bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?

19-04-2008 01:19 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
Meid, je bent nog zo jong! Vrouwen trouwen steeds later en krijgen steeds ouder kinderen. Je bent in de prime of your life, geniet ervan zou ik zo zeggen. Ik denk dat je meer met je gebroken hart wordt geconfronteerd omdat je veel stellen in je vriendenkring hebt, maar geloof me, er zijn nog ontzettend veel vrijgezellen van jouw leeftijd.

Zelf heb ik een vriendje, maar al mijn vriendinnen (allemaal van jouw leeftijd) zijn vrijgezel. Soms kijk naar hun manier van leven en ben ik stiekem wel een beetje jaloers...
Bespaar je de moeite, City... Keuteltje komt toch nooit terug op haar topics. We hebben haar tot op heden niet teruggezien iig, en zo gaat het altijd.
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 11:15:

Traincha, we pakken haar samen vast, houden haar op de kop en schudden als gekken!

We moeten verdomme wel opschieten want die reizen, dat is niet niks!

(off-topic: waar is de tijd gebleven dat je gewoon voor een paar tientjes lekker naar Zuid-Europa vloog met je date? Overdreven Bali-gedoe allemaal, schande!)

Lijkt me een strak plan! Als advocate ondernemingsrecht kan ze zich toch wel een aardig huis veroorloven dacht ik zo.

(off-topic: ja, dat snap ik eerlijk gezegd ook niet! Wat is er mis met Spanje?!)
Ik had al zo'n vermoeden dat we hier te maken hadden met een juriste. Haar snerpend intelligente postings en doorwrochte redeneringen wezen daar al op.

Spanje.... Zullen we een midweekje Bilbao doen dan om de buit er door heen te jagen?
Good plan Batman! Dan drinken we daar wel uno cervaza op TO.
Herstel. Ik drink een Cerveza, jij drinkt een Cava.
Nog beter aangezien ik een wijnliefhebber ben.
Hehe, eindelijk weer eens een vrouw die het begrijpt.
Volgens mij heb ik niet eens een expansievat... Das zo'n rood ding toch? Ben ik nog niet tegengekomen. Maar het zou wel kunnen dat er niet meer zoveel water inzit. Heb het water nog nooit bijgevuld in ieder geval (oh, ik ben echt zo goed in onderhoudt - NOT).

Net met mijn zieke kop vrienden helpen verhuizen. In Amsterdam. Ik mag nu mijn bed weer in. Ciao, bella's!
ik ben...[bewerkt door moderator]

en al een gods eewigheid een vent om me heen, neen das lekker!
@OdZ: ja een expansievat is zo'n rood ding ja. Een soort tonnetje maar dan minder hoog. Water bijvullen is zoooo makkelijk, zelfs ik kan het. Bij je ketel zitten twee wijzertjes in de waterdrukmeter, eentje zegt hoeveel water er in zit en de ander zegt hoeveel water er in moet zitten. Als het "water erin" metertje lager staat dan het "zo moet het"metertje, moet er water bij

Enne Festen, als ik zo 'ns het topic "Mannen komen van Mars" lees, geloof ik dat ik me helemaal niet zo zielig meer voel zo zonder vent Wat een rust!!
MM:Enne Festen, als ik zo 'ns het topic "Mannen komen van Mars" lees, geloof ik dat ik me helemaal niet zo zielig meer voel zo zonder vent Wat een rust!!

een rust??? vrouw het is een zegen!!!
Nou.......... geen kerel.... geen expansievat, klinkt toch als een leeg bestaan.
29 en nog geen vent? Nou, dan weet je het wel, dan is er geen hoop meer voor je. Na je 27e ben je geen relatiemateriaal meer, helaas pindakaas.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oh my God, in dat geval heb ik nog maar 4 dagen.. de 30e ben ik over de datum
quote:stout1975 schreef op 26 april 2008 @ 17:22:

Nou.......... geen kerel.... geen expansievat, klinkt toch als een leeg bestaan.Maar ik héb een expansievat! Een nieuwe, zelfs!
Een vrouw die zegt dat ze een nieuw expansievat heeft.

Ik blijf het toch een klein beetje vies vinden.
quote:stout1975 schreef op 26 april 2008 @ 17:22:

Nou.......... geen kerel.... geen expansievat, klinkt toch als een leeg bestaan.

Maar ik héb een kerel! Een nieuwe, zelfs!

Ik ga zo uitzoeken hoe ik het water bij moet vullen. En het metertje zoeken, want mijn ketel heeft eigenlijk alleen maar een rood displaytje dat de keteltemperatuur aan geeft (en wauw, ik klink nu ècht als een enorme kneus ).

Ai, Mast, vandaag dus nog maar drie dagen... Misschien kun je een kerel uit Polen importeren? Kan hij meteen je dakgoten fiksen!
Mijn hemel.

Mijn relatie is ook over. Ik ben 34 jaar. Ja ik vind het k*t, ja ik heb de ogen uit mijn kop gejankt. Ik heb gescholden, getierd, gevloekt...

En sorry dat ik het zeg keuteltje, maar ik ben zo blij dat ik er anders in zit dan jij. En dat heeft niets te maken met dat jij of ik minder of meer verdriet hebben. Maar die radeloosheid in je posting, daar krijg ik het benauwd van. Niet weten met wie je op de bank moet hangen op zondag?!?!

Ik geef mezelf die trap onder mijn bevallige derrière en ik ga ervoor zorgen dat mijn leven niet in elkaar flikkert. Dat heb ik zelf in de hand....

Het leven is echt te leuk om het naar de klote te laten gaan omdat ik nu toevallig geen relatie meer heb.... Misschien moet jij daar ook eens aan denken. En ga ervan uit dat je hoogstwaarschijnlijk binnen nu en een jaar niet gaat baren, laat je niet meesleuren in iets 'wat je nu zo graag wil en je laten leiden door angsten' geloof me, op die manier is er geen ruk aan het leven.

Sta op en lach. De zon schijnt verd*mme, geniet ervan!
DTEEZ!
Voor Djoels:quote:mastermind schreef op 25 april 2008 @ 18:07:

Bespaar je de moeite, City... Keuteltje komt toch nooit terug op haar topics. We hebben haar tot op heden niet teruggezien iig, en zo gaat het altijd.

Jouw eigen topic gelezen, sterkte!

groet,

TD
Djoels.. mooi verwoord !!

Natuurlijk heeft elke single wel eens even zo'n momentje van : Shit ik ben single ,Help wat nu (tenminste ga ik vanuit ), baal ik van mijn vriendinnen die wel een vent en kinderen hebben terwijl ik het ze echt gun met heel mijn hart ! Ook ik kan er wel eens een boos om worden of een traan om laten terwijl ik sta te douchen (t schijnt dat dan je rode ogen minder opvallen *lol*) ! Ik denk dat t toegeven van t feit dat je single bent alleen maar goed is , dat daar zo af en toe tranen bij komen kijken so be it .. Dat mag denk ik ook gewoon.. (als het maar niet gaat overheersen)

Maar ook ik weet mijzelf uiteindelijk die schop onder mijn kont te geven en weer lekker door te gaan met mijn leventje. Uitgaan , vrienden , mezelf vermaken , familie , sporten , t forum waar ik ff lekker mij kan uiten..

En met een single vriendin samen altijd heerlijk tijdens de koffie zeuren over hoeveel klootzakken en eikels er wel niet bestaan op deze aardbol,zodra onze stroopwafels op zijn hebben we het weer over de leuke dingen van het leven.. maken we vakantieplannen , dagjes uit plannen , stapavondjes , sportavondjes , shopmiddagen , vriendinnendagen en uiteindelijk zitten onze koppies zo vol met leuke plannen en ideeen dat we het niet meer over manwezens hebben.. En zijn we blij met ons zelf ...
quote:Djoels schreef op 27 april 2008 @ 08:09:

En sorry dat ik het zeg keuteltje, maar ik ben zo blij dat ik er anders in zit dan jij. En dat heeft niets te maken met dat jij of ik minder of meer verdriet hebben. Maar die radeloosheid in je posting, daar krijg ik het benauwd van.

Ben het helemaal met je eens Djoels...

Ik ben bijna 38 en single en òòk nog kinderloos...

Als ik in Keuteltje haar hersenspinsels zou moeten geloven dan was mijn leven nu voorbij...

Nou, echt niet!!

Leef je leven!! Jemig, je gaat jezelf toch niet zo afhankelijk opstellen van het hebben van een relatie? Alsof dat zaligmakend is. Alles heeft zijn voors en zijn tegens, maar als jij je zo op blijft stellen zoals je nu doet dan rent iedere kerel heel hard bij je weg.

Focus op de positieve dingen van het single zijn en geniet er enorm van. Tegen de tijd dat je dan weer een relatie hebt kun je met veel plezier op deze fase van je leven terugkijken.

First get a life, than get a boyfriend....
quote:Djoels schreef op 27 april 2008 @ 08:09:

Mijn hemel.

Mijn relatie is ook over. Ik ben 34 jaar. Ja ik vind het k*t, ja ik heb de ogen uit mijn kop gejankt. Ik heb gescholden, getierd, gevloekt...

Ik geef mezelf die trap onder mijn bevallige derrière en ik ga ervoor zorgen dat mijn leven niet in elkaar flikkert. Dat heb ik zelf in de hand....

Sta op en lach. De zon schijnt verd*mme, geniet ervan!Wow Djoels, ik ken verder niet maar mag ik effe zeggen dat ik je een ontzettend prachtig mens vindt. Weet jij eigenlijk wel welke giga indruk jij met je verhaal op mij (en ongetwijfeld ook anderen) achter gelaten hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven