling voor elkaar gekregen om een studio te huren ver weg van mijn "vriend". Ik heb mijn hond meegenomen.

Vriend heeft jaren lang alle controle gehad. Financieel. Over wie ik zag etc. en heeft mij vaak aangeraakt.

Gedurende 12 maanden heb ik steeds een beetje geld weggestopt dat ik kreeg voor boodschappen. Net genoeg voor een maand huur. Nadat er afgelopen week ruzie was en hij zowel mij als mijn hond wilde aanvliegen, was het de druppel.

De studio die ik huur is particulier. Verhuurder is akkoord met de borg in 4 termijnen ontvangen. Heb een nieuw rekeningnummer geopend en daar zal 3 oktober mijn salaris op komen.

Ik weet echter niet zo goed wat ik verder moet. Ik heb geen geld (kan niet eens eten). Geen familie (enig kind. Ouders jong overleden) en geen vrienden.
Werk kan niet een voorschot geven en voedselbank gaat niet zo snel lukken.

Gister stond ik op het punt om naar hem terug gegaan, maar ben sterk gebleven.

Wat nu?
ennuik wijzigde dit bericht op 19-09-2023 13:44
4.42% gewijzigd
Explorista schreef:
28-09-2023 19:33
Bah, wat naar.

Op internet kan je opzoeken wie jouw wijkagent is.
Stel dat je in Emmen woont, dan zie je hier de wijkagent.
https://www.politie.nl/mijn-buurt/wijka ... uery=Emmen

Verander de plaatsnaam naar je woonplaats.

Informeer de wijkagent over de situatie.
Doen hoor.


Handige link!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
EnNuIk schreef:
29-09-2023 21:23
Fijn weekend allemaal.

:heart:

Je bent heel goed bezig.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
EnNuIk schreef:
19-09-2023 13:25
Zonder hem is toch wel heel alleen.



Gelukkig heb ik hier vandaag gemerkt dat ik niet alleen ben. Veel lieve berichtjes etc ontvangen. Hopelijk mag ik hier blijven kletsen.
Lieverd, met hem is nog veel “allener”. Hij MISHANDELT jou en de hond. Als je teruggaat is het zeer wel mogelijk dat je dat op een dag met de dood moet bekopen. Nooit teruggaan! Jij komt straks een echt leuke lieve man tegen als je hier eenmaal uit bent en de storm is gaan liggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anderlicht schreef:
25-09-2023 09:26
Los van de hond is de meest belangrijker reden om niet terug te gaan jouw eigen veiligheid! Trap niet ik jouw eigen angst om alleen te zijn en overtuiging dat je het zelf niet kunt. Jij kan dit!!! Loskomen van een destructieve relatie is loskomen van een verslaving.
Zoek hulp!!!
Dit is zó waar!
Ik wens je alle succes en geluk. Je kunt dit! Nee sterker nog: je bent het aan get doen! 💪🏼
Alle reacties Link kopieren Quote
To, . Als je hier in de regio woont, heb ik een luchtbed voor je. Ik heb ook een eenpersoonsbed die je een tijdje kan lenen. Pb me maar mocht je in de buurt wonen.
aardbeioeries wijzigde dit bericht op 30-09-2023 15:59
8.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
aardbeioeries schreef:
30-09-2023 13:06
Als je hier in de regio woont, heb ik een luchtbed voor je. Ik heb ook een eenpersoonsbed die je een tijdje kan lenen. Pb me maar mocht je in de buurt wonen.
.
Heb je het gehele topic gelezen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren Quote
Lief van je.

Het gaat ok. Bij huisarts geweest en ga richting POH etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bitje93 schreef:
30-09-2023 13:52
.
Heb je het gehele topic gelezen ?
Een gedeelte. In jouw quote zag ik dat je de regio hebt weggehaald dus dat heb ik ook gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
EnNuIk, hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot nu toe alleen meegelezen maar niet gereageerd. TO hoe gaat het met je? Is er nog iets waar we mee kunnen helpen( op afstand)? Hoe is het met de hond? :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw, wat een dappere stap heb jij gemaakt! Superknap! Hou vol TO, het wordt allemaal beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry dat ik lang niet gereageerd heb. Ben uit angst en wanhoop uiteindelijk terug gegaan naar mijn ex.

Hij is vorige week opgepakt ivm mishandling.

Zelf zit ik nu in een chalet voor 2 weken. Geen geld voor eten dus al 4 dagen honger. - wel rust. De gemeente gaat me helpen aan een huis of vaste opvangplek.

Nogmaals dank aan iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stuur even een PB, dan kijken we waarmee je geholpen kunt worden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren Quote
EnNuIk schreef:
31-08-2024 13:20
Sorry dat ik lang niet gereageerd heb. Ben uit angst en wanhoop uiteindelijk terug gegaan naar mijn ex.

Hij is vorige week opgepakt ivm mishandling.

Zelf zit ik nu in een chalet voor 2 weken. Geen geld voor eten dus al 4 dagen honger. - wel rust. De gemeente gaat me helpen aan een huis of vaste opvangplek.

Nogmaals dank aan iedereen.

Al eerder geschreven: wordt lid van de lokale FB pagina, er wordt hier regelmatig eten aangeboden. Kijk ook of er in jouw buurt voedselkastjes/weggeefkastjes zijn.

Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
31-08-2024 13:50
Al eerder geschreven: wordt lid van de lokale FB pagina, er wordt hier regelmatig eten aangeboden. Kijk ook of er in jouw buurt voedselkastjes/weggeefkastjes zijn.

Succes!
Heel erg bedankt 💜❤️
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
31-08-2024 13:50
Al eerder geschreven: wordt lid van de lokale FB pagina, er wordt hier regelmatig eten aangeboden. Kijk ook of er in jouw buurt voedselkastjes/weggeefkastjes zijn.

Succes!
Heel erg bedankt 💜❤️
Alle reacties Link kopieren Quote
Bitje93 schreef:
31-08-2024 13:44
Stuur even een PB, dan kijken we waarmee je geholpen kunt worden.
Lief. Gestuurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen geld voor eten? Hoe betaal je internet dan?
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
31-08-2024 15:30
Geen geld voor eten? Hoe betaal je internet dan?
Heb je mijn topic gelezen?

Mijn vriend betaalde alles.

Ik kom hier voor steun, advies en afleiding. Als je ook kritiek wil leveren, zou je dat willen bewaren tot het iets beter met mij gaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
aikidoka schreef:
19-09-2023 13:42
Vooral blijven kletsen hier, er zitten hier mensen met allerlei kennis en ervaringen, ook mensen die zelf bij een gewelddadige partner zijn weggegaan. Er is hier veel steun te halen. En misschien is het ook leuk om je aan te sluiten bij een topic met verhalen over je huisdier?


Ik ga deze keer proberen hier meer te kletsen en het vol te houden.

Mocht iemand privè willen kletsen zou dat ook fijn zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
EnNuIk schreef:
31-08-2024 15:26
Lief. Gestuurd.
.
Retour
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren Quote
Bitje93 schreef:
31-08-2024 20:22
.
Retour
Dankje. Ik waardeer je bericht enorm. Erg bemoedigend. Ik heb je beantwoord
Alle reacties Link kopieren Quote
EnNuIk schreef:
31-08-2024 13:20
Sorry dat ik lang niet gereageerd heb. Ben uit angst en wanhoop uiteindelijk terug gegaan naar mijn ex.

Hij is vorige week opgepakt ivm mishandling.

Zelf zit ik nu in een chalet voor 2 weken. Geen geld voor eten dus al 4 dagen honger. - wel rust. De gemeente gaat me helpen aan een huis of vaste opvangplek.

Nogmaals dank aan iedereen.

1. Heb je een eigen rekeningnummer? Zo nee, dan nu een online aanvragen.
2. Heb je een eigen inkomen? Zo nee, maandag meteen bij de gemeente vragen om hulp bij inkomen.
3. Wie betaalt je telefoon? Zorg dat jij dat bent, koop desnoods een prepaid kaartje, om zo niet afhankeljik te zijn.

Want daar gaat het nu om: Niet meer afhankelijk te zijn van zijn grillen.

Blijf hier schrijven. Het duurt gemiddeld 7x voor een slachtoffer van huiselijk geweld daadwerkelijk en definitief vertrekt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
31-08-2024 20:39
1. Heb je een eigen rekeningnummer? Zo nee, dan nu een online aanvragen.
2. Heb je een eigen inkomen? Zo nee, maandag meteen bij de gemeente vragen om hulp bij inkomen.
3. Wie betaalt je telefoon? Zorg dat jij dat bent, koop desnoods een prepaid kaartje, om zo niet afhankeljik te zijn.

Want daar gaat het nu om: Niet meer afhankelijk te zijn van zijn grillen.

Blijf hier schrijven. Het duurt gemiddeld 7x voor een slachtoffer van huiselijk geweld daadwerkelijk en definitief vertrekt.
Goede vragen. Ik heb inmiddels een eigen rekening waar ook mid September mijn salaris op gestort gaat worden!
Telefoon stond bij hem, maar heb er een andere sim-only in gedaan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven