Afspreken bij mij thuis?

20-02-2018 01:19 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier maanden terug had ik een jongen leren kennen. We raakten bevriend en hadden elkaar ook nog eens gezien. De eerste keer dat hij wilde afspreken bij mij thuis. Hij wilde langskomen...nou ik was helemaal dol op hem en wilde hem ook zien en zei oke...we hadden geen seks gehad de eerste nacht..alleen gezoend en geknuffeld. Hij wilde mij nog een keer zien en vroeg of hij langs mocht komen...ergens vond ik het jammer waarom hij mij niet vroeg om wat leuks te gaan doen....dus ik zei ja...hij komt weer langs we hebben en seks maar voor de seks deed hij iets raars...hij gaf mij vijftig euro...zomaar.m.ik werd boos en keek hem aan zo van..wat denk jij...volgende ochtend was hij weggegaan en had de geld op me tafel neergelegd....ik zag het niet achteraf had hij een briefje achtergelaten tot de volgende keer......WAT moet ik hiervan denken? ik vond hem zo leuk maar dit....afknapper? Ziet hij mij als een hoer?
ava75 schreef:
21-02-2018 07:12
Mensen kunnen toch aan de buitenkant niet zien dat je nog nooit een vriendje hebt gehad!
Die onzekerheid zit in jou.
Deze jongen is slecht nieuws (en hij gaat zelf zeggen dat je spoken ziet).
Blokkeer hem en nooit meer mee afspreken.En zoals eerder gezegd een eerste date komt ook niet gelijk bij je thuis.
Idd
Je laat je betalen voor seks. Dat is volgens mij een belangrijk onderdeel van de definitie van prostituee, of hoer.

Verder vind ik het een beetje eng dat jij op je vijfentwintigste nog zo in het leven staat.
Waarom ben je hier nu alweer, TO?!
Slapen de mods.

Wat we al jaren zeggen: ga in therapie. En nee, je bent lang niet de enige die nog geen relatie heeft gehad.
lise1985 schreef:
21-02-2018 09:37
Je laat je betalen voor seks. Dat is volgens mij een belangrijk onderdeel van de definitie van prostituee, of hoer.

Verder vind ik het een beetje eng dat jij op je vijfentwintigste nog zo in het leven staat.
Heb je gemist dat ze daar niet zelf om gevraagd had?

Weetje wat eng is? Dat je ziet dat een jonge vrouw zo worstelt in het leven, zo te lezen geen goede begeleiding heeft gehad naar volwassenheid en dat er dan mensen zijn die het nodig vinden om haar nog verder de grond in te trappen.
Precies daarom wordt TO al jarenlang aangeraden om weer in therapie te gaan. Dit forum kan haar niet helpen.
Is dit dezelfde jongen die de eerste keer 'meteen naar geneden ging'. Toen leek het nog wel wat, maar betalen? Ik zou geen contact meer willen.
En.... Al professionele hulp tevonden?
Tampaxropeje schreef:
21-02-2018 14:29
Heb je gemist dat ze daar niet zelf om gevraagd had?

Weetje wat eng is? Dat je ziet dat een jonge vrouw zo worstelt in het leven, zo te lezen geen goede begeleiding heeft gehad naar volwassenheid en dat er dan mensen zijn die het nodig vinden om haar nog verder de grond in te trappen.
Nee, dat had ik niet gemist. Ging om een aantal opmerkingen daarna.

Ik ben het eens met je tweede alinea.
Alle reacties Link kopieren
ingelise schreef:
21-02-2018 15:42
Is dit dezelfde jongen die de eerste keer 'meteen naar geneden ging'. Toen leek het nog wel wat, maar betalen? Ik zou geen contact meer willen.
En.... Al professionele hulp tevonden?
Oh....kwartje valt hier nu pas...
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde type. Op alles blokken en afkicken. En ophouden met jezelf aan te praten dat deze leuk zou zijn. Zelfs Ik ben vele malen leuker dan waar je nu je tijd aan verspilt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-06-2018 10:36
Reden: Verwijderd ivm forummer die terugkeert onder ban
0.00% gewijzigd
darkhelmet schreef:
29-06-2018 00:27
Lees ik hier slutshaming van veel vrouwen tegen vrouwen?
Als dat de boodschap is die je oppikt zou ik een cursus begrijpend lezen volgen.
Ben je er weer? Tot je volgende nick maar weer!
darkhelmet schreef:
29-06-2018 00:27
Lees ik hier slutshaming van veel vrouwen tegen vrouwen?
Blijkbaar lees jij dat wel zo ja.
De meesten gelukkig niet.
Wellicht vind jij dit ook al een hashtagje metoo waard. Tja Darkhelmet, jij kiest ervoor om overgevoelig te reageren op doodnormale reacties en als je mee wilt doen met al die trends dat vrouwen het slachtoffer zouden zijn van alles, ga vooral je gang.
Anderen vinden terecht dat je je bovenkamer moet gebruiken, voordat je domme dingen zou gaan doen. Je bent nog altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Je kunt niet altijd een ander de schuld geven.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
29-06-2018 07:26
Blijkbaar lees jij dat wel zo ja.
De meesten gelukkig niet.
Wellicht vind jij dit ook al een hashtagje metoo waard. Tja Darkhelmet, jij kiest ervoor om overgevoelig te reageren op doodnormale reacties en als je mee wilt doen met al die trends dat vrouwen het slachtoffer zouden zijn van alles, ga vooral je gang.
Anderen vinden terecht dat je je bovenkamer moet gebruiken, voordat je domme dingen zou gaan doen. Je bent nog altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Je kunt niet altijd een ander de schuld geven.
Ah dus roch veel slutshaming je draait er alleen omheen. haha.
Alle reacties Link kopieren
RosesAreRed schreef:
21-02-2018 10:28
Waarom ben je hier nu alweer, TO?!
Slapen de mods.

Wat we al jaren zeggen: ga in therapie. En nee, je bent lang niet de enige die nog geen relatie heeft gehad.
Als je mannen meetelt in dat totale aantal wel.
Alle reacties Link kopieren
een beetje in de categorie bodyshaming

mogen/moeten we zeggen 'jeeses die is dik en kijk haar die frikandel in 1 keer naar binnen werken' nou nee... zou ook niet zo goed weten wat er entertainend aan is, maar kennelijk gebeurt dit
anderzijds helpt het natuurlijk wel, als je het je erg aantrekt dat mensen staren of dat soort dingen zeggen, om misschien je wat te beheersen qua intake voeding of om wat meer te bewegen

dus zoiets
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven