Bizar afspraakje. [Geen OP]

23-05-2020 10:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
soulseek_ wijzigde dit bericht op 01-04-2021 16:28
99.96% gewijzigd
TO hou eens op zeg. Hoezo zoek jij dit bij jezelf. Dit is gewoon een gestoorde figuur en de moeite niet eens waard om een topic over aan te maken. Echt, laat dit los en zoek een leuke date. Er lopen nu eenmaal rare figuren rond op de wereld.
Smartwoman1971 schreef:
23-05-2020 10:42
TO hou eens op zeg. Hoezo zoek jij dit bij jezelf. Dit is gewoon een gestoorde figuur en de moeite niet eens waard om een topic over aan te maken. Echt, laat dit los en zoek een leuke date. Er lopen nu eenmaal rare figuren rond op de wereld.
Goed juist van TO dat ze gaat kijken hoe ze in het vervolg niet meer in dit soort enge situaties kan belanden door eerder en duidelijker haar grenzen aan te geven. Het had verkeerd af kunnen lopen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt inderdaad een psycholoog nodig. Zoek hulp.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:43
Goed juist van TO dat ze gaat kijken hoe ze in het vervolg niet meer in dit soort enge situaties kan belanden door eerder en duidelijker haar grenzen aan te geven. Het had verkeerd af kunnen lopen
Nou dit dus! TO heeft heel veel signalen genegeerd. Dat maakt haar enorm kwetsbaar. Lijkt me zeker wel de moeite waard om te onderzoeken hoe ze weerbaarder kan worden.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:37
TO, je klinkt als iemand die best een beetje beschermd mag worden bij het daten. Online daten is niet voor iedereen (ik moet er ook niet aan denken), misschien meer richten op vrienden van vrienden of een veiligere manier waarop je niet in spannende situaties komt met mensen die je nooit eerder zag?

Hier ben ik het mee eens.
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:40
Jawel, hier is een tijdje geleden besloten dat als je door blijft zagen over corona op de relatiepijler, je gestaft gaat worden. Dus je hebt het nu gezegd, klaar. De eerste keer staf ik nog niet.
Waar is hier? En door wie?
Ja, je had inderdaad meteen rechtsomkeer moeten maken bij dat eerste stukje wandelen.

Hoe je dat moet leren? Of daar echt een psycholoog voor moet komen? Ik weet het niet. Je weet best dat je er te veel in mee gaat dus daar kan je zelf misschien wel wat aan doen? En niet meer daten met echte vreemden?

Je kan anders toch gewoon de huisarts bellen als je echt denkt aan prof hulp. MIsschien kan wat gesprekken met GGZ praktijkondersteuner ook al helpen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:40
Jawel, hier is een tijdje geleden besloten dat als je door blijft zagen over corona op de relatiepijler, je gestaft gaat worden. Dus je hebt het nu gezegd, klaar. De eerste keer staf ik nog niet.
1 vraag is nog geen doorzagen, toch?
GreenLadyFern schreef:
23-05-2020 10:45
Nou dit dus! TO heeft heel veel signalen genegeerd. Dat maakt haar enorm kwetsbaar. Lijkt me zeker wel de moeite waard om te onderzoeken hoe ze weerbaarder kan worden.
Ja. TO, natuurlijk kan je hier met een psycholoog over gaan praten en misschien heeft deze tips voor je, maar je weet zelf al heel goed waar de fout zit.
Voor de volgende keer:
Spreek af op een plek waar je niet van je date afhankelijk bent, zodat je weg kan wanneer je wilt en laat je niet thuis oppikken.
Luister naar je gevoel, dat is er niet voor niets. Je bent niemand iets verplicht. Misschien wordt date boos en krijg je een scheldwoord naar je hoofd geslingerd. Is dat echt zo erg?
En is dat minder erg dan jezelf in gevaarlijke situaties plaatsen om de lieve vrede maar te bewaren?
Alle reacties Link kopieren
Wat een lullo, to.
Wees blij dat hij zo snel zijn aard liet zien.
Je hebt hem wel over veel grenzen heen laten gaan, als ik het zo lees. Ik trok bij het stukje "plekje was mwoh en laat de honden met rust" al mijn wenkbrauwen op.

Volgende keer daten met een jongen die elke plek met jou mooi vind of op een veilige manier met je rijdt naar een betere.
En deze gek helemaal negeren. Je gaat nooit iets goeds halen uit contact met hem.
En spreek niet meer met hem af To, ook niet om het uit te praten.
Zoo.

Jij bent voer voor dit soort psychopaten.
Ga een assertiviteitscursus volgen.

ASAP.
Abundance-of-Freedom schreef:
23-05-2020 11:01
En spreek niet meer met hem af To, ook niet om het uit te praten.
Alsjeblieft niet. Hij klinkt niet als 'gewoon een beetje een douche', ik krijg de kriebels van die OP. Het leest als een dronken Joyce Carol Oates.
Alle reacties Link kopieren
Terecht dat je naar jezelf kijkt. Waarom negeer jij je gevoel zo?

Tijd om beter naar je buik te luisteren. Dan was je niet bij deze idioot ingestapt.
Alle reacties Link kopieren
Bah! Wat een nare ervaring!! Volgende keer op je gevoel vertrouwen en de date gelijk afkappen!
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt inderdaad echt raar. Dan maakt het niet meer uit wat volgens hem misschien de reden is "slechte jeugd" pffffff.
Zo gedraag je je toch ook niet als je met vrienden bent?
Als je je zo gedraagt bij een date ben je wel heel erg van het padje.
Als je dit goedpraat trouwens ook.



Ps. Ik denk dat hij wilde testen hoe ver hij kon gaan bij je, hij heeft iig geen hoge dunk van je. Zou daar blij mee zijn als ik jou was: van zo een asociaal hoef je geen goedkeuring. Toch, to??
GreenLadyFern schreef:
23-05-2020 10:45
Nou dit dus! TO heeft heel veel signalen genegeerd. Dat maakt haar enorm kwetsbaar. Lijkt me zeker wel de moeite waard om te onderzoeken hoe ze weerbaarder kan worden.
dat niet alleen de tekst is zo onsamenhangend en er staan zoveel rare dingen in dat ik me afvraag of TO wel in het hier en nu is
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gewoon ontzettend denken aan Spencer Pratt.
Such fun!1
S-Meds schreef:
23-05-2020 11:21
dat niet alleen de tekst is zo onsamenhangend en er staan zoveel rare dingen in dat ik me afvraag of TO wel in het hier en nu is
Mwa, denk dat ze gewoon heel erg geschrokken is. En niet handig met taal.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-05-2020 11:21
dat niet alleen de tekst is zo onsamenhangend en er staan zoveel rare dingen in dat ik me afvraag of TO wel in het hier en nu is
Ik ben bang dat haar kwetsbaarheid ook overduidelijk was in haar teksten richting deze jongen. Sommige eikels zijn daar naar op zoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het laatste stuk ook niet: je greep zijn haar vast toen hij wegreed? Terwijl je gehurkt naast de auto zat? Heeft ie zulk lang haar (en heb jij dat nu in je knuistje)?
Such fun!1
MarindaH schreef:
23-05-2020 11:57
Ik snap het laatste stuk ook niet: je greep zijn haar vast toen hij wegreed? Terwijl je gehurkt naast de auto zat? Heeft ie zulk lang haar (en heb jij dat nu in je knuistje)?
:rofl:

Zie het helemaal voor me.
Alle reacties Link kopieren
Zoek als de bliksem hulp voor jezelf zodat je de volgende keer de eerste minuut tegen iemand kan zeggen 'Nou zeg, jij bent niet iemand waar ik een middag/avond mee wil doorbrengen. Doei'. En liefst natuurlijk al eerder doorhebt dat iemand geschift is vooraleer je ermee gaat afspreken.

Leuk voor zijn komende date trouwens, ik hoop dat hij heel snel ergens terecht komt waar hij niet zomaar meer weg kan...
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-05-2020 12:01
Leuk voor zijn komende date trouwens, ik hoop dat hij heel snel ergens terecht komt waar hij niet zomaar meer weg kan...
Dit ja. Charlie Manson pakte naar verluidt ook heel vaak zijn telefoon erbij tijdens 1 op 1 gesprekken.
MarindaH schreef:
23-05-2020 11:57
Ik snap het laatste stuk ook niet: je greep zijn haar vast toen hij wegreed? Terwijl je gehurkt naast de auto zat? Heeft ie zulk lang haar (en heb jij dat nu in je knuistje)?
:rofl: :rofl: :rofl:

Lig gewoon nog steeds in een scheur door jou.
Wat een tafereel joh.

Nu wil ik het ook weten TO, waarom greep je zijn haar vast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven