Blijven of weggaan.

21-02-2018 21:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_364931 wijzigde dit bericht op 24-03-2018 13:05
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eerst contact opnemen met de persoon van de gemeente, overleggen en een plan maken. Daarna naar jouw ouders met zoon, zeker als hij weer zo boos wordt dat hij aanvalt. Vergeet niet om rijbewijs, paspoort, digid inlog en andere belangrijke en waardevolle papieren mee te nemen.
enn wijzigde dit bericht op 21-02-2018 21:43
37.97% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
of dat ik hem zo zal gaan missen dat ik weer terug wil.

Wat zou je missen dan?



Ik wil gewoon mijn zoontje beschermen

Hij zal ook recht hebben op tijd met jullie zoon; heb je daar ook al aan gedacht?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je bij je ouders terecht kan. Ik zie geen reden om te blijven. Kind onder de arm en gaan!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_364931 wijzigde dit bericht op 03-02-2020 12:06
99.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen , dat ben je aan je zoon verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Je blijft alleen maar uit angst, dat zegt al genoeg. Een partner die behalve niet bijdraagt ook nog eens onaardig en agressief is, is geen partner. Daar mis je niks aan behalve het ideaalplaatje wat je in je hoofd had maar wat er niet meer is.

En inderdaad, bescherm je zoontje voor zijn gedrag.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_364931 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 22:24
Reden: weet niet hoe ik dit bericht moet verwijderen..
99.76% gewijzigd
In geval van een relatie met kinderen kun je er beter voor vechten tenzij het niet veilig is. Je móet weg. Doe wat Enn zegt. En vraag je ouders je te helpen daar weg te komen, zodat jij zijn furie niet alleen hoeft te ondergaan op dat moment. Bovendien kunnen zij de situatie wanneer je vertrekt hopelijk de-escaleren.
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 07:26
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je man weinig werkt, dan begrijp ik niet waarom jij het grootste deel van de zorgtaken op je neemt. Wat is de reden dat je dat niet van je af kunt zetten tijdens jouw werk?

Ik zie nu dat er agressie is naar jou toe. Dan moet je de relatie beëindigen en met je hulpverleners aan het werk om een goede relatie tussen hem en jullie kind op te kunnen zetten. Maak gebruik van het aanbod van je ouders.

En als je niet weg wil, neem dan in ieder geval alle ondersteuning aan die je kunt krijgen, want je gaat nu zelf op de automatische piloot en dat gaat jullie kind ook niet trekken. Zorg op die manier voor rust, overzicht, en voor een stabiele situatie voor jullie kind.
Be stronger than your strongest excuse
Waarom werkt hij zo weinig? Solliciteert hij voor extra uren?

Waarom is hij kennelijk de afgelopen 14 maanden (9 maanden zwanger + 5 maanden kind) zo hard veranderd?
Gamede hij daarvoor al zoveel?


Wat je ook doet ... Zorg dat er voorlopig geen tweede kind bij komt!
Wat is belangrijker, bij hem blijven en hem niet hoeven missen of je zoon beschermen?

Dat hij tegen een kind van 5 mnd schreeuwt is echt onacceptabel.
Dus je relatie was al een tijd kut en toen dacht je dat het een briljant plan was om een kind de wereld op te schoppen.
Ik lees het zo vaak en blijf me daarover verbazen.
Ga weg bij die lamlul en denk de volgende keer na voor je je laat bezwangeren.
.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
21-02-2018 23:29
Waarom werkt hij zo weinig? Solliciteert hij voor extra uren?

Ja hij is druk bezig met solliciteren hij heeft vandaag een baan aangeboden gekregen morgen bellen ze met meer informatie

Waarom is hij kennelijk de afgelopen 14 maanden (9 maanden zwanger + 5 maanden kind) zo hard veranderd?
Gamede hij daarvoor al zoveel?

Ja hij heeft altijd al zoveel gamed het is net alsof hij niet klaar is om op te groeien
Toen ik zwanger bleek was hij heel erg blij en hielp die me goed maar sinds ons zoontje er is gaat t berg afwaarts
Ik vind t zo jammer hoe het nu gaat ik zit er zelf ook wel doorheen maar ik hou me sterk voor ons kindje
Mommy-1995 schreef:
22-02-2018 11:44
Ja hij heeft altijd al zoveel gamed het is net alsof hij niet klaar is om op te groeien
Maar de vraag is dus waarom hij kort geleden wel een goede vader leek en nu ineens niet meer.
Mensen zeggen wel makkelijk "weggaan" en op zich zou dat mijn advies ook zijn maar dan ga je wellicht wel voorbij aan het feit dat jij met volle verstand gekozen hebt voor een kindje met deze man.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
22-02-2018 14:57
Maar de vraag is dus waarom hij kort geleden wel een goede vader leek en nu ineens niet meer.
Mensen zeggen wel makkelijk "weggaan" en op zich zou dat mijn advies ook zijn maar dan ga je wellicht wel voorbij aan het feit dat jij met volle verstand gekozen hebt voor een kindje met deze man.
In het begin hielp mij heel erg veel met alles maar nu af en toe een keer zelfs als hij niet zoveel werkt.
We hebben altijd al ups en downs gehad maar de tijd dat we zwanger raakte ging het heel erg goed tussen ons.
En we hebben er natuurlijk ook goeie dagen/weken tussen zitten.
Zoals vandaag gaat het ook goed ik voel me niet zo lekker en hij helpt me wel maar dan vraag ik me af wanneer het weer mis gaat.
Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ik in een cirkel zit en ze maken zich heel veel zorgen om mij.
Ik vind het gewoon heel lastig om een keuze te maken ik hou natuurlijk wel van hem anders was ik niet 8 jaar bij hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven