Ben ik nou dom of? Dit is toch liegen

14-11-2018 20:55 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik heb even advies nodig
Mijn vriend en ik gaan samen wonen maar moet nog wast dingen geregeld worden, nu werd hij benaderd telefonisch dat diegene bezichtiging wil doen, mijn vriend broeg mijn advies of we het door de wpningbouw moesten laten regelen ik zei daarop ja, hij zei tegen mij dan ga ik nu berichten dat woningbouw het verder afhandeld, ik vroeg aan hem of hij dat gedaan had daarop antwoorde hij ja, later op de dag vroeg ik of er nog reactie was, hij zei dast die man had gezegt dat dat goed was, eenmaal thuis hadden we het erover en vroeg ik dus het is nu geregeld dat de woningbouw het regelt? Ja zei hij maar ik zag iets aan zijn gezicht dus vroeg nogmaals heb je dat echt gezegt ja ik zag dat hij loog lachend zei hij nee heb ik niet gedaan ze komen morgen kijken. Hij ontkent dat dit liegen is en daarna kwam er weer een ander verhaal wat niet klopte en word hij boos op mij, nou maakt het mij niet uit of hij of de woningbouw het regelt maar het feit dat hij liegt of is dit niet liegen? Want volgends hem heb ik een plaat voor me kop
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de typ fouten heb net een nieuwe mobiel, moet nog aan het toetsenbord wennen
Ja, dat is liegen.
Jeetje, hij geeft het toch toe dat die het zelf gedaan heeft? Dus zo erg is het niet toch?

Daarbij is dat heel normaal als er nog bewoners inzitten dat dat onderling wordt geregeld, dat gaat sneller.. ik moest het ook zo doen, de woningbouw kan namelijk ook de woning niet in als jullie er nog wonen en anders is het zo'n heen en weer gebel.

Dus het is toch allemaal goed gekomen, je maakt je druk om niks
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook maar hij blijft zeggen dat ik dingen zie die er niet zijn en het geen liegen is, en word hij boos op mij daarna is het ja onbewust alles door elkaar gehaald hij blijft het goed praten en dat het aan mij ligt. Daar kan ik niet tegen geef het gewoon toe
Sweet899 schreef:
14-11-2018 21:00
Ja dat vind ik ook maar hij blijft zeggen dat ik dingen zie die er niet zijn en het geen liegen is, en word hij boos op mij daarna is het ja onbewust alles door elkaar gehaald hij blijft het goed praten en dat het aan mij ligt. Daar kan ik niet tegen geef het gewoon toe
Nou ja, je weet iig waar je mee gaat samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
Ja na ik doorvraag, maar wel eerst 3 keer iets zeggen wat niet waar is
Alle reacties Link kopieren
Oei dat wordt nog gezellig met samen wonen.
Haha. Ik zou me hier eerlijk gezegd niet zo boos over kunnen maken zolang hij maar niet met andere meiden praat of gekke dingen doet.

Nja als ik slechte zin heb kan ik wel over alles zeiken inderdaad maar dat is niet vaak.
Fitmommymk schreef:
14-11-2018 20:59
Jeetje, hij geeft het toch toe dat die het zelf gedaan heeft? Dus zo erg is het niet toch?

Daarbij is dat heel normaal als er nog bewoners inzitten dat dat onderling wordt geregeld, dat gaat sneller.. ik moest het ook zo doen, de woningbouw kan namelijk ook de woning niet in als jullie er nog wonen en anders is het zo'n heen en weer gebel.

Dus het is toch allemaal goed gekomen, je maakt je druk om niks
Liegen is geen probleem voor je in een relatie?
linnylow schreef:
14-11-2018 21:02
Oei dat wordt nog gezellig met samen wonen.
Haha. Ik zou me hier eerlijk gezegd niet zo boos over kunnen maken zolang hij maar niet met andere meiden praat of gekke dingen doet.

Nja als ik slechte zin heb kan ik wel over alles zeiken inderdaad maar dat is niet vaak.
Met andere vrouwen praten vind ik dan weer vrij normaal.
Liegen zou voor mij echt een ding zijn. Een fiks vertrouwendsing namelijk.
Waarom is het zo groot voor jou? Hij voelde zich betrapt als een klein kind en had geen zin in een ruzie over iets wat snel op te lossen was. Gezien jouw hevige reactie (naar hem maar vervolgens ook nog je gelijk zoeken op een forum) heeft hij groot gelijk dat hij dat wilde vermijden.
Alle reacties Link kopieren
Sweet899 schreef:
14-11-2018 21:00
Ja na ik doorvraag, maar wel eerst 3 keer iets zeggen wat niet waar is
Waarschijnlik geen zin in gezeik? Stel dat hij direct had voorgesteld om het op zijn manier aan te pakken, dan had jij gezegd: ‘ok doen’ ? Niet toch? Anders open je hier geen topic over?
enn wijzigde dit bericht op 14-11-2018 21:05
7.67% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
We hebben allebei een hekel aan liegen en hij vooral omdat in het verleden vaak gelogen is tegen hem, het gaat mij er gewoon om dat we iets overleggen samen en hij volhoud van iets en uiteindelijk dat helemaal niet waar is waarom niet gewoon eerlijk zijn
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
14-11-2018 21:05
Waarschijnlik geen zin in gezeik? Stel dat hij direct had voorgesteld om het op zijn manier aan te pakken, dan had jij gezegd: ‘ok doen’ ? Niet toch? Anders open je hier geen topic over?
Nog een keer
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja mij maakt het niet uit hoe het geregeld word hij vroeg mijn advies hij moet zelf weten wat hij daar mee doet maar ga geen onzin verhaal zeggen vraag me ook af waarom
Alle reacties Link kopieren
Nou, als je over dit soort dingen al zo draait, dan wil ik niet weten wat hij gaat doen als het over dingen gaat die hij echt liever niet vertelt.
Ik snap je wel TO.
Dat gaat leuk worden...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen liegen hij ook niet ik ben heel makkelijk en dat vind hij ook, hij moet doen wat hij wilt maar als hij om mijn advies vraagt en dan zegt ik zeg het af woningbouw moet het maar regelen daar kan ik niks aan doen waarom dan iets verzinnen
Ik werd door mijn ex heel vaak onder druk gezet om dingen te doen. Nee zeggen was geen optie, want dan kwam er (letterlijk) een urenlange verhandeling over waarom het toch moest. Ik zei dus wel eens ja om er vanaf te zijn. Dat was geen liegen in mijn ogen. De relatietherapeut noemde het passief verzet.
Dat herken ik hier ook.
Alle reacties Link kopieren
Sweet899 schreef:
14-11-2018 21:06
Ja mij maakt het niet uit hoe het geregeld word hij vroeg mijn advies hij moet zelf weten wat hij daar mee doet maar ga geen onzin verhaal zeggen vraag me ook af waarom
Wat zegt hij als je hem dit vertelt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar zo ben ik niet het gaat heel goed tussen ons daarom snap ik dit niet en dat hij dan boos op mij word dat ik niet spoor omdat ik dit liegen vind
Alle reacties Link kopieren
Nou hij zegt dat hij het onbewust deed uhm 3 keer? En daarna kwam er weer een verhaal wat niet klopte
Alle reacties Link kopieren
Feitelijk heb je namelijk gelijk; mijn vragen zijn gericht op zijn mogelijke redenen hierachter. Volgens mij heb jij er veel meer aan om die te gaan horen.
enn wijzigde dit bericht op 14-11-2018 21:20
1.59% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sweet899 schreef:
14-11-2018 21:19
Nou hij zegt dat hij het onbewust deed uhm 3 keer? En daarna kwam er weer een verhaal wat niet klopte
Doet hij dit vaker dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen hekel aan liegen, dat zegt hij alleen maar, zodat jij stopt met zeuren.
En dan word hij ook nog boos en gaat je uitschelden dat je een plaat voor je kop hebt en niet spoort.
Wat zei je? Het gaat heel goed tussen jullie?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven