Blijven denken aan vrouw/collega van jaren geleden

23-10-2019 00:54 30 berichten
Hallo iedereen,

Ik loop hier al zo lang mee rond en weet echt niet wat ik er mee aan moet.. Ik had dus ooit gevoelens voor een collega van mij,
dit was in 2012 dus al weer een hele tijd geleden. Ik heb een paar keer met haar afgesproken, en dat vond ik heel leuk.
Totdat ik op het naar ik meen derde afspraakje het hoge woord er maar uitgooide, ik vertelde haar dat ik verliefd op haar was.
Zij vertelde mij dat zij niet verliefd was op mij, maar dat we wel vrienden konden zijn. Hier heb ik niks meer mee gedaan. Het was voor mij duidelijk dat zij mij sowieso niet zag zitten, en ik vond het mijn tijd niet waard om dan mijn energie erin te steken. Want, het zou voor mijn gevoel niet werken omdat ik meer wou zijn dan vrienden alleen.

Ik blijf echter tot de dag van vandaag nog regelmatig aan haar denken.. Ik ben in 2014 van baan gewisseld omdat ik haar gewoon niet meer kon aanzien, deed mij emotioneel gezien te veel pijn denk ik achteraf gezien, maar dat zijn gedachtes. Ik weet nog dat zij zei dat ik waarschijnlijk een oude ziel heb (ook vanwege ons leeftijdsverschil van 38 jaar) Ik weet niet wat het probleem is met mijn hersenen/ziel dat ik maar aan haar blijf denken.

Ik zit met het idee om haar maar gewoon eens te bellen en mijn probleem voor te leggen, maar tegelijkertijd denk ik dan ook.. Wat heeft dat voor zin? Ik weet niet wat ik wil, ja ik wil het kunnen laten rusten. Maar ik voel mij als een geest die zijn rustplaats niet kan vinden omdat hij nog wat moet afmaken.. Misschien ben ik zelfs wel een spirituele waakhond die over haar moet waken (oke dat klinkt wel creepy) Ik droom zelfs soms wel eens over haar..

Wat moet ik hiermee? Kan ik hier uberhaupt wat mee? Of ben ik gedoemd om mijn hele leven hiermee rond te moeten lopen?

Denken jullie dat ik moet bellen? Zo nee, wat moet ik dan doen?
Alle reacties Link kopieren
Je zult haar toch uit je hoofd moeten zetten. Je bent niet haar spirituele waakhond, je bent geobsedeerd en dat is niet gezond. Het feit dat je dit nu al jaren hebt, zegt niet dat jullie een connectie hebben, het zegt dat jij een probleem hebt met loslaten. Je zult moeten beseffen dat het echt echt echt nooit iets gaat worden, ze heeft je al laten weten dat ze niets voor je voelt en bovendien zullen er vrijwel geen vrouwen zijn die een vriendje van 38 jaar jonger willen. Ik moet er niet aan denken!

Weer contact zoeken met deze vrouw, daar schiet je absoluut niets mee op. Je zult het alleen maar aanwakkeren. Laat haar met rust en ga door met je eigen leven. Als je met iemand wilt praten, zoek dan een professional.

Ik heb een keer een crush gehad op een collega, ben daarna om andere redenen van baan gewisseld en was er een paar maanden later wel overheen. 7 jaar is echt niet gezond meer!
Alle reacties Link kopieren
Een leeftijdsverschil van 38 jaar..... En we gaan hier serieus op in? Het is herfstvakantie mensen.
Creativity is intelligence having fun
Je klinkt echt super geobsedeerd en creepy.
Ze had je zelf wel gebeld als ze er opeens toch anders over dacht.
Bedankt allemaal, ik zal terzijnertijd wel een psycholoog opzoeken inderdaad. Ik wil hier namelijk graag van af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven