Ben jij nog online op een datingsite na 1 leuke date?

15-07-2018 19:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed de vraag is simpel, zie titel.

En met een leuke date bedoel ik dan dat je gezellig 2 uurtjes wat hebt gedronken, neemt daarna afscheid met een kus o.i.d..
Je bent dus nog niet hotel de botel, maar zou het wel leuk vinden diegene nog een keer te ontmoeten.

Een 'Ja, ik ben daarna nog gewoon online' kan zijn omdat je toch nog geen relatie hebt. Misschien is de tweede date ook wel niets en laat je iemand anders lopen waar je contact mee had op die site.

Een 'nee, ik ben daarna niet meer online' kan zijn dat je het niet vind kunnen. De ander zal er achter komen en dat niet kunnen waarderen. Ik concentreer mij op 1 persoon tegelijk.

Ben jij nog online op een datingsite na 1 leuke date?

Totaal aantal stemmen: 50

Ja (80%)
Nee (20%)
Alle reacties Link kopieren
Oké,
Maar dat ben jij. Na 1 date is het moeilijk te zeggen wat je voor iemand voelt. Er zijn mensen die vaak nog meerdere dates met anderen hebben. Respecteer dat. Kun je dat niet verkroppen, prima. Zoek dan verder. Maar leg een ander niet jouw eigen normen en waarde op.
Alle reacties Link kopieren
Iemand met wie je een gezellig uurtje hebt op een terras met een biertje in de zon, is gewoon een kennis. Leuk kennis te maken en misschien nog een keer, meer niet. En dat afscheid nemen met een kus zegt me niks (tenzij je hevig hebt staan tongen in de wc ofzo), want jan en alleman neemt tegenwoordig afscheid met een kus.

En ik zou niet weten waarom ik voor een kennis met wie ik wat heb gedronken, opeens alle andere (nieuwe) vriendschappen zou moeten afkappen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
15-07-2018 19:49
Iemand met wie je een gezellig uurtje hebt op een terras met een biertje in de zon, is gewoon een kennis. Leuk kennis te maken en misschien nog een keer, meer niet. En dat afscheid nemen met een kus zegt me niks (tenzij je hevig hebt staan tongen in de wc ofzo), want jan en alleman neemt tegenwoordig afscheid met een kus.

En ik zou niet weten waarom ik voor een kennis met wie ik wat heb gedronken, opeens alle andere (nieuwe) vriendschappen zou moeten afkappen.
Ben het met je eens. Na 1 drankje kan je best een beetje kriebels voelen voor iemand maar je kent iemand natuurlijk nog helemaal niet.

Toen ik zelf nog regelmatige op date ging via een datingsite had ik vaak meerdere contacten tegelijkertijd. Na een paar dates weet je meestal wel of iemand leuk genoeg is om exclusief mee te gaan daten, en dan is het vroeg genoeg om de rest op een laag pitje te zetten.
Nee, ik ga niet offline na één leuke date. Daarvoor moet ik echt wel een beetje het gevoel hebben dat het ergens naartoe gaat. Dat weet je niet na één date.

Ik heb er dus ook geen problemen mee als de ander ook nog lekker doordate.
Alle reacties Link kopieren
Je kan gewoon doordaten met anderen. Zelf zou ik geen seks met diverse mannen hebben maar anderen vinden seks no big deal. Iedereen is weer verschillend daarin maar ik zou alleen maar een man kiezen die ongeveer dezelfde moraal heeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zelfs al vind je iemand heel erg leuk, dan toch blijven zoeken.
Je moet nooit op één paard wedden.
Alle reacties Link kopieren
Over drie weken in de Viva: "Date jij online met meerdere mannen tegelijk?"

"Viva onthult schokkende resultaten van onderzoek"

(6)
Alle reacties Link kopieren
Als ik leuk contact heb via een datingsite en ik heb het gevoel dat het eventueel wat kan worden, dan ga ik op date en dan zie ik wel wat er gebeurt.
Ik zou niet direct mijn profiel verwijderen na 1 date maar ik ga niet met jan en alleman lopen daten tegelijkertijd. Bovendien ga ik ook pas op date als ik denk dat het iets wordt.
Als dat niet zo is, dan noem ik het geen date en dan kun je gerust met een ander daten. Vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
15-07-2018 19:49
Iemand met wie je een gezellig uurtje hebt op een terras met een biertje in de zon, is gewoon een kennis. Leuk kennis te maken en misschien nog een keer, meer niet. En dat afscheid nemen met een kus zegt me niks (tenzij je hevig hebt staan tongen in de wc ofzo), want jan en alleman neemt tegenwoordig afscheid met een kus.

En ik zou niet weten waarom ik voor een kennis met wie ik wat heb gedronken, opeens alle andere (nieuwe) vriendschappen zou moeten afkappen.
Het gaat om daten, niet om vriendschappen.
...
Voor mij is het nu een hypothetische vraag, maar ik vind zelf 1 date nog te kort om iets van iemand te vinden en aangezien ik daar dan ook niet gelijk seks mee wil, kan ik me voorstellen dat ik daarnaast nog meer 1e dates zou hebben.

Niet te veel tegelijkertijd, want dan wordt het onoverzichtelijk en bovendien zijn er imo ook niet zoveel 45+ leuke mannen online.

Na een paar dates, maar nog steeds vóór de seks zou ik mijn keuze maken en dan exclusief met 1 persoon verder daten (als hij dat ook wil).
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
15-07-2018 21:18
Voor mij is het nu een hypothetische vraag, maar ik vind zelf 1 date nog te kort om iets van iemand te vinden en aangezien ik daar dan ook niet gelijk seks mee wil, kan ik me voorstellen dat ik daarnaast nog meer 1e dates zou hebben.

Niet te veel tegelijkertijd, want dan wordt het onoverzichtelijk en bovendien zijn er imo ook niet zoveel 45+ leuke mannen online.

Na een paar dates, maar nog steeds vóór de seks zou ik mijn keuze maken en dan exclusief met 1 persoon verder daten (als hij dat ook wil).
Hier wel hoor.
Ik date er één tegelijk. Niet uit principe hoor, maar kost me anders veel teveel tijd en energie. Ben niet eenzaam en niet wanhopig, dus heb geen haast.
Niet na 1 date want meestal heb je dan nog meerdere leuke contacten.
Wel na 2 of 3 leuke dates. Dan wil ik me daarop concentreren en zien hoe het verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
15-07-2018 21:29
Ik date er één tegelijk. Niet uit principe hoor, maar kost me anders veel teveel tijd en energie. Ben niet eenzaam en niet wanhopig, dus heb geen haast.
Dit. Ik heb dus echt geen tijd om met meerdere mannen te gaan appen. Heb wel wat beters te doen.
Ik ga toch niet met 4 of 5 kerels zitten appen? Moet ik ook nog haan bijhouden tegen wie ik wat zeg. Als de date tegenvalt, dan kijk ik wel weer verder.
...
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
15-07-2018 20:29
Ben het met je eens. Na 1 drankje kan je best een beetje kriebels voelen voor iemand maar je kent iemand natuurlijk nog helemaal niet.

Toen ik zelf nog regelmatige op date ging via een datingsite had ik vaak meerdere contacten tegelijkertijd. Na een paar dates weet je meestal wel of iemand leuk genoeg is om exclusief mee te gaan daten, en dan is het vroeg genoeg om de rest op een laag pitje te zetten.

Precies. Je hebt een paar uurtjes lekker in de zon op een terrasje gezeten, drankje erbij, leven is leuk, en op het moment van afscheid, na 3 wijntjes ziet het er allemaal OK uit. Maar dan kom je thuis, en bedenkt dan opeens dat, OK, hij zag er aardig uit, maar... zijn enige hobbies zijn zijn auto (wat jou geen bal interesseert) en voetbal (waar je nog minder om geeft) en verder hadden jullie eigenlijk niks gemeen. En tuurlijk heb je hem een zoen gegeven bij het afscheid, maar echt, nog een middag op een terras gaan moeten luisteren naar de tuning van zijn 3e-hands BMW of het WK? Laat staan de rest van je leven. Nou, dan kan het zomaar gebeuren dat je denkt "leuk voor een keer, het was een gezellige middag, maar ik kijk nog even verder"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
15-07-2018 19:49
Iemand met wie je een gezellig uurtje hebt op een terras met een biertje in de zon, is gewoon een kennis. Leuk kennis te maken en misschien nog een keer, meer niet. En dat afscheid nemen met een kus zegt me niks (tenzij je hevig hebt staan tongen in de wc ofzo), want jan en alleman neemt tegenwoordig afscheid met een kus.

En ik zou niet weten waarom ik voor een kennis met wie ik wat heb gedronken, opeens alle andere (nieuwe) vriendschappen zou moeten afkappen.
Dan is het geen date. Overigens heb ik vrienden genoeg, daar heb je toch geen dating site of Tinder voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
ooit eens op tinder gezeten nooit geen match gehad ben waarschijnlijk te lelijk :hihi: :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven