Bedrog, hoe verder?

27-01-2020 05:59 42 berichten
weg
anoniem_355939 wijzigde dit bericht op 18-03-2020 22:57
99.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een zak hooi... >:-(

Die kan een enkeltje met zijn koffer naar buiten krijgen van mij.
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 27-01-2020 06:11
55.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je een afknapper. Zet hem buiten :hug: Echt hoor.
Als iemand zo zou reageren, en een relatie heeft zoals hij aangeeft wijs ik de deur. Dus neem die stap
Hij wil je zolang er niks anders is. Ik zou er te goed voor zijn.

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hij wil afwachten of hij bij haar terecht kan of toch niet en dan wil hij bij jou blijven. Ik zou het niet kunnen maar snap ook dat het héél moeilijk is en nog met zo'n klein kindje. Pfff
Wijs hem sowieso (even) de deur, dan kan jij rustig nadenken wat je wilt.

Heel veel sterkte. Wat enorm laf dit.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij ook zo over alsof hij je nog even achter de hand wil houden totdat collega ook voor hem kiest.
Ik snap dat het heel moeilijk is met zo'n jong kind nog, met die intentie ben je natuurlijk niet aan kinderen begonnen 2 jaar terug.
Maar ik zou me hier toch te goed voor voelen.
Zou er een nare smaak van krijgen in mijn mond, en hem niet meer kunnen vertrouwen of geloven. Zeker omdat hij het ene moment a zegt en het andere moment b.
Vertrouwen is toch de basis van een relatie lijkt me.

Moeilijk hoor.
Veel sterkte. :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je aan het lijntje houden tot zij erover uit is of ze haar man gaat verlaten.
Je bent nu tweede keus en hoe naar het ook is, deze man kun je niet meer vertrouwen.
Stel dat je toch met hem verder gaat, zul je altijd op eieren lopen omdat hij dit al een keer eerder heeft geflikt en dan is een volgende fout zo gemaakt.
Hij knapt af op jou? dat is de omgekeerde wereld.
Hij mag wel eens in de spiegel kijken.
Niet.

En hij is op jouw afgeknapt? Maar ipv dat te zeggen gaat hij vreemd, dan komt dat uit en ben jij de reden van vreemdgaan.. Tja, hij zal eens ( liefst voor een baby te maken) gewoon zijn mond open doen.

Was jij nu maar helemaal afgeknapt op dit stuk verdriet, echt kom op.
Soleil8 schreef:
27-01-2020 07:05
Hij wil je aan het lijntje houden tot zij erover uit is of ze haar man gaat verlaten.
Je bent nu tweede keus en hoe naar het ook is, deze man kun je niet meer vertrouwen.

Stel dat je toch met hem verder gaat, zul je altijd op eieren lopen omdat hij dit al een keer eerder heeft geflikt en dan is een volgende fout zo gemaakt.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik kan me niet voorstellen dat mensen zo zijn. Als mijn mam dit had gedaan, dan had ik hem verlaten. Wat vreselijk. Zo wil je toch niet behandeld worden?
Het vreemdgaan is een ding. Heel naar ding ook. Soms ga je uit elkaar en soms nemen mensen de moeite om het te proberen.

De manier waarop hij dit doet, wat hij tegen je zegt TO over dat afknappen ... is eigenlijk nog even op je spugen nadat hij heeft geschopt.

En daarna wil hij het misschien wel proberen met je, omdat die ander geen zekere factor is.

Hij spuugt daarna nog een keer op je.
Alle reacties Link kopieren
Och saaraahw, wat verdrietig. Niet alleen dat hij vreemdgaat, maar ook het liegen en bedriegen. Laat het nu even bezinken. Als de ergste shock voorbij is, probeer dan even te kijken wat je het ergste vindt: het vreemdgaan of het bedrog. Zul je hem ooit nog kunnen vertrouwen?

Uit elkaar gaan is moeilijk en angstig (ik zit er zelf middenin nu). Maar de angst zelf is geen goede raadgever. En gevoelens voor elkaar kunnen na vijf jaar veranderen. Mijn vriend houdt, na acht jaar, niet meer van mij. Kan ik niets aan doen, is zijn gevoel. Hij is ook verliefd op een ander, maar is daar wel (redelijk) eerlijk over geweest. Dat maakt een verschil. Al gaan wij niet samen verder, omdat hij niet wil.

Als je kunt, praat er dan over met vriendinnen of familie. Wat andere perspectieven kunnen helpen om dingen op een rijtje te zetten. :hug:
LaFlamande schreef:
27-01-2020 07:30
Och saaraahw, wat verdrietig. Niet alleen dat hij vreemdgaat, maar ook het liegen en bedriegen. Laat het nu even bezinken. Als de ergste shock voorbij is, probeer dan even te kijken wat je het ergste vindt: het vreemdgaan of het bedrog. Zul je hem ooit nog kunnen vertrouwen?

Uit elkaar gaan is moeilijk en angstig (ik zit er zelf middenin nu). Maar de angst zelf is geen goede raadgever. En gevoelens voor elkaar kunnen na vijf jaar veranderen. Mijn vriend houdt, na acht jaar, niet meer van mij. Kan ik niets aan doen, is zijn gevoel. Hij is ook verliefd op een ander, maar is daar wel (redelijk) eerlijk over geweest. Dat maakt een verschil. Al gaan wij niet samen verder, omdat hij niet wil.

Als je kunt, praat er dan over met vriendinnen of familie. Wat andere perspectieven kunnen helpen om dingen op een rijtje te zetten. :hug:
Je mag ze ook beiden even kut vinden.

En.. :hug:
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-01-2020 07:32
0.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Loep jezelf eens, dit was nooit leuk
Alle reacties Link kopieren
Dat is hard voor je. Hij is verliefd op de collega en als je verliefd bent let je alleen op dat wonderlijke zorgeloze spannende gevoel en niet op praktische dingen. Dat daalt nu een beetje in en hij begint te beseffen dat als hij kiest hij er een moet verliezen. Een heel gezin met huis, warme ontvangst 's avonds, lekker eten, de bank en het warme bed. Dus geeft hij jou de schuld: jij had anders moeten zijn want dan was ik niet verliefd geworden.

Mensen die het van de liefde te pakken hebben zijn een beetje gek. Ze denken dat ze in lalaland leven waarin ze diverse liefdes kunnen hebben en vrouwlief toch nog van hem blijft houden. Ik zou hem meteen uit de droom helpen: deng; eruit met koffer en al. In de stress die er komen gaat zal de collega steeds minder aantrekkelijk worden want zij heeft geen warm onderdak voor hem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hoe verder? Nou, niet. Het houdt hier dan op.
Jouw vriend voelt zo te lezen weinig liefde voor jou. Hij waardeert en respecteert je niet en is liever bij een andere vrouw.
Wat zou je nog doen bij een man die niet van je houdt en je bedriegt?
Voor dit bedrog was je relatie al knudde. Beter dan dit wordt het niet. Ga een woning zoeken voor jou en je kinderen.
Soleil8 schreef:
27-01-2020 07:05
Hij wil je aan het lijntje houden tot zij erover uit is of ze haar man gaat verlaten.
Je bent nu tweede keus en hoe naar het ook is, deze man kun je niet meer vertrouwen.
Stel dat je toch met hem verder gaat, zul je altijd op eieren lopen omdat hij dit al een keer eerder heeft geflikt en dan is een volgende fout zo gemaakt.
Dit. Kom op TO, dumpen dit stuk verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Geloof de woorden: hij wil niet voor jou kiezen, hij hoopt dat z’n collega voor hem kiest, je bent te introvert etc. de rest is ruis.

Verbreek deze relatie of blijf wachten hoe deze fling afloopt. Als hij dan nog toch blijft (voorlopig) ben jij de rest van deze relatie onzeker en probeer je je minder introvert voor te doen voor hem. Maar op een dag flikt hij hetzelfde geintje toch weer. En je weet het.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 27-01-2020 09:42
0.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga in relatietherapie. Jullie zijn elkaar kwijt geraakt. En er zal waarschijnlijk te weinig goede communicatie zijn.

Niet met het doel om bij elkaar te blijven, maar met het doel om weer in gesprek te gaan. En kijken of dat jullie basis goed genoeg is om verder te gaan. Is dit niet zo, dan is een goede communicatie ook belangrijk om de scheiding goed af te ronden.

Er is veel veranderd afgelopen jaar. Jullie hebben een baby gekregen, die veel aandacht en verzorging nodig heeft. Thuis is niet alleen maar gezellig leuk en spannend.

Met die collega heeft hij geen oude koeien, die "zeurt niet" dat de was opgevouwen moet worden, dat je 's nachts je bed uit moet voor de baby, de vuilnis buiten gezet moet worden. Met die collega doet hij alleen leuke dingen. En zij vertelt hem alleen maar hoe lief, leuk en geil hij is.

Net als jou leven is zijn leven ook verandert. En hij heeft geen manier gevonden om dit samen met jou te bespreken. Problemen binnen een relatie moet je niet buiten de relatie oplossen.

Het is een herkenbaar patroon. De helft van het forum zal je adviseren om hem te dumpen. Maar er zijn ook mensen die je adviseren om er samen met je man uit te komen. Uit ervaring weet ik dat het echt mogelijk is om er samen uit te komen wanneer de basis sterk genoeg is.

Heel goed dat jullie nu samen zijn gaan praten, dat is het begin.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
27-01-2020 08:20
Ga in relatietherapie. Jullie zijn elkaar kwijt geraakt. En er zal waarschijnlijk te weinig goede communicatie zijn.

Niet met het doel om bij elkaar te blijven, maar met het doel om weer in gesprek te gaan. En kijken of dat jullie basis goed genoeg is om verder te gaan. Is dit niet zo, dan is een goede communicatie ook belangrijk om de scheiding goed af te ronden.

Er is veel veranderd afgelopen jaar. Jullie hebben een baby gekregen, die veel aandacht en verzorging nodig heeft. Thuis is niet alleen maar gezellig leuk en spannend.

Met die collega heeft hij geen oude koeien, die "zeurt niet" dat de was opgevouwen moet worden, dat je 's nachts je bed uit moet voor de baby, de vuilnis buiten gezet moet worden. Met die collega doet hij alleen leuke dingen. En zij vertelt hem alleen maar hoe lief, leuk en geil hij is.

Net als jou leven is zijn leven ook verandert. En hij heeft geen manier gevonden om dit samen met jou te bespreken. Problemen binnen een relatie moet je niet buiten de relatie oplossen.

Het is een herkenbaar patroon. De helft van het forum zal je adviseren om hem te dumpen. Maar er zijn ook mensen die je adviseren om er samen met je man uit te komen. Uit ervaring weet ik dat het echt mogelijk is om er samen uit te komen wanneer de basis sterk genoeg is.

Heel goed dat jullie nu samen zijn gaan praten, dat is het begin.
Dat moet dan wel van twee kanten komen. Ik ben ook voor praten hoor, maar dan moet die vriend daar ook serieus in meedoen en het contact met die ander verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft jou achter de hand voor als zij niet bij haar man weggaat. En zolang ze dat niet doet, blijft hij vast lekker van twee walletjes eten.

Ik zou er snel klaar mee zijn als iemand op mij afgeknapt is en ons niet bij elkaar vindt passen. Dan is het hoe dan ook een kwestie van tijd tot hij je aan de kant zet. Is het niet voor deze vrouw, dan wel voor de volgende.
Soleil8 schreef:
27-01-2020 07:05
Hij wil je aan het lijntje houden tot zij erover uit is of ze haar man gaat verlaten.
Je bent nu tweede keus en hoe naar het ook is, deze man kun je niet meer vertrouwen.
Stel dat je toch met hem verder gaat, zul je altijd op eieren lopen omdat hij dit al een keer eerder heeft geflikt en dan is een volgende fout zo gemaakt.
Dit, wat een eikel.
Ja jij bent nog gek op hem
Ja hij is de vader van je kind

Maar eerlijk. Hoe kijkt hij naar jouw. Denk je echt dat hij nog wat je voelt en voor je wil gaan. Zit er echt nog liefde bij hem denk je? Want ik denk door zijn eerste reactie dat hij je nu alleen nog wil tot er iets anders voorbij komt. Dat kan die collega zijn. Misschien verlaat ze haar man of misschien niet. Dan vist hij weer verder tot hij echt beet heeft.
Neem hem alleen terug als je je niet alleen maar als een optie voor hem voelt.
anoniem_6500601441f07 wijzigde dit bericht op 27-01-2020 12:17
0.81% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven