bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?

19-04-2008 01:19 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 10:51:

1. de ware bestaat niet, echt niet.

Nu ben ik even héél hard van mijn stoel gedonderd! Niet? Die bestaat niet???

Nee, ik geef je hierin helemaal gelijk, vooral in het feit dat er wél leuke mannen bestaan, waarmee je een prettige relatie kunt opbouwen.

Keuteltje, je zegt na deze post dat je niet gemaakt bent om alleen te zijn. Ik denk dat je bedoelt dat je het niet gewent bent om alleen te zijn.

Er is al een tip gegeven, om eerst je eigen leven leuk te maken. Geloof me, dat kan!

Dat je een kinderwens hebt maakt het niet eenvoudiger, maar in het leven werkt het niet als je ergens een man oppikt en daar kindjes mee maakt, púúr om niet alleen te zijn.

Natuurlijk wil je eigenlijk een geweldige relatie met een geweldige vent. Geweldige kindjes die spelen op dat geweldige kleed in dat geweldige huis. Maar hoe ongelukkig zul je je voelen, als je niet eens alleen met jezelf kunt leven!

Ik ben bijna 31, en hartstikke single. Het is heerlijk moet ik zeggen. Niet iedereen rond de 30 is gesetteld. Juist rond die leeftijd lopen heel veel relaties mis, omdat (maar dat is mijn bescheiden mening) veel mensen tussen de 20 en 30 volop in ontwikkeling zijn, en niet alle relaties daartegen bestand zijn.

En die vriendinnen van je, die kun je toch uitleggen hoe je dit ziet? Dat je graag eens naar de sauna of zonnebank wilt en vragen of ze met je meegaan, omdat het je zo gezellig lijkt. Echte vriendinnen doen dat vast.

Probeer echt eens om eerst een tijd lekker alleen te zijn, ipv zielig alleen. Je bent zo zielig als je jezelf laat zijn, en zo gelukkig als waar je zelf voor kiest. En in die tijd ontdek je hoe je bent, wat je wilt en waarom je relaties steeds stuklopen. Misschien wil je te graag, maar een man kan jou niet gelukkig maken. Dat moet je zelf doen, ze kunnen het alleen maar net een beetje leuker maken.
Keuteltje, volgens mij maakt noammeke een goed punt! Lees haar post van 10.51 uur maar een paar keer goed door. Je mist een man, niet perse de man met wie het net uit is...

Volgens mij moet je eerst leren dat je het in je eentje ook erg leuk kunt hebben (Ja, dat kan echt geloof me!!). En dan, op een onverwacht moment, als jij lekker je ding aan het doen bent, kom je vast een leuke man tegen.
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:02:

en ik altijd maar denken dat ik de ware man was / ben, en nu lees ik hier dat de ware man niet bestaand??!!!

ik word gekwas je dat nog niet dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ rosanna,..................goedemorgen..
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:02:

en ik altijd maar denken dat ik de ware man was / ben, en nu lees ik hier dat de ware man niet bestaand??!!!

ik word gekProblem solved, we hebben m al gevonden! Succes, en ik wens jullie heeeeel veel mooie kindjes toe!
Nou, ik vind het wel op zich 'natuulijk' dat we, als soort zeg maar, een partner willen.

Maar ja, ik denk altijd maar zo: straks kom ik pas over 10 jaar een leuke man tegen. Wat moet ik dan tot die tijd doen. Mezelf zielig zitten vinden? Het maar aanleggen met de eerste de beste die in beeld komt? Ik dacht het niet, ik ga gewoon lekker door met de dingen die ik doe en leef mijn eigen leven.

Ik zal hier geen 'lekker single' verhaal ophangen, want als ik mocht kiezen had ik ook een leuke vriend. Maar ik zie ook wel de voordelen. Ik ben de afgelopen twee jaar alleen geweest (op scharrels na) en heb mezelf erg goed leren kennen. weet niet of dat was gebeurt als ik nog bij mijn vriend was geweest.

Dus keuteltje, wanhoop niet, maar probeer er ook een beetje van te genieten.
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:07:

@ rosanna,..................goedemorgen.. @datmeenjenietje.......ook goedemorgen.....
quote:sleepybeauty schreef op 19 april 2008 @ 11:08:

[...]

Problem solved, we hebben m al gevonden! Succes, en ik wens jullie heeeeel veel mooie kindjes toe!

hee grapjas, ik ben de ware man in het algemeen he.

en kindjes maken ga ik nog even mee wachten.
Keutel ik zou toch echt een googlecursus overwegen hoor.

Opnieuw heb ik jouw probleem in 2 seconden weten te googelen!

Tadaaaaaaaa

arme keutel, ze zocht steun en vond het niet bepaald.

keutel; volgens mij heb je een paar leuke (single?) vriendinnen nodig, die bankhangers met man en kids waar jij het over hebt, denken allemaal zoals jij: "ik ben godzijdank binnen, want alleen ben ik niemand." Over 5 jaar, als jij lekker zelfstandig bent, ligt er een van die meiden in scheiding en moet zij nog doen wat jij nu gaat doen. en dan is zij "al" 36. (dat is pas het einde van de wereld :-) )

mijn vrienden die met kids en relatie zijn, zijn godlof ook eerst alleen geweest.....

*voelt zich opeens heerlijk zelfstandig*

@datmeenjeniet: therethere, je kunt natuurlijk wel de Ene zijn
[quote]noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:16:

Over 5 jaar, als jij lekker zelfstandig bent, ligt er een van die meiden in scheiding en moet zij nog doen wat jij nu gaat doen. en dan is zij "al" 36. (dat is pas het einde van de wereld :-) )

ik ben 36 en nog alleen en geen kindjes
keutel...je relatie is pas net uit, gezien je andere topics over huizen kopen enzo....kom daar eens eerst even overheen voordat je jezelf de put in praat zeg!

*klopt zichzelf op haar rug uit pure trots om deze serieuze reactie*
PS: er liggen natuurlijk 5 dikke plakken ironie op de uiting: "36, dat is pas het einde van de wereld".

(niet dat ik jullie forummers ironischtechnischgewijs onderschat, maar ik ben hier ook nog maar net... )
Ik zie net dat je dit topic gisternacht hebt geopend. Mijn ervaring is dat ik mezelf soms 's avonds wel zielig vind, maar 's morgens al lang niet meer .

Tenminste als ik uit de kroeg in mijn eentje naar huis loop op vrijdagavond, dan denk ik ook wel es: Goh, ik ben nog steeds alleen, niemand vind me leuk...etc. De volgende ochtend is het dan weer helemaal anders. Ik hoop dat het voor jou ook geld.

Wat noammeke ook zegt: misschien moet je wat andere vriendinnen en kennissen maken. Niet dat je je oude hoeft weg te doen natuurlijk. Maar nu lijkt het alsof trouwens en kinderen krijgen helemaal je van het is, omdat het zoveel om je heen gebeurt.
quote:tangerine schreef op 19 april 2008 @ 11:00:

Wat sneu, een 'ik ben niet gemáákt om alleen te zijn'. 'Ik wil gewoon graag kids en samenwonen met een man'. Hell, heeft niemand je geleerd dat je je levensgeluk als eerste uit JEZELF moet halen?

Jij bent de enige die je altijd meeneemt in je leven, waar je ook gaat en staat. Je kunt jezelf dus op zijn mínst leuk gezelschap gaan vinden.das nie altijd waar, want soms vergeet ik mezelf weleens, of hol ik mezelf voorbij...
quote:[message=1286909,noline]noammeke schreef op 19 april

Over 5 jaar, als jij lekker zelfstandig bent, ligt er een van die meiden in scheiding en moet zij nog doen wat jij nu gaat doen. en dan is zij "al" 36. (dat is pas het einde van de wereld :-) )

Ha! In derdaad, ik denk ook wel eens, een van de heerllijke dingen van single zijn is dat je geen relatiecrisis over de verbouwing van de badkamer hebt of zo...
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:21:

PS: er liggen natuurlijk 5 dikke plakken ironie op de uiting: "36, dat is pas het einde van de wereld".

(niet dat ik jullie forummers ironischtechnischgewijs onderschat, maar ik ben hier ook nog maar net... )ja, en bedankt he! Mij eerst helemaal kwetsen en verdriet doen enzo en dan komen met dat het ironisch bedoeld is!
Ga leuke dingen ondernemen, als het niet met vriendinnen kan, kijk eens op deze site www.nieuwemensenlerenkennen.nl

Gewoon leuke dingen met veel verschillende mensen, en wie weet loop je tegen iemand op.

(Google is mijn beste vriend)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben bang dat dat getuigt van een ernstige psychische ziekte, datmeenjeniet. normále mensen nemen altijd zichzelf mee, waar ze ook gaan of staan.
@ noammeke.....................pas op he, ;)
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:21:

Pfieieuwww!!! gelukkig!!

Maarre...wat als je al 37 bent en geen partner en/of kinderen hebt??

*bereidt zich vast voor op het naderende einde van de wereld*

Keutel, ik hoop dat je lekker hebt geslapen vannacht en dat je je beter voelt. Geef jezelf een schop onder je kont en zoek een hobby! Forummen bijvoorbeeld!
quote:tangerine schreef op 19 april 2008 @ 11:26:

Ik ben bang dat dat getuigt van een ernstige psychische ziekte, datmeenjeniet. normále mensen nemen altijd zichzelf mee, waar ze ook gaan of staan.dankuwel,.............maar ik ben het levende bewijs dat ik mezelf regelmatig voorbij hol..............dan laat ik mezelf toch achter.......of zie ik dat nou verkeerd.
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:29:

[...]

dankuwel,.............maar ik ben het levende bewijs dat ik mezelf regelmatig voorbij hol..............dan laat ik mezelf toch achter.......of zie ik dat nou verkeerd. maar je rent jezelf dan toch wel achterna hoop ik, anders raak je jezelf idd kwijt! Wel goede lichaamsbeweging trouwens
Ildiko, ik geef jou hetzelfde advies: neem 2 honden, er is geen hoop meer op een man.
@ Rosanna: vrede....?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven