bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?

19-04-2008 01:19 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
quote:yoyo2 schreef op 19 april 2008 @ 11:57:

Keutel mist waarschijnlijk de man in haar leven waaraan ze vragen kan stellen over:

cakejes, laarzen, tickets, makelaars, kapsels, nachtkastjes, theaterkaartjes, unoxsoep, eyeliner, hypotheekrente, makelaars, vleesgerechten van super de boer, zwanger worden, visrecepten, kinderdagverblijven, rode pepertjes, maastricht, snoeppot, Marokko, porseleinen vaas, mantels, vakanties boeken, rimpels, sudderpannen, Indonesische eten, haar blonderen, M.Hazan, reunies, bijenkorf creditcard, uitgroei, leeslampjes, sauna-aanbiedingen, Apeldoorn, outback jack, peper- en zoutmolen, beta-blokkers, Vichy producten, maillots, oude AH-rookworsten etc…(en nog veel en veeeeel meer)…..

Sorry, heb geen advies. (single en al wel 33....en jaja, met teckel... )
quote:tjilla schreef op 19 april 2008 @ 20:44:

[...]

Sorry, heb geen advies. (single en al wel 33....en jaja, met teckel... )Een b.fteckel of een gewone teckel?
quote:imni schreef op 19 april 2008 @ 20:36:

Tjee, wat ontzettend veel flauwe en bitchy reacties zijn hier zeg. Is toch niet nodig, ga ergens anders je chagrijnigheid op uitleven...

Beste TO, klote als je je leven als het ware weer opnieuw moet beginnen. Lijkt me ook eng...

Maar je moet vertrouwen hebben in jezelf, in de tijd en de toekomst. Iemand heeft al heel mooi verwoord dat als je in de komende periode leert dat je ook alleen gelukkig kan zijn, dat een van de meest waardevolle lessen is voor de toekomst. Want dan ben je niet meer afhankelijk van je geluk van de ander.

Heb vertrouwen en probeer toch zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen en niet te veel in zelfmedelijden te zwelgen.

Sterkte!Duidelijk iemand die keuteltje nog niet kent.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:heejhallo schreef op 19 april 2008 @ 11:22:

Ik zie net dat je dit topic gisternacht hebt geopend. Mijn ervaring is dat ik mezelf soms 's avonds wel zielig vind, maar 's morgens al lang niet meer .

Tenminste als ik uit de kroeg in mijn eentje naar huis loop op vrijdagavond, dan denk ik ook wel es: Goh, ik ben nog steeds alleen, niemand vind me leuk...etc. De volgende ochtend is het dan weer helemaal anders. Ik hoop dat het voor jou ook geld.

.

vooral als je de volgende ochtend niet sociaal hoeft te doen door :a gezellig mee uit bed te gaan

b gezellig in bed te blijven

c gezellig een ontbijt op bed te moeten maken ( wie ooit bedacht heeft dat dat leuk is? kruimels overal en makkelijk drinken doe je ook niet, tenminste niet in mijn bed)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
"met wie breng ik de vakanties door? met wie kan ik op zondag bank-hangen?al mijn vriendinnen doen dit met hun kerel..."

ligt dat aan mij en ben ik echt de enige die rillingen krijg bij de uitdrukking hun kerel?

krijg visioenen van een soort pooier die zijn meisje wel zal beschermen eeekkkkkkk!!!!!!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:calvijn1 schreef op 19 april 2008 @ 21:00:

[...]

Duidelijk iemand die keuteltje nog niet kent. Idd en het scheelt ook dat keuteltje nooit meer dan 1 à 2 keer reageert op al haar topics dus waarschijnlijk leest ze de reacties toch niet..
quote:loomii schreef op 19 april 2008 @ 12:06:

Zou keuteltje een ban hebben op google?

"And yet another fabulous loomii-sm!"

Jammer wel dan, anders had ze voor mij nu kunnen Google-en hoe je rode wijn vlekken van een LCD-scherm verwijdert... *proest*
quote:keuteltje schreef op 19 april 2008 @ 01:19:

hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...Ik denk dat je de rest van je leven alleen blijft en uiteindelijk aangevreten zal worden door herdershonden omdat niemand je mist...of je kunt kiezen voor een dagboek, wodka en chaka kahn.......
hahaha! wat zijn jullie toch lekker vals! ik ken keuteltje niet, maar begrijp dat ze meerdere vreemde topics had gemaakt...

Maar wat zijn jullie vals! Ik geloof dat wel weer bewezen is dat vrouwen uiterst gemeen kunnen zijn... hahahaha!
Oplossing gevonden; meneer de Noorman zoekt een vrouw. Heb je direct een man mét 2 kinders. Wat wil je nog meer? Schrijven die man!
quote:superstar_2 schreef op 19 april 2008 @ 20:46:

[...]

Een b.fteckel of een gewone teckel?

Maar even serieus. Ik zag net dat Keutel de afgelopen maand weer een aantal topics heeft geopend, mensen reageren hierop en vervolgens komt ze er nooit meer terug. Dat is best vrij aso. En echt niet omdat ze overal wordt afgefakkeld (nieuw woord, net geleerd op een ander topic :-)) maar mensen komen echt met serieuse reacties en Keutel laat nooit meer iets horen.

Zou ze gewoon een grap zijn? En dat ze zich gewoon krom lacht om alles en iedereen hier? Ik vind het zo raar. En steeds weer die verschillende banen en leeftijden, huizen kopen, zwanger worden en dan gaan man. Eng bijna. Of zielig. Of mss gewoon een grap.
quote:traincha2 schreef op 20 april 2008 @ 12:09:

[...]

Ik denk dat je de rest van je leven alleen blijft en uiteindelijk aangevreten zal worden door herdershonden omdat niemand je mist...of je kunt kiezen voor een dagboek, wodka en chaka kahn.......
En ja hoor ook op dit topic laat Keuteltje zich niet meer zien.

NEXT...
.
tia.dalma wijzigde dit bericht op 24-04-2008 15:12
Reden: lamaar
% gewijzigd
Geen zorgen reageerders: keuteltje heeft zich al uit haar diepe put gewerkt, een vriendin uit het stof gehaald en maakt zich inmiddels op om een zonnig reisje naar verweggistan te boeken. (en nu hoop ik maar voor haar dat dat reisje zich niet alleen in haar forumfantasie afspeelt... ;)
Op de bank hangen met je kerel? Waarom wil je dat? Echte mannen hebben daar geen interesse in hoor.

Alles komt goed, tenzij je een bierdrinkende shagrokende Uggsdragende huispakdraagster bent die niet op hoge hakken kan lopen, want in dat geval, ja dan vrees ik her ergste.
quote:Chameleon schreef op 25 april 2008 @ 03:28:

Geen zorgen reageerders: keuteltje heeft zich al uit haar diepe put gewerkt, een vriendin uit het stof gehaald en maakt zich inmiddels op om een zonnig reisje naar verweggistan te boeken. (en nu hoop ik maar voor haar dat dat reisje zich niet alleen in haar forumfantasie afspeelt... ;)Volgen het forum boekt ze elke week een reis..
Is dit dan ook de mevrouw die iedere week een auto of een huis koopt?
Ja dat klopt
Wil ik wel als klant hebben dan, die mevrouw Keutel, even lekker leegschudden, hmmmm
Momenteel is ze een vakantie aan't boeken naar bali, peru of New York

(ze heeft zich iig verdiept in wat voor "soort" reis ze wil )
[quote]stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 11:06:

Wil ik wel als klant hebben dan, die mevrouw Keutel, even lekker leegschudden, hmmmm[/quote

Dat mag, als je de koopakte dan maar bij ons kantoor aanlevert. Kunnen wij er ook nog wat aan verdienen.
Traincha, we pakken haar samen vast, houden haar op de kop en schudden als gekken!

We moeten verdomme wel opschieten want die reizen, dat is niet niks!

(off-topic: waar is de tijd gebleven dat je gewoon voor een paar tientjes lekker naar Zuid-Europa vloog met je date? Overdreven Bali-gedoe allemaal, schande!)
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 11:15:

(off-topic: waar is de tijd gebleven dat je gewoon voor een paar tientjes lekker naar Zuid-Europa vloog met je date? Overdreven Bali-gedoe allemaal, schande!)En je zal maar bijna 29 zijn en geen date hebben
quote:yoyo2 schreef op 25 april 2008 @ 11:08:

Momenteel is ze een vakantie aan't boeken naar bali, peru of New York

(ze heeft zich iig verdiept in wat voor "soort" reis ze wil )Neeheee, naar Andalusie!!! Wel opletten hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven