Alles wat mijn vriend zegt vat ik verkeerd op..

20-06-2018 20:54 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat mijn gedachtes en mijn gedrag niet normaal is, maar toch vraag ik hem elke keer om bevestiging. Ik wil hier echt mee stoppen, maar ik moet helaas nog wachten op de afspraak bij de psycholoog.
Vandaag heb ik hem weer een vraag gesteld over een meisje. Ik vroeg hem of hij haar lichaam had gezien. Hij zei ik heb er niet naar gekeken, maar stel dat ze wel een mooie lichaam had wat kan er dan gebeuren ga ik je dan laten etc. Ik heb dit opgevat als dat hij dit ook echt vindt.. hij zei dat hij dit puur zei om mij een goed gevoel te geven dat het op het moment niet zo is maar ook al was zo geweest dat er niets zal veranderen. Ik dramde door en hij zei nogmaals ik heb het niet gezien, anders had ik wel gezegd dat ze een mooie lichaam of dikke kont had (omdat we hierover hadden) hieruit pieker ik nu over dat hij er dus van uit gaat dat ze dat heeft en bedoeld van als ik het had gezien had ik dat zeker wel gezegd, omdat ze het heeft..
hoe moet ik hier anders over denken? Hoe moet ik dit opvatten? Ik word gek van mijn gedachtes. ik denk echt dat ik een probleem heb, maar om het niet aan hem te vragen en op dit moment op hulp wacht is dit de enige manier:(
Wat wil je bereiken met je vragen?
En waarom stel je ze?
Waarom stop je daar zoveel energie in?

Richt je gewoon op het hebben van een leuke tijd.
En waarom ga je niet verder in je andere topic. Precies hetzelfde verhaal en je hebt daar tientallen adviezen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat je een probleem hebt, maar je zoekt al hulp.

Misschien kan je dit soort gedachtes opschrijven in plaats van aan hem te vragen?
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
20-06-2018 20:59
Ik denk ook dat je een probleem hebt, maar je zoekt al hulp.

Misschien kan je dit soort gedachtes opschrijven in plaats van aan hem te vragen?
Ja ik schrijf het ook op, maar ik vat alles wat hij zegt verkeerd op. Iemand die normaal kan denken en die hier antwoord op zou geven zou voor mij een geruststelling zijn (tijdelijk) :/
Maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Geen enkel antwoord gaat jou geruststellen.

Jij bent voer voor psychologen.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij gaat alleen maar met je vriend omdat hij zo knap is? Wat een armoedig leven. Saai.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
sunnysunny9292 schreef:
20-06-2018 21:01
Ja ik schrijf het ook op, maar ik vat alles wat hij zegt verkeerd op. Iemand die normaal kan denken en die hier antwoord op zou geven zou voor mij een geruststelling zijn (tijdelijk) :/
Staan heel veel nuttige dingen in je andere topic. Je weet wel, die met hetzelfde probleem.
Maak. Het. Uit.

En ga aan jezelf werken. Dit is echt niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Wacht gewoon op de psycholoog, niemand kan je geruststellen, dan moet je zelf namelijk doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Laat die jongen lekker gaan en ga eerst aan jezelf werken.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou jij antwoorden, als hij zo’n vraag zou stellen over een andere man? Is er een goed antwoord dan?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
20-06-2018 21:07
Wacht gewoon op de psycholoog, niemand kan je geruststellen, dan moet je zelf namelijk doen.
Dit. Niets wat hij kan zeggen zal enig verschil maken. Je blijft hem testen tot hij uiteindelijk een keer zakt en dan zeg je 'zie je nou wel, ik heb het altijd wel gedacht '. Feilloos recept om ongelukkig te zijn in de liefde. Waarschijnlijk zal hij, nog voor hij zakt, het testen kotsbeu worden en vertrekken.
Wacht gewoon rustig tot je behandeltraject begint. Ga daar vól voor, het is echt nodig.
Kalmeringsmiddelen tot die tijd een optie? Of meditatie? Een mantra? In ieder geval iets waarmee je jezelf kunt kalmeren.
Alle reacties Link kopieren
Je moet gewoon eens normaal doen. Je bent toch niet achterlijk? Stop dan met die vragen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Heel erg herkenbaar, echter niet goed om deze vragen te stellen. Wat als hij jou een keer zegt dat het meisje mooier is dan jou.. Wat gebeurt er dan? Besef je dat hij misschien niet eens meer een goed antwoord kan geven, of soms moet liegen dat hij even naar een andere dame heeft gekeken?
Ik hoop eerlijk gezegd dat dit een troll is. Je bent niet goed in je hoofd man.
Alle reacties Link kopieren
Oh. Jij weer.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Rocket1984 schreef:
20-06-2018 21:57
Heel erg herkenbaar, echter niet goed om deze vragen te stellen. Wat als hij jou een keer zegt dat het meisje mooier is dan jou.. Wat gebeurt er dan? Besef je dat hij misschien niet eens meer een goed antwoord kan geven, of soms moet liegen dat hij even naar een andere dame heeft gekeken?
Idd alles wat je vriend zegt is waarschijnlijk toch niet wat jij horen wil.
Probeer anders(positiev) te denken , bijv dat hij met jou is en niet met haar.

Succes...maak jezelf niet gek
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
20-06-2018 21:36
Met ieder drama dat je creëert door hem een vraag te stellen waar geen juist antwoord op mogelijk is kom je weer een stapje dichterbij het eind van je relatie....
Dit! Die jongen gaat dit ook niet volhouden. Continu op elk woord moeten letten en alsnog tot in den treure jezelf moeten verantwoorden terwijl je niets fout doet. Dodelijk voor je relatie
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Je vriend heeft ook een topic geopend.

relaties/gevoel-kwijt-voor-vriendin/lis ... ges/412831
.
impala schreef:
20-06-2018 22:21
Je vriend heeft ook een topic geopend.

relaties/gevoel-kwijt-voor-vriendin/lis ... ges/412831
Dacht ik ook aan
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
20-06-2018 21:36
Met ieder drama dat je creëert door hem een vraag te stellen waar geen juist antwoord op mogelijk is kom je weer een stapje dichterbij het eind van je relatie....
Dit!
Je gelooft hem niet, je vertrouwt hem niet, je controleert hem.
Vindt je hem wel zo leuk dan? Je maakt jezelf in ieder geval minder leuk.

Verwacht jij de mooiste vrouw van de wereld te zijn? Dat je jezelf continue met anderen vergelijkt en dat je daar altijd positief uit moet komen?
Alle reacties Link kopieren
sunnysunny9292 schreef:
20-06-2018 21:01
Iemand die normaal kan denken en die hier antwoord op zou geven zou voor mij een geruststelling zijn (tijdelijk) :/

Welnee, hou jezelf niet voor de gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven