Begin 30 en alleen, op zoek naar succesverhalen

09-05-2021 13:59 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: Ik ben begin dertig en nog alleen. Nadat een lange relatie enkele jaren geleden op de klippen liep, ben ik nooit meer iemand tegengekomen waar ik echt een toekomst mee zag. Af en toe ga ik wel op date, maar ik mis die ene klik. Ik ben liever alleen dan met iemand die het net niet is.

Ondertussen bouwt mijn omgeving rustig door. Het is momenteel zelfs zo dat al mijn vriendinnen zwanger zijn, een jong kindje hebben en/of hun bruiloft plannen. Ik ben natuurlijk heel blij voor ze, want hun dromen komen uit. Zelf heb ik echter niets met bruiloften en een kinderwens heb ik ook al niet.

Mijn leven is verder wel heel leuk, en ik vermaak me meestal prima. Maar ik ben toch wel weer toe aan een relatie. Laatst probeerde ik een datingsite waarop ik duidelijk aangaf dat ik geen kinderen wil, maar kreeg toen vooral reacties van mannen die ze wél wilden. Of teksten in hun profiel hadden staan als "trotste papa van 3 prinsesjes". Da's niet helemaal wat ik zoek.

Vandaag ben ik in een mopperbui en heb ik het gevoel dat ik alleen achterblijf. Daarom lees ik graag verhalen van vrouwen die na hun 30e nog een hele leuke partner vonden.
Alle reacties Link kopieren
Hier een succesverhaal: al bijna 10 jaar alleen en gelukkig! Pas op dat je je geluk en definitie van succes niet ophangt aan het wel of niet hebben van een relatie.

En aan de dames hier die je proberen te overtuigen dat je voor net niet moet gaan: ik vind het vervelend voor jullie dat je met een net niet man samen bent. Dat hoeft echt niet om gelukkig te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven