Advies what to do

28-11-2021 22:45 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik had hier al topic over onzekerheid en stress tijdens daten, dit vooral omdat hij (ineens) minder liet horen & ik het heel eng vind na aantal nare ervaringen mezelf open te stellen en risico te lopen op een gebroken hart. Waardoor ik heel veel nadenk en analyseer etc.

Maar, de man in kwestie is geweldig, matchen goed, liggen op 1 lijn, willen hetzelfde in het leven, hebben alles op de rit etc.

Nu liet dir afgelopen week minder horen.. kreeg vrijdags appjes met vele excuses en waarom etc. Hij is die avond nog naar mij gekomen.
Het was weer zoals alle dates, en genoten.

Ik ben het gesprek met hem aangegaan, gezegd dat ik het niet heel leuk vond helemaal niks te horen, en dat een bijvoorbeeld 1 appje einde van de dag wel fijn zou zijn. Gewoon om even over je dag te hebben.

Hij begreep het, en snapte mij.. hij was echt serieus met mij, en wil nog het liefst heel lang met mij zijn..

Maar dan. Hij verrekt vrijdag, krijg een ik ben thuis met hartjes etc.

Sindsdien niks! Heb hem zaterdag nog 2 appjes gestuurd, 1 x heel vroeg 1 begin van de avond.
Hij heeft dit gelezen, is vandaag ook online op social media.
Ik stuur half uur geleden toch nog een hey.. en ook die wordt genegeerd

Ik vind het eigenlijk echt niet fijn op deze manier, als je iets op wil bouwen vind ik wat meer contact wel fijn, en dat hoeft niet 24/7 te zijn, en ook niet de hele dag door.. maar heel weekend gewoon niks terwijl je schijnbaar wel tijd hebt voor social media.

Aan de ene kant wil ik niet weer over beginnen hij weet wat ik denk en vind, maar ik wil eigenlijk ook niet over mijn grenzen gaan, hoe fijn het ook is met deze man. Ik krijg hier het gevoel bij alsof het toch maar mooie praatjes of iets zijn..

(Social media is die overgens niet actief in dingen plaatsen al 3 jaar niet), maar ja.. hoe kan ik dit nu het beste doen zodat ik me niet zo dom voel, het voelt alsof er gewoon niet gedacht wordt aan mij, en wat ik zou willen..

Of ben ik nou onnozel aan het doen?
Alle reacties Link kopieren
Watermoelen6 schreef:
09-12-2021 16:00
Had het helemaal niet over jou, jouw reacties waren en zijn altijd hardstikke aardig. Niet zo onaardig doen hoor, ik bedoelde de afkrakende.
Ow oops, oké 😬
Sorry voor mijn reactie dan ☺️
Una noche loca
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat TO nog terugkomt.
Geeft toch niet? Zal heus goed met haar gaan. Is inmiddels vast wel weer gezakt allemaal. Zo’n drama is er toch niet voorgevallen?
Alle reacties Link kopieren
Geeft wel! (6)
Wij zijn met grootse cliffhangers achtergebleven.
Is haar date toch nog langsgekomen? Misschien is ze toch weer voor hem gezwicht en durft ze dat hier niet te komen toegeven. Misschien bleek dat die telefoon echt kapot was en dat hij een nieuwe had besteld, maar dat door black friday de telefoon steeds niet geleverd werd en hij dacht 'nou ja, dat vertel ik dan wel op de date' en dat hij zich van geen kwaad bewust gewoon die zaterdag bij haar voor de deur heeft gestaan en dat er helemaal niets aan de hand was.
Misschien is TO wel voor die vriend waar ze bitterballen mee ging eten gevallen en zijn ze samen naar de Noorderzon vertrokken om daar romantische avonturen te beleven en is ze daar nog niet terug van.
Vele mogelijkheden, vele vragen waar we nu van het antwoord verstoken blijven.

:sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is zij gezwicht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ChicaHolandesa schreef:
09-12-2021 16:28
Ow oops, oké 😬
Sorry voor mijn reactie dan ☺️
Geeft niets😊.
Alle reacties Link kopieren
TO, ben je gezwicht?
Alle reacties Link kopieren
TO, kun je ons laten weten hoe het verder is gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat TO ons gaat un-ghosten.
Alle reacties Link kopieren
Nou, leuk voor diegene die met haar mee hebben geleefd. Ze doet nu dus precies hetzelfde als wat zij niet als fijn ervaren heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
09-12-2021 18:59
Geeft wel! (6)
Wij zijn met grootse cliffhangers achtergebleven.
Is haar date toch nog langsgekomen? Misschien is ze toch weer voor hem gezwicht en durft ze dat hier niet te komen toegeven. Misschien bleek dat die telefoon echt kapot was en dat hij een nieuwe had besteld, maar dat door black friday de telefoon steeds niet geleverd werd en hij dacht 'nou ja, dat vertel ik dan wel op de date' en dat hij zich van geen kwaad bewust gewoon die zaterdag bij haar voor de deur heeft gestaan en dat er helemaal niets aan de hand was.
Misschien is TO wel voor die vriend waar ze bitterballen mee ging eten gevallen en zijn ze samen naar de Noorderzon vertrokken om daar romantische avonturen te beleven en is ze daar nog niet terug van.
Vele mogelijkheden, vele vragen waar we nu van het antwoord verstoken blijven.

:sherlock:
Ik begrijp TO wel.
Hoe flauw om zoiets neer te plempen terwijl je iemand wegjaagt hier. Is iemand geholpen hier door zo’n reactie?
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
09-12-2021 18:59
Geeft wel! (6)
Wij zijn met grootse cliffhangers achtergebleven.
Is haar date toch nog langsgekomen? Misschien is ze toch weer voor hem gezwicht en durft ze dat hier niet te komen toegeven. Misschien bleek dat die telefoon echt kapot was en dat hij een nieuwe had besteld, maar dat door black friday de telefoon steeds niet geleverd werd en hij dacht 'nou ja, dat vertel ik dan wel op de date' en dat hij zich van geen kwaad bewust gewoon die zaterdag bij haar voor de deur heeft gestaan en dat er helemaal niets aan de hand was.
Misschien is TO wel voor die vriend waar ze bitterballen mee ging eten gevallen en zijn ze samen naar de Noorderzon vertrokken om daar romantische avonturen te beleven en is ze daar nog niet terug van.
Vele mogelijkheden, vele vragen waar we nu van het antwoord verstoken blijven.

:sherlock:
Ik begrijp TO wel.
Hoe flauw om zoiets neer te plempen terwijl je iemand wegjaagt hier. Is iemand geholpen hier door zo’n reactie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was in een flauwe bui, maar daarvoor heb ik TO wekenlang serieus geadviseerd en gesteund en dat weet ze. Ik zou het van haar kant weer erg flauw vinden als ze dat zou vergeten. We waren met meerdere mensen wat grapjes aan het maken omdat ze zich al een tijdje niet meer liet zien. Moet wel in perspectief blijven he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven