ben ik nou gek???? [Geen OP]

22-05-2020 18:09 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-06-2020 15:27
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En vooral omdat ze dat rond ging strooien omdat mevrouw haar zin niet kreeg
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 21:39
En ik had zeker niet mijn nieuwe relatie dat laten beslissen!!!!!
Dat is veranderd.
Bij mij was het wel iets anders. De nieuwe vriendin van ex wou niet dat hij bij ons kwam met kerst of verjaardagen. Wmb was dat prima als hij met haar kwam. Ik hoef haar ook niet aardig te vinden. Ik kan best een paar uur beleefd doen. Ik ben daar echt heel makkelijk in. Het is over en niet voor niets. Elke kerst welkom, zelfs na deze nare episode. Voor mijn kinderen kan ik alles.
Hey autisme, dat is weer eens iets anders dan borderline of narcisme.
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 21:33
Ja hoor ik ben de kwaaie peer, het was wel over in zoverre dat we apart woonden.
We zijn ook niet uit elkaar gegaan omdat de liefde over was, we konden alleen niet meer met elkaar in 1 huis wonen.
Hij heeft me tot de dag voor zij kwam nog steeds gezegd dat ie van me hield, noemde mij zijn vriendin maar zei er meteen bij dat we allebei vrij waren om om ons heen te kijken, maar dat hij dat geen behoefte aan had en dat als er een nieuwe liefde kwam er niks zou veranderen. Zij had dan maar te accepteren dat ik een plek had in zijn leven en als ze dat niet kon dan was dat jammer voor haar.
Dus ja, misschien ben ik jaloers. Maar daar heb ik dan ook redenen toe.
Nee, ik heb niet met iedereen ruzie en dat heb ik eigenlijk nooit.
Ik ben dus ook geen " lastpak"
En dat ik zeg dat zij de vriendelijkheid zelve is dan bedoel ik dat dus tussen haakjes. Niet dus.....
Ze speelt een spelletje .....
En ex heeft in die 7 jaar niet eerder een andere vriendin gehad, hij heeft alleen een tijdje om deze vrouw heen gedraaid maar is afgehaakt omdat hij niet eens naar haar mocht wijzen zonder dat ze hysterisch begon te gillen en te stressen.
Nu is dat blijkbaar allemaal ineens 100% anders.
En dat pleegkind een hekel aan mij heeft is omdat haar vader mij sexueel misbruikt heeft en haar ook + haar zusjes en die zit nu in de gevangenis.

Oja, had ik al vermeld dat ex autistisch is?? Nou, dat dus ook nog eens.
oh dus jullie hadden gewoon nog een relatie en nu heeft hij je gedumpt
Alle reacties Link kopieren
oke dus je had nog de hele tijd sex met hem? en hij hield jou een beetje een worst voor... dat ie nog van je hield enzo en nu opeens heeft ie een ander...

Dat is een ander verhaal he... Jij voelde je nog partner van hem...

Luister... dit is kut. Maar je moet hier doorheen. Pas daarna ben jij ook eindelijk vrij.

En als jij wel een nieuwe relatie krijgt ga daar dan voor... ga niks laten onwille van een ex. Want dat gaat ten kostte van je geluk...

o en dat verhaal dat het je dochtet had kunnrn schaden enzo... doe nou eens rustig en haal er niet de hele tijd van alles bij. Je vindt haar heel stom pmdat zij nu met hem is en zij jouw leventje verstoord. Dat is oke hoor. Je hoeft je niet achter excuusjes te verbergen. "Mijn ex heeft een nieuwe vriendin en ik haat haar omdat ik stiljaloers ben" dat mag gewoon en de meeste mensen begrijpen dat gewoon.

Want zeg nou even heel eerlijk. Ik snap dat je gekwetst bent maar als hij echt pas een week met die chick is... waarom moet ie dan direct uit se groepsapp van je familie? Dat had over een paar weken ook gekund toch? Dat is gewoon jouw reactie op jouw pijn. Hou het bin jezelf en wees eerlijk.

Je kan ook gewoon tegen hem zeggen dat je hem een lul vindt omdat hij tegenover jou deed alsof jullie nog een relatie hadden.
Alle reacties Link kopieren
O en misschien kan je beter een andere toon aannemen... je komt heel erg boos over. Maar eigenlijk ben je heel verdrietig. Misschien kan je het beter vanuit je verdriet benaderen dan om je heen te slaan als een malle en er van alles en nog wat bij te halen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden heb sex meer. Maar verder voelde hij nog gewoon als mijn vriend.
Nu laat hij me ineens zo vallen en ben ik diegene die zich aansteld en voelt hij zich gedegradeerd omdat ik hen nu bestempel als gewoon de vader van mijn dochter.
En aan M had ik altijd al een hekel, en hij tot en week geleden ook.....
Alle reacties Link kopieren
Als eerste: Je hebt een kind. Gedraag je eens even wat volwassener.

Ten tweede: Hij is de vader van je dochter, dus een oom voor al haar nichtjes en neefjes. Hij is dus gewoon een familielid geworden. Had je niet over nagedacht denk ik?

Ten derde: vanwege jullie dochter zul je wel met hem moeten omgaan.
Anders kon je daar zelf nog een keuze in maken. Die keuze heb je niet over je familie, zij mogen omgaan met wie zij willen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 21:58
Wij hadden heb sex meer. Maar verder voelde hij nog gewoon als mijn vriend.
Nu laat hij me ineens zo vallen en ben ik diegene die zich aansteld en voelt hij zich gedegradeerd omdat ik hen nu bestempel als gewoon de vader van mijn dochter.
En aan M had ik altijd al een hekel, en hij tot en week geleden ook.....
Ik denk dat jij je juist gedegradeerd voelt tot alleen nog de moeder van zijn dochter nu er een andere vrouw op nummer 1 staat.
Je moet hem loslaten en als je steeds lullig over haar gaat doen dan staat het overduidelijk jaloers, dat wil je toch niet, hou je hoofd recht en probeer aardig te doen.
TVT
Ik snap het wel. Mijn ex was ook gewoon op sex na hetzelfde als toen we getrouwd waren (al hadden we toen ook al jaren geen seks meer). De nieuwe vriendin bepaalde van alles en ik voelde me ook aan de kant gezet. Het was pijnlijk. Toch reageerde ik veel te emotioneel. Ik was en ben echt niet jaloers. Ik miste gewoon mijn maatje die ineens amper kwam, heel anders gedroeg en alles wat zo fijn liep omgooide. Hou even je gemak. Je situatie is anders, jij wou nog wat en bent wel jaloers. Dat mag he. Maar ga niet alles overboord doen omdat je ego gekrenkt is. Of je krijgt spijt of je word zuur. Huil even lekker uit. Je mag verdriet hebben. Dit is eigenlijk een uitgestelde break. Niet je verdriet met boosheid bevechten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop boosheid, to.
Daar koop je alleen zo weinig voor.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
22-05-2020 19:21
met een muur erom?
jullie kunnen er niet uit?

Corona hé, dan krijg je dat
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Lastig dat je haar niet mag. Kan je daar niks aan doen?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Flower350 schreef:
22-05-2020 18:17
Ze zijn niet eens een week samen en jullie dochter heeft haar al ontmoet?

Ik vind jou ook niet echt leuk overkomen, zelfs kinderachtig.
Sooo, en hoe.. Puberaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk het is ook is maar probeer er boven te staan. Je bent nu boos, kwaad, zoveel emoties en gedachtes. Je snapt het niet, en er was blijkbaar toch meer tussen jullie dan dat is uitgesproken. En je voelt je nu belazerd. Maar echt adem in en adem uit. Laat je niet gek maken! Kies nu voor jezelf en maak keuzes die goed zijn voor jou. Maar zorg niet dat je dochter er de dupe van wordt. Is het echt niet waard!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt een beetje alsof jullie nooit echt uit elkaar zijn gegaan. Klinkt niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 21:58

En aan M had ik altijd al een hekel, en hij tot en week geleden ook.....

Hij niet. Hij zei de waarheid niet omdat hij wist dat er gezeik van zou komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties gelezen.

Ik vind dat jij oud zeer gebruikt.
Jij hebt het techt om het contact te verbreken, maar niet het recht om dit voor je familie te beslissen.
Ik zou het niet accepteren als b.v. een nichtje mij zou opleggen om een familielid (zo voelt dat na 20 jaar) aan de kant te schuiven.
Bovendien is hij, door jullie dochter nog steeds een beetje familie.
Het probleem is dat jij zijn vriendin had willen uitzoeken.
Ze is niet jou type, ze hoeft ook niet mee naar familieaangelegenheden. Maar zet je hier overheen. Hoofd omhoog, bost vooruit.
Je hebt een dochter samen.
Stel je voor dat je ex zich met jou nieuwe partnerkeuze zou bemoeien?
Dat je stapelverliefd bent en hij zegt: maar je mag niet met hem op vakantie.

Is dit de 1e relatie die een van jullie na de scheiding heeft?
Het lijkt mij logisch dat zaken veranderen, anders is het gewoon een relatie zonder sex.

Het wordt tijd dat je zelf verder gaat kijken en hem los laat.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 21:39
En ja ik zou gewoon met mijn ex op vakantie gaan als ik een nieuwe vriend, had als dat al een jaar was afgesproken.
Ik kom mijn beloftes nl na.
En ik had zeker niet mijn nieuwe relatie dat laten beslissen!!!!!

Oh?


Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 18:40
En als ik een nieuwe relatie zou hebben?? dan hangt het er van af wat mijn nieuwe vriend ervan vind
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 19:00
Ja, ik zou voor de vakantie betalen , en nee ik mag niet meer mee want hij wil ineens met haar en ja , daar ben ik pissig om.

Wat gek, in je OP schrijf je toch echt dat je mee mag

''Zij zegt dat ik dan ook wel mee mag''


Het is absoluut niet netjes hoe hij het gebracht heeft (alhoewel ik twijfel aan jouw versie, juist omdat je meermaals tegenstrijdige dingen zegt) maar je lijkt dingen flink te verdraaien, net hoe het jou uitkomt. Dat maakt het gesprek nogal lastig.
Wat een zooitje TO.

Je vriend heeft een pleegkind wiens vader jou heeft misbruikt?
Wanneer is dit gebeurd dan? O_o
Wist je vriend hiervan toen hij pleegouder werd van het kind?

Trek je niks aan van de mensen die roepen dat je jaloers bent, volkomen terecht dat je geen behoefte hebt aan een ex (en zijn nieuwe vlam) aan het kerstdiner. Dat je dat in het verleden wel toeliet omdat hij jou al dan niet aan het lijntje hield en jij daardoor hoop koesterde betekent niet dat jij het nu ook leuk moet vinden dat is echt van de zotte.

Snap niet dat hij zelf niet aanvoelt dat het zwaar ongepast is om zichzelf nu nog in jouw kringen te willen blijven wurmen. Je had dat nooit toe moeten laten na de scheiding, maargoed daar is het nu te laat voor.
Jouw dochter en familie zijn gehecht aan de gang van zaken zoals dat hiervoor was en je riskeert dat zij zich tegen jou gaan keren als je dit blijft volhouden hoe oneerlijk dat ook is tegenover jou. Er zijn meerdere belangen bij gemoeid.

Laat hem het verder lekker zelf uitzoeken met zijn feeks, zou niet slecht over haar gaan spreken ondanks wat ze hem heeft geflik.
Die strijd moet je niet voor hem gaan voeren, want uiteindelijk heeft hij jou dus keihard laten barsten voor haar.

De kans is groot dat zij er zelf ook problemen mee heeft dat hij zijn ex schoonfamilie nog in de kont kruipt en dat ze daar stampij over gaat maken op den duur, als hij echt zo bij haar onder de plak zit denk ik dat hij vroeg of laat wel afdruipt en je familie met rust laat hoor en dan zou ik hem te nimmer meer toelaten.

Voorlopig even familie aangelegenheden mijden waar hij bij is en de tijd nemen om de nieuwe situatie te verwerken en een plekje te geven.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
23-05-2020 09:51
Wat gek, in je OP schrijf je toch echt dat je mee mag

''Zij zegt dat ik dan ook wel mee mag''


Het is absoluut niet netjes hoe hij het gebracht heeft (alhoewel ik twijfel aan jouw versie, juist omdat je meermaals tegenstrijdige dingen zegt) maar je lijkt dingen flink te verdraaien, net hoe het jou uitkomt. Dat maakt het gesprek nogal lastig.
Zij zegt idd dat ik wel mee mag, hij niet . Hij wil gewoon met haar en de kinderen.
Bovendien als ik dus niet samen met haar op vakantie wil, mag ik dus niet mee.
Maar ik ben echt niet van plan om er als vijfde wiel aan de wagen een beetje achteraan te dartelen.
Wat mij het meest steekt is dat hij nu al de vakantie veranderd terwijl ze nog maar een week samen zijn.
Alle reacties Link kopieren
ManInVrouwenWereld schreef:
23-05-2020 07:47
Hij niet. Hij zei de waarheid niet omdat hij wist dat er gezeik van zou komen.
Nee ,hij had haar voor een week geleden al in geen 2 jaar meer gesproken,omdat hij nog steeds boos was om haar uitspraak.
Hij is alleen voor pleegdochter met haar gaan praten, omdat die dus wel contact met haar had en die graag wou dat M op haar verjaardag kwam.
En zo van het ene op het andere moment is hij 100% omgedraaid.
Dus bwvs 13 maart nog pisnijdig op haar, 14 mei ineens straalverliefd.
Euh.....is het dan zo gek dat ik er niks meer van snap??

Ik had de week voordat hij met haar ging dwepen een oude vriend op de koffie.
Ik vond hem aardig, gewoon aardig, niks meer.
Een week later ( niet eens een week, een paar dagen later) begon dit ge-eikel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven