Bi in een hetero relatie

15-02-2020 11:09 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik zit in een goede relatie en ben erg gelukkig met mijn man en gezin.
Een half geleden kreeg ik gevoelens voor een vrouw, weg verwarrend maar dit was goed te bespreken met mijn man.
Hij heeft me enige tijd geleden aangemoedigd om uit te zoeken of het alleen bi curieus is of toch wel echt bi seksueel.
Na een tijdje chatten etc op een datingsite een eerste date gehad en dit klikte ver boven verwachting. We zijn nu een tijdje verder en mijn man is hier oké mee. Onze relatie is alleen maar sterker geworden en loopt ook geen gevaar.
Ik worstel nu alleen erg met hoe nu verder.
Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?
Alle reacties Link kopieren
Zou hij ook zo gereageerd hebben als t een man was?
zou jij ook zo reageren als hij gevoelens krijgt voor een andere vrouw?
Westerpaviljoen schreef:
15-02-2020 12:49
Zou hij ook zo gereageerd hebben als t een man was?
Nee want waarschijnlijk ziet hij een andere man meer als concurrent, deze andere vrouw niet.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
15-02-2020 12:49
Zou hij ook zo gereageerd hebben als t een man was?
Nee, maar wat ik al heb, hoef ik ook niet ergens anders te zoeken...
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-02-2020 12:50
zou jij ook zo reageren als hij gevoelens krijgt voor een andere vrouw?
Vergelijking zou dan moeten zijn als hij gevoelens voor een man zou hebben. En daar heb ik geen problemen mee.
femmez schreef:
15-02-2020 13:02
Nee, maar wat ik al heb, hoef ik ook niet ergens anders te zoeken...
dus als je man liever een vrouw neukt met enorme jetsers dan moet je dat maar goedkeuren als je zelf cup a hebt. Want dit kan hij niet bij jou krijgen.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 13:08
0.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bourbonice schreef:
15-02-2020 12:59
Nee want waarschijnlijk ziet hij een andere man meer als concurrent, deze andere vrouw niet.
Idd, hij weet dat ik niet bij hem weg ga. Zij weet dat ook, ze heeft zelf ook een mannelijke partner die het geen probleem vindt.
Ik ben alleen benieuwd naar ervaringen van mensen in deze situatie, hoe ga je verder...
Zij wist dat ze bi is, haar omgeving ook. Voor ons is dit nieuw.
ik vind het verwend gedrag. Je hebt een relatie met B. maar een relatie met B betekent automatisch dat je geen relatie hebt met C, A, G D en de rest van het alfabet. Dus hoezo klaag je dat je bij C kan krijgen dat je bij B niet vindt?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-02-2020 13:05
dus als je man liever een vrouw neukt met enorme jetsers dan moet je dat maar goedkeuren als je zelf cup a hebt. Want dit kan hij niet bij jou krijgen.
Hij hoeft helemaal niets goed te keuren. Hij heeft zelf voorgesteld om hier iets mee te doen. Hij weet ook dat ik niets doe als hij er toch moeite mee heeft. Zijn beide vrij open minded en alles is bespreekbaar.
Alle reacties Link kopieren
femmez schreef:
15-02-2020 13:02
Nee, maar wat ik al heb, hoef ik ook niet ergens anders te zoeken...

Ik snap dat echt niet hoor. Dus je hebt een relatie met een exemplaar van het mannelijk geslacht, en nu ook met één van het vrouwelijk geslacht.
Zelf ben ik biseksueel en zit in een relatie met een man en ik mis niets; het gaat mij om de liefde voor en van deze persoon, en dat is nu toevallig een man.

In feite heb je nu een open relatie, zoals jij dat beschrijft. Dat moet je maar kunnen.
nounou
femmez schreef:
15-02-2020 13:14
Hij hoeft helemaal niets goed te keuren. Hij heeft zelf voorgesteld om hier iets mee te doen. Hij weet ook dat ik niets doe als hij er toch moeite mee heeft. Zijn beide vrij open minded en alles is bespreekbaar.
dat hij het heeft voorgesteld wil niet zeggen dat je het dan ook maar moet doen he?
Zazamaenade schreef:
15-02-2020 13:15
Ik snap dat echt niet hoor. Dus je hebt een relatie met een exemplaar van het mannelijk geslacht, en nu ook met één van het vrouwelijk geslacht.
Zelf ben ik biseksueel en zit in een relatie met een man en ik mis niets; het gaat mij om de liefde voor en van deze persoon, en dat is nu toevallig een man.

In feite heb je nu een open relatie, zoals jij dat beschrijft. Dat moet je maar kunnen.
is vaak ook het begin van het einde
Waar worstel je nu precies mee dan?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-02-2020 13:10
ik vind het verwend gedrag. Je hebt een relatie met B. maar een relatie met B betekent automatisch dat je geen relatie hebt met C, A, G D en de rest van het alfabet. Dus hoezo klaag je dat je bij C kan krijgen dat je bij B niet vindt?
Ik klaag helemaal niet, in tegendeel. Hij klaagt ook niet, zij klaagt niet en haar partner niet.
Normen en waarden zijn voor iedereen verschillend. Zolang je open, eerlijk en respectvol blijft en op dezelfde lijn zit, zie ik geen problemen.
Alle reacties Link kopieren
femmez schreef:
15-02-2020 13:18
Ik klaag helemaal niet, in tegendeel. Hij klaagt ook niet, zij klaagt niet en haar partner niet.
Normen en waarden zijn voor iedereen verschillend. Zolang je open, eerlijk en respectvol blijft en op dezelfde lijn zit, zie ik geen problemen.

Wat is je 'worsteling' dan?
nounou
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-02-2020 13:16
is vaak ook het begin van het einde

Ja, het 'ik mis iets'.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
15-02-2020 13:18
Waar worstel je nu precies mee dan?
Haar omgeving weet dat ze bi is, weten ook van mij af. Bij mij is dit nog niet zo. Ik twijfel of ik dit en met wie ik dit wil delen.
Bovenstaande reacties geven al weer dat niet iedereen evenveel begrip zal hebben.
Er wordt een probleem gecreëerd wat er niet is.
Alle reacties Link kopieren
Gevoelens zijn gevoelens, ongeacht het geslacht van de persoon. Ik denk dat je man dat nog niet door heeft.
meaki schreef:
15-02-2020 13:23
Gevoelens zijn gevoelens, ongeacht het geslacht van de persoon. Ik denk dat je man dat nog niet door heeft.
Ja dit
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
15-02-2020 13:22
Ja, het 'ik mis iets'.
Ik mis niets, zoals het nu gaat, is het een fijne aanvulling. Eigen staat daar boven en is ook niet vergelijkbaar.
Waar worstel je dan mee als het voor iedereen zo normaal is als je zelf zegt?
Alle reacties Link kopieren
meaki schreef:
15-02-2020 13:23
Gevoelens zijn gevoelens, ongeacht het geslacht van de persoon. Ik denk dat je man dat nog niet door heeft.
Jahoor, hij weet wat ik van haar vind, ziet hoe ik naar haar kijk. Dat weet hij heel goed. Dat wil niet zeggen dat mijn gevoelens voor hem weg zijn. Hij kent mij ook lang genoeg om te weten dat ik erg open en eerlijk ben. Hij weet ook hoe gek ik op hem ben. Zodra hij aangeeft dat het teveel of moeilijk wordt dan is het ook over.
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
15-02-2020 13:28
Waar worstel je dan mee als het voor iedereen zo normaal is als je zelf zegt?
In hoeverre ik dit ga delen met mijn omgeving. De reacties hier spreken voor zich lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
femmez schreef:
15-02-2020 13:22
Haar omgeving weet dat ze bi is, weten ook van mij af. Bij mij is dit nog niet zo. Ik twijfel of ik dit en met wie ik dit wil delen.
Bovenstaande reacties geven al weer dat niet iedereen evenveel begrip zal hebben.
Er wordt een probleem gecreëerd wat er niet is.
Dat gaat niet over het bi-zijn hoor, dat gaat over het polyamoureuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven