bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?

19-04-2008 01:19 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
@tangerine ik heb al een kat, dus die 2 honden dat gaat niet meer lukken. En nu?
rosanna08 wijzigde dit bericht op 19-04-2008 11:35
Reden: naam verkeerd getypt
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
die kat wil heus wel 2 hondjes als vriendjes hoor
nee ben ik al lang geleden mee gestopt rosanna, en vrienden om me heen trouwen allemaal enzo, en die raak je dan kwijt, maar soms denk ik dan weer weleens raak ik mezelf niet kwijt??

Boudewijn de groot zong het al
@djo, nee helaas mijn kat niet
*ziet keuteltje voor zich: ergens in Reetveerdegem met laptop bij moeders op de bank in totale cultuurshock*
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:36:

nee ben ik al lang geleden mee gestopt rosanna, en vrienden om me heen trouwen allemaal enzo, en die raak je dan kwijt, maar soms denk ik dan weer weleens raak ik mezelf niet kwijt??

Boudewijn de groot zong het al

nou dan is TO misschien wel iets voor jou!

en je bent wel erg filosofisch op de vroege morgen hoor!
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:38:

*ziet keuteltje voor zich: ergens in Reetveerdegem met laptop bij moeders op de bank in totale cultuurshock*hihihi
@ Rosanna kom ik nou zo wanhopig over of zo, dat ik maar aan die keutel moet worden gekoppeld. ophouden nu allemaal
quote:keuteltje schreef op 19 april 2008 @ 10:55:

jawel, maar ik hield wel echt van hem...

en gaat niet over komende30 jaar.. mara ik wil gewoon graag kids en samenwonen met een man...

ik ben niet gemaakt om alleen te zijn...

met wie breng ik de vakanties door? met wie kan ik op zondag bank-hangen?al mijn vriendinnen doen dit met hun kerel...

Keutel je zult eerst eens moeten leren om alleen te zijn.

Gezien alle topics die je geopend hebt hier op het forum ben je ontzettend onzeker..

Ga daar eerst eens iets aan doen.

Een man heeft geen trek in een vrouw die als een blok aan zijn been hangt,niks zelf kan bedenken en als een kleuter van 4 een oppas nodig heeft om zich te vermaken..
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:43:

@ Rosanna kom ik nou zo wanhopig over of zo, dat ik maar aan die keutel moet worden gekoppeld. ophouden nu allemaalhapperdehap, nog niet ontbeten?
quote:rosanna08 schreef op 19 april 2008 @ 11:45:

[...]

happerdehap, nog niet ontbeten? ja dat wel..........maar mijn huishoudster heeft de verkeerde koffie voor mij gekocht, en daar kan ik zo verdrietig van worden
@datmeenjeniet: beter één keutel op de bank dan tien in je bed

*wordt flauw en melig en moet eigenlijk aan de schoonmaak*
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:50:

@datmeenjeniet: beter één keutel op de bank dan tien in je bed

*wordt flauw en melig en moet eigenlijk aan de schoonmaak*ik ook, maar heb geen zin
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 11:36:

en vrienden om me heen trouwen allemaal enzo, en die raak je dan kwijt

Huhhhh!! Van welk deel van de planeet kom jij?

@Tang....Sjips... heb ik het wéér helemaal verkeerd gedaan! Heb net drie katten opgehaald bij het asiel....'K denk dat het ècht nooit meer goedkomt met mij!

@datmeenjeniet...als ik de verkeerde koffie zou hebben, zou ik inderdaad ook willen dat iedereen ophoudt! Gelijk heb je!
pruttel, draai, uitstel
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:54:

pruttel, draai, uitstel doe gezellig met je mee
quote:noammeke schreef op 19 april 2008 @ 11:50:

@datmeenjeniet: beter één keutel op de bank dan tien in je bed*wordt flauw en melig en moet eigenlijk aan de schoonmaak* dat vind ik hele goeie. Maar een keutel op de bank, en ga ik toch ernstig vermoeden dat er ergens een muis zit
Keutel mist waarschijnlijk de man in haar leven waaraan ze vragen kan stellen over:

cakejes, laarzen, tickets, makelaars, kapsels, nachtkastjes, theaterkaartjes, unoxsoep, eyeliner, hypotheekrente, makelaars, vleesgerechten van super de boer, zwanger worden, visrecepten, kinderdagverblijven, rode pepertjes, maastricht, snoeppot, Marokko, porseleinen vaas, mantels, vakanties boeken, rimpels, sudderpannen, Indonesische eten, haar blonderen, M.Hazan, reunies, bijenkorf creditcard, uitgroei, leeslampjes, sauna-aanbiedingen, Apeldoorn, outback jack, peper- en zoutmolen, beta-blokkers, Vichy producten, maillots, oude AH-rookworsten etc…(en nog veel en veeeeel meer)…..
M.Hazan????
Oh, dit is weer één van die topics waarin keuteltje's leeftijd op miraculeuze wijze net wat anders is dan in andere topics.

Het komt allemaal wel goed. Want wees nou eerlijk; een topic openen met de titel: 'bijna 29 en geen man in beeld' is toch wel een beetje voorbarig als je relatie net uit is?

En het feit dat je zó graag wilt samenwonen en niet alleen wil zijn, zou iets moeten zijn om eens even goed over na te denken...
Mijn God, Djo.... hou eens op met dat met dat uitstelgedrag Vort, aan de slag!
@datmeenjeniet...als ik de verkeerde koffie zou hebben, zou ik inderdaad ook willen dat iedereen ophoudt! Gelijk heb je!

neeeven zonder dollen dat is echt balen...........kom ik uit bed, verheug me op een heerlijke bak koffie......is het van die smerige mokka koffie die ik eigenlijk helemaal niet lust.

echt...........moet ik echt even herstellen van zoiets. en die mus werkt al bijna twee jaar bij mij......aaargghhh

sorry moets ik even kwijt........sorry keutel van topic.
quote:Spinster schreef op 19 april 2008 @ 12:00:

Mijn God, Djo.... hou eens op met dat met dat uitstelgedrag Vort, aan de slag!Valt het echt zo erg op dat ik last heb van sog?
quote:yoyo2 schreef op 19 april 2008 @ 11:57:

Keutel mist waarschijnlijk de man in haar leven waaraan ze vragen kan stellen over:

cakejes, laarzen, tickets, makelaars, kapsels, nachtkastjes, theaterkaartjes, unoxsoep, eyeliner, hypotheekrente, makelaars, vleesgerechten van super de boer, zwanger worden, visrecepten, kinderdagverblijven, rode pepertjes, maastricht, snoeppot, Marokko, porseleinen vaas, mantels, vakanties boeken, rimpels, sudderpannen, Indonesische eten, haar blonderen, M.Hazan, reunies, bijenkorf creditcard, uitgroei, leeslampjes, sauna-aanbiedingen, Apeldoorn, outback jack, peper- en zoutmolen, beta-blokkers, Vichy producten, maillots, oude AH-rookworsten etc…(en nog veel en veeeeel meer)…..

Nou vorig jaar had ze nog een kerel en had ze van juni tot en met december iets van 68 topics geopend dus het probleem is denk groter dan alleen geen man hebben.

Ps, Djo, je hebt wel een olifantengeheugen met al je voorbeelden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zou keuteltje een ban hebben op google?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven