Bedank cadeau beste vriendin

12-11-2019 22:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik wil heel graag een leuk cadeautje geven aan mijn beste vriendin, omdat ze altijd zo veel voor me doet en ik gewoon echt heel blij met haar ben. Dus eigenlijk wil ik zomaar een cadeautje geven, zegmaar niet voor haar verjaardag ofzo.

Nu zit ik heel erg te twijfelen wat ik moet kopen. Voor haar verjaardag zou het een stuk makkelijker zijn. Maar nu wil ik gewoon een kleinigheidje geven maar vind dit toch een stuk lastiger. En om met een simpele chocoladereep oid aan te komen vind ik ook niet echt wat. Dis het mag echt wel iets leuks zijn waar ze ook nog wel echt wat aan heeft bijvoorbeeld.

Iemand hier toevallig tips wat ik zou kunnen geven?

We zijn beide 20 en kennen elkaar via de universiteit.
Alle reacties Link kopieren
Een kettinkje/armband/ring?
Een dagje samen naar de sauna?
Een etentje?
Eehm.... een leuke foto van jullie samen in lijstje met een lief briefje achterop?
Een abonnement op haar favo tijdschrift?
Alle reacties Link kopieren
Leuke mok van bijv Blond met een lekker setje thee en chocolade

Neem haar mee uit lunchen

Mooie bos bloemen of plant

Sintpakketje met pepernoten, chocomel, letter, gevulde speculaas oid

Rituals (altijd goed, maar alleen als je niks anders weet)
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg ooit eens een glazen fles waarin lucky stars zaten.
Die lucky stars had ze alle 99 zelf gevouwen.

Volgens het geloof staan 99 sterretjes voor een levenslange vriendschap.. ik vond t mooi en heb ze nog steeds
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
12-11-2019 22:22
Ik kreeg ooit eens een glazen fles waarin lucky stars zaten.
Die lucky stars had ze alle 99 zelf gevouwen.

Volgens het geloof staan 99 sterretjes voor een levenslange vriendschap.. ik vond t mooi en heb ze nog steeds
Dat is leuk.

Even zoeken op: DIY lucky stars

En dan een lief kaartje erbij.
Alle reacties Link kopieren
Een lief vriendinnetje van mij heeft me een keer een lieve kaart gegeven met wat onze vriendschap voor haar betekent. Aan die kaart hecht ik veel waarde en die ligt netjes in een lade nu, na een hele tijd op de kast gestaan te hebben. Als ik ‘m tegenkom lees ik die kaart nog eens.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Bamboo_90 schreef:
12-11-2019 22:30
Een lief vriendinnetje van mij heeft me een keer een lieve kaart gegeven met wat onze vriendschap voor haar betekent. Aan die kaart hecht ik veel waarde en die ligt netjes in een lade nu, na een hele tijd op de kast gestaan te hebben. Als ik ‘m tegenkom lees ik die kaart nog eens.

Zoiets zou ik ook waarderen. Iets blijvends (zolang ze hem niet weg gooit) maar ook niet iets wat in de weg staat of ruimte inneemt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in de Wereldwinkel. Ik vind dat ze vaak leuke dingen hebben, al dan niet met een symbolische betekenis.
Alle reacties Link kopieren
Bij AliExpress heb je veel soorten van dit soort kettinkjes:
https://nl.aliexpress.com/item/32773247 ... 07f5828bbc

Je kunt de 'hanger' van die ketting bijv. ook aan je sleutelbos hangen. De kettinkjes zijn vaak te simpel om als volwassene echt als ketting te dragen, maar misschien wel leuk als sleutelhanger bij wijze van symbool van de vriendschap?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat echt iets voor meisjes van 10 ofzo, en ik zou me erg opgelaten voelen als ik die zou krijgen en ‘goede vriendin’ blijkbaar zou verwachten dat ik die ook nog (ergens) zou dragen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn beste vriend na 10 jaar vriendschap eens een klein foto boekje gemaakt met allemaal foto's van ons samen. Erg leuk om te doen. Verder veel leuke ideeen hierboven.
Je kunt ook een mok doen met grappige foto van jullie en theetjes.
Alle reacties Link kopieren
Een mok met losse thee en een reep echt goede chocolade.

Of die dure koffiebonen die ze zelf niet koopt,maar wel heel graag drinkt.

Een lunch en een lange wandeling met warme chocomelk.

Alles voorzien van een mooie kaart met een boodschap. Niet liefs naam.
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Ik vind kadootjes wat ongemakkelijk. Ik zou geloof ik haar een dikke knuffel geven als je haar weer ziet en vertellen dat je ongelofelijk blij bent met haar als vriendin. En dat mocht het nodig zijn zij ook op jou kan rekenen, al is het middenin de nacht. En vervolgens een fles wijn opentrekken om jullie vriendschap te vieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven