Bijzonder kado voor je moeder

16-02-2020 21:14 17 berichten
Goedenavond!
Mijn moeder is binnenkort jarig en ze heeft twee heftige jaren achter de rug. Mijn vader is heel ziek geweest (en gelukkig weer beter!) en haar eigen vader is overleden. Tussen alle ellende door staat ze ten allen tijde voor mij en mijn gezin klaar.
Ik wil haar zo graag een echt fijn en bijzonder kado geven, maar alles wat ik bedenk lijkt afgezaagd...
Zo dacht ik: kaartjes voor een mooie theatervoorstelling, een bon voor lekker uit eten, of een high tea voor haar en mijn vader...
Misschien dat ik zoiets hoe dan ook ga doen, maar dan wil ik haar graag nog iets moois en tastbaars geven... Zo’n kaartje of bon kan iedereen geven... Heeft iemand het perfecte kado-idee? Of wat heb je zelf ooit aan je moeder gegeven wat bijzonder was of ontzettend gewaardeerd werd..
Ik ben benieuwd!
Een mooi sieraad?
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen, ketting?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een pb
Een mooi sieraad of een een ervaring/reis.

Mijn moeder zou meer waarde hechten aan een mooie reis, ze houdt van sieraden, maar die hoeft ze niet perse van mij te krijgen.

Ik snap echter wel dat het een mooie gedachte is, omdat je zoiets altijd bij je zou kunnen dragen.

Ik zou mijn moeder ook vragen of ze open staat voor een tatoeage.
Een sieraad ging inderdaad ook door mijn hoofd! Ik weet wel waar ze van houdt qua sieraden dus dat is best een mooi idee.

Tatoeage vind ik heel mooi, maar ik weet dat mijn moeder anti is 😅
louisanne schreef:
16-02-2020 21:19
Ik stuur je een pb
Lief! Ik ga m snel lezen
bibi72 schreef:
16-02-2020 21:22

Tatoeage vind ik heel mooi, maar ik weet dat mijn moeder anti is 😅
Kan je die iig weg strepen :-)
anoniem_659524b8adbd8 wijzigde dit bericht op 16-02-2020 21:28
0.56% gewijzigd
Mijn moeder geniet altijd het meeste van samen dingen ondernemen. Interessante tentoonstelling bezoeken, daarna gezellig samen lunchen. Spullen heeft ze al genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Samen een dag weg, of een foto van iedereen als dat kan.
Dat dubbelt bijna als een samen activiteit, zo'n groepsfoto.
Een foto van jou en je gezin.
Plan een sessie in bij een fotograaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn moeder ooit het boekje "Brieven aan mijn moeder" van Lea Redmond gegeven. Een boekje waarin 12 brieven gebundeld zitten die je zelf kunt schrijven (en die dan als openingszin een bepaald thema hebben als "Ik ben dankbaar dat ik dit van jou heb geleerd..." die je dus een beginnetje geven met schrijven) en dicht kunt maken en op de enveloppe vermelden wanneer je moeder deze brief mag openmaken). Ik vond het heel bijzonder om die brieven te schrijven en mijn moeder vond het een heel dierbaar kado om te krijgen. Ik heb elke 1e van de maand als 'datum van openen' vermeld en zodoende had mijn moeder een jaar lang elke maand een brief om te openen :-)

Ik zie dat het boek niet meer leverbaar is via bol.com maar ik zie het boekje nog geregeld liggen in de grotere boekwinkels!
Alle reacties Link kopieren
Weekendje weg?
Alle reacties Link kopieren
Is er een datum die speciaal is voor jouw moeder?

Ik ben laatst ergens tegengekomen dat je een sterrenkaart kan laten maken van de dag die je wilt. Hierop is dan dus te zien hoe de sterren stonden op die bepaalde dag.

Op mystarmap.nl kan je zien wat ik bedoel!
Samen met je ouders iets doen wat jullie allemaal leuk vinden. Dat kan bowlen, een dierentuin of 3 weken Spanje zijn. Dan deel jij de herinneringen ook met je moeder.
Een reisje van jou met je ouders samen. Die herinneringen zijn onvergetelijk.
Mooie ideeen... dank jullie wel!
Ik denk nu over een weekendje weg met mijn moeder, denk dat dat het geknipte kado is, met een speciaal kadootje dat ik haar daar geef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven