Afspreken als de kinderen slapen

11-12-2019 22:51 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.
mirandabb wijzigde dit bericht op 06-01-2020 14:17
94.81% gewijzigd
Als je die afspraak hebt gemaakt moet je je er aan houden. Kinderen kunnen wakker worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn de kinderen? komen er vaker mensen bij je langs voor de gezelligheid?De afspraak is geen nieuwe partners introduceren... geconfronteerd worden met een bezoekje van iemand is in mijn ogen wat anders.
Hoe weet ex eigenlijk dat je vriend bij jou langskomt?

Niet meer vertellen tot je de kinderen aan hem voorstelt.
Alle reacties Link kopieren
Je ex heeft de kinderen 2 weekenden per maand, begrijp ik dat goed?
Alle reacties Link kopieren
Worden jouw kinderen nooit wakker? Want t is wel erg snel als ze een nieuwe man op de bank zien zitten. Zes maanden is nog maar net. Jij hebt de scheiding nog niet verwerkt en de kids zeker niet.

Ik sprak met mijn nieuwe vriend wel s avonds hier af soms. Maar mijn kids kenden hem al lang (hij was daarvoor al heel lang een vriend) en wij waren al 3 jaar ofzo uit elkaar.

Ik vind het wat snel allemaal. Kan je het niet een tijdje bij oppas en de kidsvrije weekenden houden? Een half jaartje ofzo?
Mag er helemaal niemand op bezoek komen?
Alle reacties Link kopieren
Kinderen zijn jonger dan 5. En zeker al een jaar nog nooit wakker geworden savonds. Er komen vaker vrienden langs savonds!
Noerie schreef:
11-12-2019 22:56
Hoe oud zijn de kinderen? komen er vaker mensen bij je langs voor de gezelligheid?De afspraak is geen nieuwe partners introduceren... geconfronteerd worden met een bezoekje van iemand is in mijn ogen wat anders.
Dan kan ex ook met vriendin naar de dierentuin want ‘gewoon een kennis’
Dan moet je ex de kinderen maar 50% van de tijd nemen, dan hebben jullie beiden evenveel tijd om met nieuwe scharrels te daten. Hij heeft makkelijk praten als hij maar 2 weekenden per maand de kinderen heeft en de rest van de tijd vrijheid heeft om te doen en laten wat hij wil.
Mirandabb schreef:
11-12-2019 22:58
Kinderen zijn jonger dan 5. En zeker al een jaar nog nooit wakker geworden savonds. Er komen vaker vrienden langs savonds!
Ik vind er niks van dat je nieuwe kerel langskomt. Maar jij maakt afspraken en jij houdt je er niet aan. En ik snap dat ex daar pissig over is. Niet nieuwe partners introduceren omhelst volgens mij wel ‘niet in huis halen tegelijk met de kinderen’

Als je dat niet wilde had je andere afspraken moeten maken
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
11-12-2019 22:58
Dan kan ex ook met vriendin naar de dierentuin want ‘gewoon een kennis’
Dat vind ik dan van een andere orde. Maar het gaat hier over langskomen als de kinderen slapen. Als die bijna nooit wakker worden, dan is het geen probleem. Maar als dat onverhoopt toch een keer gebeurt dan hoeft het niet raar te zijn dat mama bezoek heeft.
Alle reacties Link kopieren
Noerie schreef:
11-12-2019 22:57
Je ex heeft de kinderen 2 weekenden per maand, begrijp ik dat goed?
Ja klopt
De hele kamasutra zou ik overigens houden voor als ze niet thuis zijn.
Ik zou geen zin hebben dat ze mij met een onbekende naakt in bed / op de bank zien liggen.

Maar een film kan je met gelijk wie kijken.
Malinois schreef:
11-12-2019 23:00
Ik vind er niks van dat je nieuwe kerel langskomt. Maar jij maakt afspraken en jij houdt je er niet aan. En ik snap dat ex daar pissig over is. Niet nieuwe partners introduceren omhelst volgens mij wel ‘niet in huis halen tegelijk met de kinderen’

Als je dat niet wilde had je andere afspraken moeten maken
Makkelijk praten als hij ze maar 4 nachten per maand heeft en er de rest van de maand dus prima omheen kan wippen.

Zolang TO zorgt dat de kinderen niet naar binnen lopen tijdens de seks zie ik het probleem niet.
Sudrì schreef:
11-12-2019 23:01
Makkelijk praten als hij ze maar 4 nachten per maand heeft en er de rest van de maand dus prima omheen kan wippen.

Zolang TO zorgt dat de kinderen niet naar binnen lopen tijdens de seks zie ik het probleem niet.
Ik ook niet. Maar ex wel en ik snap dat, gezien de gemaakte afspraken. Dat to dat anders had moeten regelen lijkt me helder
Alle reacties Link kopieren
Onder 'nieuwe partners introduceren' zou ik verstaan dat je diegene echt voorstelt als nieuwe vriend of vriendin, of dat diegene blijft slapen of mee op vakantie gaat of zoiets dergelijks. Als zij het verschil niet zien tussen meneer X die op de bank film kijkt en andere vrienden en vriendinnen die op de bank film kijken, vind ik het nog geen partner introduceren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Malinois schreef:
11-12-2019 23:02
Ik ook niet. Maar ex wel en ik snap dat, gezien de gemaakte afspraken. Dat to dat anders had moeten regelen lijkt me helder
Zo lang mogelijk uitstellen met voorstellen. Daar houdt ze zich aan.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
11-12-2019 23:00
Ik vind er niks van dat je nieuwe kerel langskomt. Maar jij maakt afspraken en jij houdt je er niet aan. En ik snap dat ex daar pissig over is. Niet nieuwe partners introduceren omhelst volgens mij wel ‘niet in huis halen tegelijk met de kinderen’

Als je dat niet wilde had je andere afspraken moeten maken
Ik vind dat echt totaal wat anders: 'introduceren' als de nieuwe vriend van mama of iemand die op de bank zit, zoals er 's avonds wel vaker vrienden langskomen.

Zolang TO inderdaad die kamasutra beperkt tot het weekend als de kinderen er niet zijn, is er toch niks aan de hand? Dan zou er niemand meer langs mogen komen.
Alle reacties Link kopieren
De afspraak was in eerste instantie gemaakt omdat hij direct een ander had. Voor hem is het inderdaad ook makkelijk omdat hij de kinderen niet zo vaak heeft.
Het was een ondoordachte afspraak. Die moet dus gewijzigd worden want hij pakt onevenredig ongunstig uit voor jou. Bovendien ben je oud en wijs genoeg om beslissingen te nemen in het belang van je kinderen.
Een verse date zou ik dan weer niet thuis laten komen. Je wilt zo’n man wel een beetje kennen.
Mirandabb schreef:
11-12-2019 23:04
De afspraak was in eerste instantie gemaakt omdat hij direct een ander had. Voor hem is het inderdaad ook makkelijk omdat hij de kinderen niet zo vaak heeft.
Oh dus jij wilt wel controle over wat hij doet, maar andersom mag niet?

Stel co-ouderschap voor
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
11-12-2019 23:02
Ik ook niet. Maar ex wel en ik snap dat, gezien de gemaakte afspraken. Dat to dat anders had moeten regelen lijkt me helder
De afspraak is geen nieuwe partners introduceren. Naar mijn idee doet ze dat ook niet. Maar dat de ex dat anders interpreteert kan ik me ook voorstellen. Dus, met elkaar in gesprek. Je ex duidelijk maken dat je hem bij de kinderen weghoudt, maar mocht er toch eens een keer eentje naar beneden komen als hij er is, dan kun je het als bezoek afdoen.
noerie wijzigde dit bericht op 11-12-2019 23:07
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vage afspraak. “Zo lang mogelijk.” Wat betekent dat?

Mijn ex en ik hebben de afspraak dat nieuwe partners geïntroduceerd mogen worden na 6 maanden relatie. Mijn ex heeft inmiddels alweer 4 maanden een nieuwe vriendin (zijn nu 4 maanden gescheiden), dus dat zit eraan te komen. Ik heb geen relatie, maar date wel. En mijn dates komen hier ‘s avonds over de vloer, ook als mijn 15 maanden oude zoontje op bed ligt. Hij heeft er nog nooit een gezien/ontmoet. Dat vind ik dus ook geen enkel probleem, en mijn ex ziet dit ook niet als het breken van onze afspraak. Andersom gebeurt dit ook.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Ik vind het sowieso raar om daar afspraken over te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven