Bedrog, hoe verder?

27-01-2020 05:59 42 berichten
weg
anoniem_355939 wijzigde dit bericht op 18-03-2020 22:57
99.38% gewijzigd
je hebt pas drie jaar een relatie. Pas als je met elkaar de eerste hobbels over bent weet je wat je aan elkaar hebt. Beetje jammer dat je erachter moet komen nu er al een kind is en alle kinderen uit de vorige relaties ook zijn meegesleurd in dit drama
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 07:24
Het vreemdgaan is een ding. Heel naar ding ook. Soms ga je uit elkaar en soms nemen mensen de moeite om het te proberen.

De manier waarop hij dit doet, wat hij tegen je zegt TO over dat afknappen ... is eigenlijk nog even op je spugen nadat hij heeft geschopt.

En daarna wil hij het misschien wel proberen met je, omdat die ander geen zekere factor is.

Hij spuugt daarna nog een keer op je.
Heel erg hard, maar zo waar! Sterkte to.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
27-01-2020 06:04
Hij vindt je een afknapper. Zet hem buiten :hug: Echt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 07:24
Het vreemdgaan is een ding. Heel naar ding ook. Soms ga je uit elkaar en soms nemen mensen de moeite om het te proberen.

De manier waarop hij dit doet, wat hij tegen je zegt TO over dat afknappen ... is eigenlijk nog even op je spugen nadat hij heeft geschopt.

En daarna wil hij het misschien wel proberen met je, omdat die ander geen zekere factor is.

Hij spuugt daarna nog een keer op je.
Dit.

En wat belachelijk om de term afknapper te gebruiken voor zoiets. Onder afknapper versta ik dat je een man ontmoet die je aantrekkelijk vindt en dat hij dan een of andere onaantrekkelijke gewoonte blijkt te hebben, of een rare onesie draagt in bed, of zich in zijn vriendengroep helemaal klemzuipt en belachelijk gedraagt, zoiets. Introvert is iets wat hij al die tijd geweten heeft en prima heeft gevonden en wat nu opeens een stok is om de hond te slaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 07:32
Je mag ze ook beiden even kut vinden.

En.. :hug:
Heb je helemaal gelijk in!
Alle reacties Link kopieren
Laat hem gaan!
Het is een lul en verdient zéker géén 2e kans o.i.d, kom op, je verdient echt beter dan dit .
:hug:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-01-2020 10:11
je hebt pas drie jaar een relatie.
Nee hoor, het is toch echt 5 jaar.
In maart 2018 was het drie jaar, en 3 + 2 = 5!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is mooi kut, voor jou en vooral voor die drie kinderen. Heb je als een malle gespaard de afgelopen jaren? Je had gelukkig geen woonlasten dus nu een flinke buffer waarmee je een nieuwe start kunt maken. Hopelijk trekken je kinderen het om weer een scheiding mee te maken, is de vader van de eerste twee wel in beeld? Ik zou de eerstkomende tien jaar niet meer gaan samenwonen en al helemaal niet nog een kind erbij maken (zeker niet als je er zelf 'neutraal' tegenover staat en het doet omdat de ander het graag wil).

Hopelijk vind je snel een woning in de buurt van de school van je kinderen, of wordt dat heel moeilijk denk je?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
28-01-2020 05:56
Nou dat is mooi kut, voor jou en vooral voor die drie kinderen. Heb je als een malle gespaard de afgelopen jaren? Je had gelukkig geen woonlasten dus nu een flinke buffer waarmee je een nieuwe start kunt maken. Hopelijk trekken je kinderen het om weer een scheiding mee te maken, is de vader van de eerste twee wel in beeld? Ik zou de eerstkomende tien jaar niet meer gaan samenwonen en al helemaal niet nog een kind erbij maken (zeker niet als je er zelf 'neutraal' tegenover staat en het doet omdat de ander het graag wil).

Hopelijk vind je snel een woning in de buurt van de school van je kinderen, of wordt dat heel moeilijk denk je?
Op dit moment, net nadat saraahw heeft gehoord dat haar man haar bedriegt, vind ik dit niet zo gepast. Ja, kritisch naar jezelf kijken is goed en nodig. Maar eerst heeft ze steun en tips nodig. Je kritiek komt echt wat te vroeg, dit is onnodig hard (wat iets anders is dan nodig hard).
S-Meds schreef:
27-01-2020 10:11
je hebt pas drie jaar een relatie. Pas als je met elkaar de eerste hobbels over bent weet je wat je aan elkaar hebt. Beetje jammer dat je erachter moet komen nu er al een kind is en alle kinderen uit de vorige relaties ook zijn meegesleurd in dit drama


Dat van die drie jaar schreef ze in maart 2018. Als je toch loept, lees dan ff goed.
Hoe is de situatie thuis nu, TO?
De situatie nu is een hel. Na 3 dagen bedacht hij zich en is dat meteen persoonlijk aan zijn collega gaan vertellen. Volgens hem heeft die collega dit ook aan haar man verteld waarop hij haar bont en blauw heeft geslagen.

De gevoelens die ik heb hoe je niet voor mogelijk: ik voel mij gekwetst, waardeloos en als een stuk vuil weggegooid.

Volgens mijn ex-vriend heeft hij het eens goed nodig om met zijn kop tegen de muur te lopen en in te zien dat deze verliefdheid op niks zal uitdraaien.
Alle reacties Link kopieren
:-(
Heftig.
:hug:
Maar ben jij dan nu bij hem weg?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte in deze situatie.

Wat een verhaal bij die collega. Maar wil jij nog bij hem blijven?

Het feit dat je er achter bent gekomen ipv dat hij het zelf verteld zegt heel veel. Hij wilde het niet tegen je zeggen en op het moment dat je er achter komt, zegt hij dingen als afknappen etc. Ik zou na zulke woorden niet meer bij zo iemand kunnen blijven zonder er aan te blijven denken.
Alle reacties Link kopieren
Dee81 schreef:
07-02-2020 22:49
Maar ben jij dan nu bij hem weg?
Hij is bij haar weg juist, zoals ik het begrijp.
Alle reacties Link kopieren
saaraahw schreef:
06-02-2020 07:58
De situatie nu is een hel. Na 3 dagen bedacht hij zich en is dat meteen persoonlijk aan zijn collega gaan vertellen. Volgens hem heeft die collega dit ook aan haar man verteld waarop hij haar bont en blauw heeft geslagen.

De gevoelens die ik heb hoe je niet voor mogelijk: ik voel mij gekwetst, waardeloos en als een stuk vuil weggegooid.

Volgens mijn ex-vriend heeft hij het eens goed nodig om met zijn kop tegen de muur te lopen en in te zien dat deze verliefdheid op niks zal uitdraaien.

Trek je eigen plan. Denk aan het welzijn van je kinderen en richt je op een stabiele situatie voor hen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven