Beste vriend van vriend haat mij

13-11-2018 21:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2018 20:59
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
99.68% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
En weer een OP meltdown
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
14-11-2018 19:45
En weer een OP meltdown
Je verwacht het niet....
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
13-11-2018 21:50
Dat bitch meende ik niet, dat was per ongeluk tijdens slaap internetten. 't enige wat ik me kan bedenken is dat ik wellicht op een Gothic lijk. Draag ook zwarte eye liner want dat maakt je ouder heb ik gelezen.
Omg yesss je bent terug!! We were waiting for you😍🙄😏
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
14-11-2018 09:49
iemand die zich binnen no time een ander personage aanmeet
wat jij doet
is niet volwassen

wel fijn dat je in je OP hier zegt dat je inderdaad al genoeg problemen hebt
heb je daar inmiddels al hulp voor


voor de rest weet je zeker dat dit je vriendje is ?


ik denk dat die beste vriend van je nieuwe vriend door heeft wat voor vlees er in de kuip zit
en wilt die daarom jou weghebben
Nee, het is uit sinds gisteren. Op naar de volgende die wél initiatief toont. :-?
(hij toonde dus geen initiatief, dan houd het voor mij op)
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben serieus depressed ah worden. 't lijkt wel of ik steeds dezelfde jongens tegen kom. Ik kom maar niet in aanraking met ander soort jongens. Ik trek dit echt niet meer. Dit gaat al jaren zo. Mijn wereld is wel erg klein zo
.
-vanille- schreef:
15-11-2018 21:21
Ik ben serieus depressed ah worden. 't lijkt wel of ik steeds dezelfde jongens tegen kom. Ik kom maar niet in aanraking met ander soort jongens. Ik trek dit echt niet meer. Dit gaat al jaren zo. Mijn wereld is wel erg klein zo
Probeer je je geluk uit relaties te halen?
Vanille misschien eens overstappen op vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Je bent 24, toch? Dus dat het al járen zo gaat, valt dan ook wel mee. Je bent nog super jong. Je hebt nog jaren te gaan. Probeer van dit soort vervelende ervaringen te leren.
En overstappen op vrouwen? Tja, ik krijg dat "advies" ook wel eens. Maar geaardheid is nu eenmaal niet iets als eens een ander smaakje proberen.
.
-vanille- schreef:
15-11-2018 21:21
Ik ben serieus depressed ah worden. 't lijkt wel of ik steeds dezelfde jongens tegen kom. Ik kom maar niet in aanraking met ander soort jongens. Ik trek dit echt niet meer. Dit gaat al jaren zo. Mijn wereld is wel erg klein zo
Stel je niet aan.
Ga eens wat anders met je leven doen dan proberen jongens binnen te harken.
Better_Sweet schreef:
15-11-2018 23:21
Je bent 24, toch? Dus dat het al járen zo gaat, valt dan ook wel mee. Je bent nog super jong. Je hebt nog jaren te gaan. Probeer van dit soort vervelende ervaringen te leren.
En overstappen op vrouwen? Tja, ik krijg dat "advies" ook wel eens. Maar geaardheid is nu eenmaal niet iets als eens een ander smaakje proberen.
neem TO vooral niet te serieus :devil:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven