Ben ik een rebound? Geen OP

24-05-2018 01:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2020 11:55
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
99.66% gewijzigd
Nou meid ten eerste leuk dat het leuk was met hem.

Je bent geen rebound. Want hij is nog bezig met zijn ex. Hij is bezig met zichzelf vooral.

Jij wilt een trouw iemand en die duidelijk met je communiceert.

Mysterieus is soms aantrekkelijk. In dit geval niet. Het is eerder verwarrend.

In deze situatie denk ik dat je intuïtie klopt. Volg je gevoel. En kijk nooit meer om naar hem.
Alle reacties Link kopieren
Divya12 schreef:
24-05-2018 01:15
...... Snap niet waarom hij dat doet.. ( blokken en ontblocken, volgen en ontvolgen) alsof er ergens toch nog wat speelt tussen hun. .
Ach kind, was jij maar in 1920 geboren, dan had je geen last van deze malle, moderne fratsen gehad.

Dit gaat 'm niet worden.
Als hij nog zo bezig is met zijn ex is het beter om hem te laten gaan. Je moet geen tweede viool willen zijn.
Ik begrijp helaas het Engelse taalgebruik in deze niet en bovendien gebruik je veel sms-chattaal dus je topic is niet echt aantrekkelijk.
Mijn_naam schreef:
24-05-2018 03:20
Ik begrijp helaas het Engelse taalgebruik in deze niet en bovendien gebruik je veel sms-chattaal dus je topic is niet echt aantrekkelijk.
Als hij haar maar aantrekkelijk vind!

To: vervelend voor je, een rebound zijn lijkt mij ook niks.
Je moet voor jezelf bedenken of je dit wilt en anders grenzen stellen.

Edit:tikfout
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een liegebeest en een vreemdganger en jij bent iemand die er geen moeite mee heeft om je neus te steken in de relatie van een ander dan wel om een bezet iemand te daten. Je komt in de problemen door je eigen keuzes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Run forrest run!! Hele foute situatie. Red jezelf en idd dit komt door je eigen foute keuzes
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-05-2018 06:44
Volgens mij is het een liegebeest en een vreemdganger en jij bent iemand die er geen moeite mee heeft om je neus te steken in de relatie van een ander dan wel om een bezet iemand te daten. Je komt in de problemen door je eigen keuzes.
Ik lees nergens dat zij tussen hen is gekomen.

Alleen dat de to over haar grenzen gaat door bij hem te blijven terwijl er nog zoveel contact met die ex is.

Overigens is dat cyberstalken ook niet echt een goed teken. Als je daar al last van hebt is dit echt niet de juiste man voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Zij weet toch dat hij een relatie heeft en haar nog steeds ziet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-05-2018 10:29
Zij weet toch dat hij een relatie heeft en haar nog steeds ziet.
Het is toch uit met die ex?
En het contact enkel via social media en telefoon? Ook niet leuk lijkt me. Zou voor mij een grens zijn.
Alle reacties Link kopieren
je bent geen rebound, je bent de bijvrouw
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-05-2018 10:31
Het is toch uit met die ex?
En het contact enkel via social media en telefoon? Ook niet leuk lijkt me. Zou voor mij een grens zijn.
Ze ziet ze steeds samen overal. Zo naïef kun je toch niet zijn?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het nu uit of jij een rebound bent of niet?

Jij vindt hoe de situatie met hem verloopt niet fijn. Dan is het aan jou om er nu een einde aan te maken. Er zijn genoeg mannen beschikbaar waarmee je wel een fijne relatie kunt opbouwen, zodra je maar nuchter blijft kijken naar wat er daadwerkelijk gebeurd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-05-2018 10:38
Ze ziet ze steeds samen overal. Zo naïef kun je toch niet zijn?
Misschen mis ik iets maar dat was toch voordat ze een ‘relatie’ kregen?

Afijn to ik zou duidelijk grenzen gaan stellen en anders zat andere wel leuke mannen in de visvijver.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-05-2018 10:38
Ze ziet ze steeds samen overal. Zo naïef kun je toch niet zijn?
Hallo Viva, nee je snapt het verkeerd. Ik ben niet tussen hun ingekomen. Het meisje was op vakantie in Suriname en ik zag ze dus de 2e keer samen. Nadat het meisje terug ging ( naar nl) heeft hij mij contact en gezegd dat het uit is. Dus hebben ze alleen contact via social media.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-05-2018 10:51
Misschen mis ik iets maar dat was toch voordat ze een ‘relatie’ kregen?

Afijn to ik zou duidelijk grenzen gaan stellen en anders zat andere wel leuke mannen in de visvijver.
Ja klopt. Voordat wij iets begonnen zag ik ze samen. Daarna ging het meisje terug naar NL, vervolgens maakten ze het beide uit en begon het tussen ons.
Ik zou bang zijn dat als zijn ex aangeeft het weer te willen proberen dat hij daar wel op in zou gaan. Omdat ze elkaar blijkbaar toch niet los kunnen laten en een knipperlicht relatie hebben.
Alle reacties Link kopieren
is dit zelfde jongen als je eerdere topic??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-05-2018 15:22
is dit zelfde jongen als je eerdere topic??
Haha nee met die heb ik inmiddels geen contact meer
Alle reacties Link kopieren
.
Dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven