Als je vriend niet 100% voor jou kinderen gaat. [Geen OP]

06-04-2021 20:57 98 berichten
Herkenbaarheid
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 09:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.61% gewijzigd
Ik hoop dat je kinderen belangrijker zijn voor je dan die flapdrol die je je vriend noemt
Wat heeft die hoogbegaafdheid er nou weer mee te maken?
Dus hij klaagt dat hij z'n kinderen te weinig ziet en als ze er wel zijn moet jij er voor zorgen? Leuke man zeg. Hij gaat niet 100% voor z'n eigen kinderen, laat staan die van jou.
Wat een nare situatie, to. Een samengesteld gezin is sowieso onwijs moeilijk en gaat vaak niet goed. De beste oplossing is om niet meer samen te wonen. Kies voor je kids. Wat misschien wel mogelijk is, is een lat relatie. Gewoon ieder je eigen huis en gezin, maar er wel voor elkaar zijn als geliefden en vrienden. Kids er buiten houden. Natuurlijk kun je ook wel af en toe wat leuks doen met z'n allen, als de verplichting van met elkaar wonen er af is, is er misschien ruimte om het leuk te hebben met elkaar. Is dat wat? Geeft nu een hoop praktisch gedoe maar dan komt er over een tijdje wel rust in de tent. Ik ken een stel dat het zo heeft gedaan en dat gaat nu ze latten hartstikke goed, ook met de kids. Toen ze nog samenwoonde was het een grote puinhoop en iedereen ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stiefvader is zo. Hij kwam ik mijn leven toen ik 15 was, ben nu 39 en heb er meerder therapieën tegenaan gegooid, omdat mijn moeder bij hem bleef. “Hij bedoelt het niet zo” en “Hij maakte maar een grapje” zijn bijna een mantra voor haar. We hebben zeer minimaal contact en er is veel kapot. Zet alsjeblieft je kinderen op 1.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Dan exit vriend. Je kinderen komen op eerste plaats. Simpel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een teleurstelling die laatste regels van de OP.

Hoe kan iemand die niet van je kinderen houdt nou de liefde van je leven zijn.

Kies voor hun. Ga weg.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
06-04-2021 20:59
Ja, gaan. Wees dan een sterke moeder en gun je 2 kinderen een veilig en rustig thuis.
Dit! Kies aub voor je kinderen.. Ik heb met ze te doen!
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
06-04-2021 21:26

Mijn jongste is een onwijs moeilijke puber. Heeft dyscalculie en ASS. Schat van een kind, zo open en sociaal zegt iedereen.
Dat klopt wel, zolang je visite bent. Haar vader en ik hebben de strijd en de kopzorgen. Ik zou het een andere man niet aan willen doen.
De oudsten toen ze allen nog thuis woonden; stinkwas, grote bek, vrienden over de vloer, bezopen thuis komen, weer eens pech en midden in de nacht je bed uit gebeld worden, ga zo maar even door wat drie opgroeiende jongens met zich mee brengen.
Hele normale dingen, maar ga er maar 24/7 mee dealen als partner van. Dat maakt je niet direct een hufter als je dat niet trekt. Integendeel; kan het volledig begrijpen.

Wat een realistische post, ik kan je helemaal volgen, op het dikgedrukte na. Of zelfs dat eigenlijk wel, maar dat betekent niet dat je partner je respectloos hoeft te behandelen. Behalve als diezelfde partner eigenlijk je partner helemaal niet meer wil zijn, en daar lijkt het in de OP verdacht veel op.
Iemand die zich zo gedraagt, die zou ik ook niet meer als partner willen.
tess07 schreef:
06-04-2021 21:26
Ga eens de podcast Echte Oogappels aflevering Scheiden of blijven luisteren.
En daarna snel wegwezen. Je kinderen moeten op 1 staan, niet een man.
Ga desnoods latten.

En waarom moet hij 100% voor jouw kinderen gaan als jij zo te lezen ook niet 100% voor de zijne gaat?
Je zegt het m.i. verkeerd. Ze zet een man niet op de 1e plaats boven haar kinderen maar zichzelf, want ze durft niet alleen.
Van wat ik lees is niet alleen hij het probleem, maar ben jij ook niet meer de leukste versie van jezelf.

Als het zo botst, dan zijn jullie niet echt een geweldige match (meer).
Je titel moet zijn; Als ik niet 100% voor mijn kinderen ga.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
06-04-2021 22:17
Dus hij klaagt dat hij z'n kinderen te weinig ziet en als ze er wel zijn moet jij er voor zorgen? Leuke man zeg. Hij gaat niet 100% voor z'n eigen kinderen, laat staan die van jou.
Ja, dat snap ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
PienterePookje schreef:
06-04-2021 22:33
Dan exit vriend. Je kinderen komen op eerste plaats. Simpel.
Dit. Tenzij je een dom egoistisch mens bent natuurlijk, maar dat ben je niet, toch?
..
anoniem_642fa5aa7473b wijzigde dit bericht op 07-04-2021 07:00
Reden: Herkenbaarheid
98.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
06-04-2021 23:32
Je titel moet zijn; Als ik niet 100% voor mijn kinderen ga.

Nou, ik dacht precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:09
De kids zijn er gelukkig niet , zijn bij de vader we hebben co ouderschap.
Die hebben dus niks mee gekregen.
Mijn hoofd weet het al natuurlijk, nu ff door de pijn heen.
Maar waar begin ik.... Ik heb alleen 1 vriendin , en die heeft het zelf niet makkelijk.
Ben al naar huisjes aan het kijken.
Je bent geen kabouter, je kijkt naar huizen of woonruimte.

Een moeder kiest altijd voor haar kinderen.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Toxische situatie dus tijd dat je hiermee stopt. Wat ik niet snap is de afhankelijkheid die je toelaat. Je hebt 2 kinderen. Een veilige thuis voor hen is een stabiele thuis, nl dat jij al een huis hebt. Lat in het vervolg.
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
06-04-2021 22:48
Wat een realistische post, ik kan je helemaal volgen, op het dikgedrukte na. Of zelfs dat eigenlijk wel, maar dat betekent niet dat je partner je respectloos hoeft te behandelen. Behalve als diezelfde partner eigenlijk je partner helemaal niet meer wil zijn, en daar lijkt het in de OP verdacht veel op.
Iemand die zich zo gedraagt, die zou ik ook niet meer als partner willen.
Ik snap wat je bedoelt en inderdaad dat wanneer iemand zich zo gedraagt je die niet meer als partner moet willen.

Denk alleen dit een zoveelste incident is en als beiden dat maar steeds laten gebeuren dan krijg je dus dit soort situaties waarin je beiden steeds lelijker wordt naar elkaar en elkaar vqn alles gaat verwijten terwijl iedereen hierin tekort wordt gedaan.

Ben je bij hem ingetrokken TO dat jij nu op zoek moet naar nieuwe woonruimte?
Kan je iets huren of kopen?
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 20:57
NIET QUOTEN IVM HERKENBAARHEID !!
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Dus hij moet 100% voor jouw kinderen gaan, maar jij gaat zo te lezen ongeveer 0% voor die van hem.
Ivm herkenbaarheid
Aangepast
Fijn, ik vind het zo ook veel herkenbaarder
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees zomaar dat er heel veel mensen zich herkennen in deze to. Je bent vast niet de enige in deze situatie.
Maak jezelf en je kinderen trots en ga weg.
Liebeskind² schreef:
07-04-2021 00:20
Je bent geen kabouter, je kijkt naar huizen of woonruimte.

Een moeder kiest altijd voor haar kinderen.
Wil je de quote weghalen aub , ivm herkenbaarheid? Had ik om gevraagd in het topic.
Dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven