bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?

19-04-2008 01:19 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
quote:goldfish schreef op 19 april 2008 @ 01:57:

Lief keuteltje,

ik erken je probleem maar zoals je zelf weet je ook wel dat aan elk keuteltje een luchtje hangt....

afz. poepjeHAHAHA!! En wat hangt er aan elk poepje?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 19 april 2008 @ 12:09:

HAHAHA!! En wat hangt er aan elk poepje?

ehm.. ditte

Ik vraag mij eigenlijk wel af hoe keuteltje dat op haar werk doet.

Een advocate die niet kan googlen en niks zelf kan verzinnen dat is toch raar?

Of zou keuteltje net als over haar leeftijd ook over haar baan liegen?
Keutel, dit bedoelt men met google-en:

http://www.viva.nl/2008/04/18/gezocht-h ... te-sperma/

(Voor als je nog met droge ogen meeleest)
ja hallo riep iemand mij,...moet ik optreden als de perfecte sperma donor???????
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 12:27:

ja hallo riep iemand mij,...moet ik optreden als de perfecte sperma donor???????gelukkig heeft ie helemaal geen eigendunk....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:superstar_2 schreef op 19 april 2008 @ 12:22:

Ik vraag mij eigenlijk wel af hoe keuteltje dat op haar werk doet.

Een advocate die niet kan googlen en niks zelf kan verzinnen dat is toch raar?

Of zou keuteltje net als over haar leeftijd ook over haar baan liegen?Ja ze heeft een keer bekent dat ze niet meer als advocate werkt, nu in de gezondheidszorg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb jij hem soms geprobeerd te veranderen of kon hij zijn fantasietjes niet kwijt bij jou?

Was je kattig of mocht ie niet naar een stripclub?

Ik raad aan om kontakt te zoeken met de heer Fun.

Die weet om te gaan met vrouwen en als je open staat voor zijn wijze raad dan komt het vast, ja ook met jou, nog wel goed.
gezondheidszorg???????????? hee noammeke gebeurd het misschien toch dat er een keuteltje in een bed komt
quote:keuteltje schreef op 19 april 2008 @ 10:55:

jawel, maar ik hield wel echt van hem...

en gaat niet over komende30 jaar.. mara ik wil gewoon graag kids en samenwonen met een man...

ik ben niet gemaakt om alleen te zijn...

met wie breng ik de vakanties door? met wie kan ik op zondag bank-hangen?al mijn vriendinnen doen dit met hun kerel...En die vriendinnen met wie je naar Oerol zou gaan? aangezien ze met jou naar het Oerol gebeuren gaan doen ze dit niet met hun kerel. Ga met hun die dingen doen.
quote:mylenevalerie schreef op 19 april 2008 @ 12:30:

[...]

Ja ze heeft een keer bekent dat ze niet meer als advocate werkt, nu in de gezondheidszorg.Toch niet de geestelijke gezondheidszorg?
quote:Isabelle41 schreef op 19 april 2008 @ 12:32:

Heb jij hem soms geprobeerd te veranderen of kon hij zijn fantasietjes niet kwijt bij jou?

Was je kattig of mocht ie niet naar een stripclub?

Ik raad aan om kontakt te zoeken met de heer Fun.

Die weet om te gaan met vrouwen en als je open staat voor zijn wijze raad dan komt het vast, ja ook met jou, nog wel goed. Dat is een heel goed advies
Ik zou de eerste de beste vent pakken die ik tegenkwam en hem dwingen om met mij de hele zondag bank te gaan hangen en hem meesleuren op vakantie.
Ik zou dr Rossi verleiden...
quote:superstar_2 schreef op 19 april 2008 @ 11:44:

[...]

Keutel je zult eerst eens moeten leren om alleen te zijn.

Gezien alle topics die je geopend hebt hier op het forum ben je ontzettend onzeker..

Ga daar eerst eens iets aan doen.

Een man heeft geen trek in een vrouw die als een blok aan zijn been hangt,niks zelf kan bedenken en als een kleuter van 4 een oppas nodig heeft om zich te vermaken..Bingo...denk dat Superstar de spijker op z'n kop slaat,Keutel. Eigenlijk ben je nu (onbedoeld ) in een gunstige situatie terecht gekomen.Je bent single en je hebt grote moeite met alleen zijn/alleen een leven opbouwen.In feite is dit de kans om iets aan je eigen onzekerheid te doen.Want zelfs al zou je op korte termijn weer een relatie krijgen en evt kinderen?Hoe groot is de kans dat je de rest van je leven in angst blijft leven (gaat hij niet bij me weg en ben ik dus zielig en eenzaam).Hopelijk kun je die kant ook (gaan) zien.
Hey Lord,don't ask me questions
quote:yoyo2 schreef op 19 april 2008 @ 12:01:

[...]

Valt het echt zo erg op dat ik last heb van sog?

Neeee hoor, je keek natuurlijk gewoon in de matglazen bol (die van het verleden )

Maar ik zou toch zeggen: hup hup, we gaan sig* vertonen zodat heak**
anoniem_54930 wijzigde dit bericht op 19-04-2008 13:46
Reden: *studie inzettend gedrag, ** het eens af komt
% gewijzigd
quote:Spinster schreef op 19 april 2008 @ 13:45:

Neeee hoor, je keek natuurlijk gewoon in de matglazen bol (die van het verleden )

stt.. zeg dat woord niet zo hardop, wil je!
Eh Djo kijk nog even 1 keertje in je glazen bol..

Komt het nog goed met Keuteltje?
HALLO!

Op je 29e hoef je je echt nog geen zorgen te maken dat je bent overgebleven... get a grip!

tsss er zijn nog genoeg leuke dingen te doen en genoeg leuke mensen voorradig, je bent echt niet de enige. En als al je vriendinnen saai worden en gaan settelen kun je ook denken, jullie nu al taaie hennen, ik ga d'r nog even van genieten!

Dus voel je niet zielig, kom op! Je kunt het!
Isabelle en citroentekkel... Jaaa!
quote:superstar_2 schreef op 19 april 2008 @ 13:55:

Eh Djo kijk nog even 1 keertje in je glazen bol..

Komt het nog goed met Keuteltje?

daar heb ik mijn bol geen eens voor nodig

(dat lukt ook al met keukenpsychologie)
En Djo? Wat is je conclussie?
Vriendschap is een illusie

Flauw he, maar ik lig weer om mezelf in een deuk en daar gaat het toch om
quote:superstar_2 schreef op 19 april 2008 @ 12:53:

[...]

Toch niet de geestelijke gezondheidszorg? ik denk dat het anders zit: ze is een advocate die is opgenomen in een kliniek voor geestelijke gezondheidszorg. Er zijn er toch een paar die pseudo fantastica behandelen?
Tjee, wat ontzettend veel flauwe en bitchy reacties zijn hier zeg. Is toch niet nodig, ga ergens anders je chagrijnigheid op uitleven...

Beste TO, klote als je je leven als het ware weer opnieuw moet beginnen. Lijkt me ook eng...

Maar je moet vertrouwen hebben in jezelf, in de tijd en de toekomst. Iemand heeft al heel mooi verwoord dat als je in de komende periode leert dat je ook alleen gelukkig kan zijn, dat een van de meest waardevolle lessen is voor de toekomst. Want dan ben je niet meer afhankelijk van je geluk van de ander.

Heb vertrouwen en probeer toch zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen en niet te veel in zelfmedelijden te zwelgen.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven